Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
misia się dusi
Autor Wiadomość
bandzar 
Nowy Forumowicz

Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 7
Skąd: olsztyn
  Wysłany: 24-05-2009, 20:36   misia się dusi

witam mam problem z miśkiem.. Strasznie sie dusi jak jest ok 1/4paliwa w baku. Na obrotach dochodzi do4000-4500obr.min. i sie dusi tak jakby nie dostawał paliwa. I do tego wskazówka od paliwa od 1/4 w dól spada bardzo szybko czy ktoś może mi pomóc?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-05-2009, 23:16   

bandzar, Rozumiem,że auto nie posiada instalacji gazowej :?:
Więc sprawdziłbym wydajność pompy paliwa na początek :wink:

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
bandzar 
Nowy Forumowicz

Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 7
Skąd: olsztyn
Wysłany: 27-05-2009, 01:05   

tak auto nie posiada gazu...filtr powietrza i paliwa zmieniłem, a czy łatwo jest samemu zobaczyć pompę? :roll: DZIĘKI ZIOMAL :wink:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-05-2009, 14:09   

Musisz zmierzyć cisnienie, ale tego sam raczej nie zrobisz bo potrzebny jest manometr.
 
 
bandzar 
Nowy Forumowicz

Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 7
Skąd: olsztyn
Wysłany: 27-05-2009, 14:42   

czy to chodzi o kompresje? :?:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-05-2009, 14:45   

O ciśnienie na listwie wtryskowej. Jeśli spadek mocy rzeczywiście ma związek z ilością paliwa w zbiorniku to może tak być... Może też pomóc wymiana filtra, bo mozliwe, że gdy jest niższy poziom paliwa to filtr jest tak zabrudzony że paliwo ma problem z dopływem do pompki.
Ale najpierw musisz sprawdzić ciśnienie paliwa.
Opadanie od 1/4 ma związek z ukształtownaiem zbiornika.
 
 
bandzar 
Nowy Forumowicz

Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 7
Skąd: olsztyn
Wysłany: 27-05-2009, 15:16   

Filtr paliwa już jest zmieniony... Nie pomogło... Czym się różni ciśnienie na listwie wtryskowej od kompresji, czy może jest to to samo?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-05-2009, 15:37   

Nie mówię o filtrze paliwa tylko o filtrze przy pompce w zbiorniku.
Tam jest taka siatka, ona się zanieczyszcza. W jej przypadku wystarcza przeczyszczenie przeważnie, ale pompkę trzeba wyjąć.
Ciśnienie na listwie wtryskowej to zuepłnie coś innego.
Pompa paliwa pompuje impulsowo paliwo, aby utrzymać na listwie określone cisnienie. Na niskich obrotach nie musi działać cały czas, a podczas przegazowania ciśnienie przy slabej wydajnośći może spaść do tego stopnia, że paliwo nie będzie w stanie być wtryskiwane przez wtryski.
Listwa wtryskowa to element do którego doprowadzone są przewody paliwowe i wkręcone wtryski.
 
 
JacekOlowiak 
Mitsumaniak
madafakir


Auto: Galant 2.0 V6 24v 1996r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 57
Skąd: Starachowice
Wysłany: 27-05-2009, 15:45   

bandzar napisał/a:
Filtr paliwa już jest zmieniony... Nie pomogło... Czym się różni ciśnienie na listwie wtryskowej od kompresji, czy może jest to to samo?


jak byś nie miał kompresji to samochód nie miał by mocy zawsze, nie ważne ile miałbyś paliwa. kompresja to cisnienie mieszanki paliwo-powietrze po sprężeniu w cylindrze.
 
 
 
bandzar 
Nowy Forumowicz

Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 7
Skąd: olsztyn
Wysłany: 27-05-2009, 15:52   

to znaczy ze musze odkrecac bak bo ja tak dobrze sie na ty nie znam

[ Dodano: 27-05-2009, 15:55 ]
i czy mozna zalatwic jakos sobie schemat zebym wiedzial co robic
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-05-2009, 16:17   

Kolego najpierw jedź do mechanika żeby sprawdził jakie masz cisnienie na listwie podczas przegazowania. Potem będziesz szukał przyczyny niskiego cisnienia.

To są nasze domniemania, które możesz potwierdzić właśnie przez pomiar ciśnienia. Bez odpowiednicj informacji nie jesteśmy w stanie postawić 100% diagnozy.

Jeśli się okaże że cisnienie jest niskie to wtedy bedziesz próbował czyścić filtr przy pompce.
Nie wiem jak jest z pompką w galu. Może pod tylną kanapą jest otwór żeby wykręcić, a jesli nie to niestety zbiornik na glebe..
 
 
bandzar 
Nowy Forumowicz

Auto: galant94 2.0 16v 136koni
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 7
Skąd: olsztyn
Wysłany: 27-05-2009, 16:24   

ok dzieki za info :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.