| [Carisma] Immobilizer - jak usunąć? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | hermeth   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma MSX/ S60 T5
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 269
 Skąd: Rzeszów/Garwolin
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-05-2009, 14:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Właśnie o to chodzi by odpięciem klemy nie skasować błędów tylko najpierw je odczytać na kompie lub zworką wymrygać - po numerach błędów będzie wiadomo co dolega   |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | demeone   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma '98 1.8 GDI
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 16 razy
 Dołączył: 06 Wrz 2008
 Posty: 598
 Skąd: Szczecin/Manchester
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-05-2009, 16:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | spróbuj wymrugac ten błąd napewno nie zaszkodzi. Jeśli Ci wymruga 54 to  masz ten sam problem co poniektórzy. Niestety odpowiedz na to jeszcze nie została odnaleziona 
 
  	  | Cytat: |  	  | Czy coś może się wtedy rozkodować np.: immo? | 
 
 immo sie nie rozkoduje poprzez odpięcie klem od akumulatora. Mi kiedys na poczatku odłączanie klem pomagało ale nie zawsze. Teraz po prostu czekam az ta żółta kontrolka zgasnie (ta która u Ciebie zgasła i po sekundzie sie zapaliła ponownie) Jest to dla mnie znak czy odpali czy nie. Jesli sie zapala ponownie to nie krece rozrusznika. Szkoda go jak i akumulatora.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hermeth   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma MSX/ S60 T5
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 269
 Skąd: Rzeszów/Garwolin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-05-2009, 15:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chyba już po wszystkim. Wsadziłem żarówkę do CE i czekam aż się zgasi, dopiero wtedy odpalam i problem znikł. Po prostu wcześniej nie widziałem kiedy kontrolka sie gasi i odpalałem na wyczucie, a immo blokował zapłon. Świece sie zalewały i dlatego trzeba było czekać 10 min, aż odparują. Czekam, aż kontrolka zgaśnie i teraz za każdym razem odpala za 1 razem. DEMEONE dzięki za cenne wskazówki. Na szczęście nie poleci mi po kieszeni... pozdrawiam |  
				| _________________ http://www.polskajazda.pl.../Carisma/103736
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37868
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | demeone   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma '98 1.8 GDI
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 16 razy
 Dołączył: 06 Wrz 2008
 Posty: 598
 Skąd: Szczecin/Manchester
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-05-2009, 15:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie ma sprawy. Ciesze sie ze mogłem jakoś pomóc. 
  	  | Cytat: |  	  | Świece sie zalewały i dlatego trzeba było czekać 10 min, aż odparują. | 
 Masz na mysli że sie zalewały przy próbie odpalenia podczas gdy Immo zablokował zapłon?
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hermeth   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma MSX/ S60 T5
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 269
 Skąd: Rzeszów/Garwolin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-05-2009, 16:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z tego, co mi tłumaczył znajomy to właśnie tak sie mogło dziać. Jeżeli odpalałem np. 8 razy i nic, to zalewały się świece... Ale to nie moje słowa, bo ja sie nie znam. Tylko cytuję:) Choć jak sie zastanowię to chyba nie mogło ich zalać bo immo blokowało paliwo... Na chłopski rozum. Ale jak już napisałem wyżej nie znam się, więc zostawiam to specom. Najważniejsze, że wszystko gra:) |  
				| _________________ http://www.polskajazda.pl.../Carisma/103736
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37868
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | demeone   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma '98 1.8 GDI
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 16 razy
 Dołączył: 06 Wrz 2008
 Posty: 598
 Skąd: Szczecin/Manchester
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-05-2009, 16:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie to jest tak ze czasami mam miesiąc spokoju i znowu powraca ten problem.czasami to aż sie boje gasic silnik szczególnie jak jade do pracy i zajeżdżam na stacje po kawe to zostawiam zapalonego. Czasami musze odczekac 5 min aby zapalił a czasami i 30 min |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | devilgucio2   Nowy Forumowicz
 
 Auto: carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Cze 2010
 Posty: 1
 Skąd: bielawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2010, 20:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | koledzy gdzie w carismie 1.6 16 v z 96r. znajduje sie immobilizer   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lotam   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma 1,6 2000 4G92
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Maj 2007
 Posty: 67
 Skąd: Warszawa Ursus
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-01-2011, 16:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | W trzech miejscach   Transponder w kluczyku.
 Antena przy stacyjce
 I centralka za osłoną kolumny kierowniczej lub za przednim panelem w okolicach kolumny.
 Zobacz schemat elektryczny carismy na liście symbol B02.
 |  
				| _________________ lotam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |