misia się dusi |
Autor |
Wiadomość |
bandzar
Nowy Forumowicz
Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 24-05-2009, 20:36 misia się dusi
|
|
|
witam mam problem z miśkiem.. Strasznie sie dusi jak jest ok 1/4paliwa w baku. Na obrotach dochodzi do4000-4500obr.min. i sie dusi tak jakby nie dostawał paliwa. I do tego wskazówka od paliwa od 1/4 w dól spada bardzo szybko czy ktoś może mi pomóc? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-05-2009, 23:16
|
|
|
bandzar, Rozumiem,że auto nie posiada instalacji gazowej
Więc sprawdziłbym wydajność pompy paliwa na początek
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bandzar
Nowy Forumowicz
Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 27-05-2009, 01:05
|
|
|
tak auto nie posiada gazu...filtr powietrza i paliwa zmieniłem, a czy łatwo jest samemu zobaczyć pompę? DZIĘKI ZIOMAL |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-05-2009, 14:09
|
|
|
Musisz zmierzyć cisnienie, ale tego sam raczej nie zrobisz bo potrzebny jest manometr. |
|
|
|
 |
bandzar
Nowy Forumowicz
Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 27-05-2009, 14:42
|
|
|
czy to chodzi o kompresje? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-05-2009, 14:45
|
|
|
O ciśnienie na listwie wtryskowej. Jeśli spadek mocy rzeczywiście ma związek z ilością paliwa w zbiorniku to może tak być... Może też pomóc wymiana filtra, bo mozliwe, że gdy jest niższy poziom paliwa to filtr jest tak zabrudzony że paliwo ma problem z dopływem do pompki.
Ale najpierw musisz sprawdzić ciśnienie paliwa.
Opadanie od 1/4 ma związek z ukształtownaiem zbiornika. |
|
|
|
 |
bandzar
Nowy Forumowicz
Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 27-05-2009, 15:16
|
|
|
Filtr paliwa już jest zmieniony... Nie pomogło... Czym się różni ciśnienie na listwie wtryskowej od kompresji, czy może jest to to samo? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-05-2009, 15:37
|
|
|
Nie mówię o filtrze paliwa tylko o filtrze przy pompce w zbiorniku.
Tam jest taka siatka, ona się zanieczyszcza. W jej przypadku wystarcza przeczyszczenie przeważnie, ale pompkę trzeba wyjąć.
Ciśnienie na listwie wtryskowej to zuepłnie coś innego.
Pompa paliwa pompuje impulsowo paliwo, aby utrzymać na listwie określone cisnienie. Na niskich obrotach nie musi działać cały czas, a podczas przegazowania ciśnienie przy slabej wydajnośći może spaść do tego stopnia, że paliwo nie będzie w stanie być wtryskiwane przez wtryski.
Listwa wtryskowa to element do którego doprowadzone są przewody paliwowe i wkręcone wtryski. |
|
|
|
 |
JacekOlowiak
Mitsumaniak madafakir

Auto: Galant 2.0 V6 24v 1996r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 57 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 27-05-2009, 15:45
|
|
|
bandzar napisał/a: | Filtr paliwa już jest zmieniony... Nie pomogło... Czym się różni ciśnienie na listwie wtryskowej od kompresji, czy może jest to to samo? |
jak byś nie miał kompresji to samochód nie miał by mocy zawsze, nie ważne ile miałbyś paliwa. kompresja to cisnienie mieszanki paliwo-powietrze po sprężeniu w cylindrze. |
|
|
|
 |
bandzar
Nowy Forumowicz
Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 27-05-2009, 15:52
|
|
|
to znaczy ze musze odkrecac bak bo ja tak dobrze sie na ty nie znam
[ Dodano: 27-05-2009, 15:55 ]
i czy mozna zalatwic jakos sobie schemat zebym wiedzial co robic |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-05-2009, 16:17
|
|
|
Kolego najpierw jedź do mechanika żeby sprawdził jakie masz cisnienie na listwie podczas przegazowania. Potem będziesz szukał przyczyny niskiego cisnienia.
To są nasze domniemania, które możesz potwierdzić właśnie przez pomiar ciśnienia. Bez odpowiednicj informacji nie jesteśmy w stanie postawić 100% diagnozy.
Jeśli się okaże że cisnienie jest niskie to wtedy bedziesz próbował czyścić filtr przy pompce.
Nie wiem jak jest z pompką w galu. Może pod tylną kanapą jest otwór żeby wykręcić, a jesli nie to niestety zbiornik na glebe.. |
|
|
|
 |
bandzar
Nowy Forumowicz
Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 27-05-2009, 16:24
|
|
|
ok dzieki za info |
|
|
|
 |
|