[Cari 1.8] Przy ciepłym silniku gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
Math
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-05-2009, 14:55 [Cari 1.8] Przy ciepłym silniku gaśnie
|
|
|
Witam mam Cari 1.8 GLX , moj problem polega na tym iż w czasie jazdy jak juz silnik sie rozgrzeje zaczynajądziac sie dziwne rzeczy:
- faluja obroty a najczesciek konczy sie tym ze silnik gasnie
- podczas przyspieszania na biegach od 1 do 3 niekiedy szarpnie autem i idzie dalej
acha mam zalozona instalacje gazowa vacle V generacji. na bezynie dzieje sie to samo ale w mniejszym stopniu bo nie gasnie tak często |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 22-05-2009, 15:55
|
|
|
Witam
Jak sam piszesz na benzynie też czyli gaz tu nie ma nic wspólnego .pochwal się czy wydech jest ok jak nie to uszczelnij go albo rura od filtra powietrza sprawdż
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Math
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-05-2009, 19:27
|
|
|
wydech i rura od fitra powietrza w jak najlepszym stanie,
jak jade na 2 biegu i mam jakies 1500 obrotow to nim lekko szarpie tak jakby na chwile przygasal |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-05-2009, 18:44
|
|
|
A masz sprawny układ zapłonowy ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 23-05-2009, 19:35
|
|
|
kiedy regulowałes zawory?? to moze byc przyczyna...koledze co prawda w HONDZIE także gasł jak sie grzał i pomogla regulacja zaworów |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 24-05-2009, 20:46
|
|
|
dobra do rzeczy
zawory nic tu -by silnikiem rzucało a nie gasł by
dwa układy do sprawdzenia ukł paliwowy i zapłonu
ile masz tysi przwjechane?
a jak przerywacz w aparacie zapłonowy (nie wiem jaki jest u Ciebie )
-świece
-przewody wys nap
-ap .zapłonowy
- |
|
|
|
 |
Math
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-05-2009, 11:08
|
|
|
bylem dzisiaj podlaczyc do kompa i wyszlo ze sonda lambda jest walnieta
[ Dodano: 25-05-2009, 11:14 ]
a teraz moje pytanie jak sprawdzic czy rzeczywiscie sonda jest martwa ?? |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 25-05-2009, 15:45
|
|
|
Witam tak na aucie to nie ma szans
trzeba wymienić i tyle
tylko co i za ile
Czyli nową czy używke
Ja bym wsadził używke .ci co sprzedają to nawet gwarantują że sprawna
w końcu to nie odpowiada za bezpieczeństwo zresztą to nie kosztuje majątku |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-05-2009, 21:18
|
|
|
Math napisał/a: | bylem dzisiaj podlaczyc do kompa i wyszlo ze sonda lambda jest walnieta
[ Dodano: 25-05-2009, 11:14 ]
a teraz moje pytanie jak sprawdzic czy rzeczywiscie sonda jest martwa ?? |
Podpięć się miliwoltomierzem do niej i pomierzyć napięcie po rozgrzaniu silnika podczas pracy na wolnych obrotach i przy przygazowaniach. Powinno się zmieniać w zakresie 0V - 0.8V |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Math
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 29-05-2009, 19:00
|
|
|
witam bylem u tego mechanika i stwierdzil ze to jednak nie sonda lambda tylko pompa paliwa potem ze to nie to nie mogli nic znalesc , teraz jak jezdze to juz masakra jak tylko sie rozgrzeje silnik zaczynaja sie wachania obrotow albo zgasnie albo faluja.
mial ktos cos takiego acha odpiolem czujnik polozenia przepustnicy i nic sie nie zmienilo z obrotami nadal falowaly czy to moze byc od tego czujnika? |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 29-05-2009, 19:13
|
|
|
Hmm. możliwe. bys musiał sprawdzic czy dobrze sie zmienia rezystancja w tym czujniku tzn czy płynnie podczas otwierania przepustnicy. No i czy w momencie puszczenia gazu czujnik ten ustawia sie odpowiednio dając znac ze przepustnica jest zamknieta. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-05-2009, 23:41
|
|
|
A przepływomierz jak się trzyma? |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
Math
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 31-05-2009, 18:54
|
|
|
sadze ze to nie wina przeplywomierza bo na gazie dzieje sie to samo ale mocniej daje sie to odczuc |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 02-06-2009, 14:41
|
|
|
mathu daj spokój z gazem nic nie rób to tylko zasilanie benzuną jak będzie ok na benzynie to i na gazie będzie ok. gwarantuje jak tam twój kolektor wydechowy i dwururka-szczelne jak nie to uszczelnić
[ Dodano: 02-06-2009, 15:00 ]
dobra odpalasz auto i co faluje czy przełancza się zaraz na gaz tzn. po przekroczeniu 21 C Czy po przegazowaniu , czy odrazu palisz na gazie? |
|
|
|
 |
Math
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-06-2009, 22:23
|
|
|
Cari naprawilem .
Bylem u pana mechanika z Nowej Gorzelni taki mily gosc jak mi szukal usterki nie mogl dojsc co do czego ale powiedzial po wymianie czujnika temperatury i skasowaniu mnie na prawie 400zl za czujnik robocizne i podpiecie do kompa ( na dodatek glaby nie dolali plynu do chlodnicy) powiedzieli ze jak im dam jeszcze 700 zl to autko bedzie chodzilo jak zyleta.
A ja wymienile swiece i wszystkie problemy z gasnieciem silnika ustaly musze sprawdzic jeszcze czujnik polozenia przepustnicy ale cala reszta jest ok.
WIELKIE DZIEKI ZA POMOC |
|
|
|
 |
|