Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pytanie o 4WS
Autor Wiadomość
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
  Wysłany: 25-05-2009, 21:20   pytanie o 4WS

Witam Kolegów,
Ponieważ w częśći forum przeznaczonej dla mojego Gala, nie mamy juz z chłopakami pomysłów, pytam was.....
Chodzi jak w temacie o 4WS, czy któryś z Was miał juz z nim kłopoty ?? Jak tak, to jak je rozwiązał, ponieważ w moim Galu jak i kilku innych 4WS nie działa i ciężko jest nam dojść czemu i jak usunąc usterke. Mile widziane podpowiedzi, info wszelkiej maści, obrazki, schematy itp. :D
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 25-05-2009, 22:09   

ale co sie dzieje?

wiec? rozumiem ze przerobiles manuala?
mam manula do 3000gt gzdie jest opisane jak sprawdzic i jakie cisnienei na tych silowniczkach od 4ws powinno byc.?

skad wiesz ze ci nie dziala?
czy mi dziala.. nie jestem na 100% pewien ale auto swietnie skreca, brak wyciekow i ogolnie wyglada to oki i kontrolka od 4ws nie zapala sie.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 26-05-2009, 08:18   

slawekpurc napisał/a:
ale co sie dzieje
koła nie skręcają
slawekpurc napisał/a:
rozumiem ze przerobiles manuala
mam tylko standardowego do Gala bez uwzględnienia 4WD 4WS :-X
Co do sprawdzenia czy aby napewno nie działa to sprawa wyglada tak:
- auto stoi kręce kołami i nic
- auto na podnośniku, na liczniku 100km/h kręce kołami i nic
- nie wiem czemu pompa jeńczy przy skrętach nawet nie mocnych (i to mnie obawia najmocniej)
- kontrolka od 4WS sie nie pali, ładuje przy rozruchu normalnie
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 26-05-2009, 09:36   

kola na postoju nie powinny sie skrecac.
natomiast kolo na podnosniku i powyzej ok 60km/h powinny sie skrecac. widzialem filmik na youtubie jak koles mial 3000gt na podnosniku i przy jakiejs predkosci widac bylo jak sie kola skrecaja- ale musial sie porzadnie rozpedzic

jak potzrebujesz to mgoe ci podeslac pare stron z manuala jak w 3000gt sie to sprawdza i jakie wartosci powinno sie otrzymac jesli system dziala.
tego manuala mozna tez gdzies z forum sciagnac chyba , a napewno go widzialem na www.3si.org w jakims linku.
na 3si gdzies czytalem ze czujnik predkosci - nie wiem jak to sie dokladnie nazywa czasem nie dziala i nie podaje predkosci do 4ws i wtedy caly 4ws nie dziala.

pompa jeczy... rozumiem ze wszystkie plyny itp masz ok?
tak mi sie pzrypomnialo na 3si jeszcze czytalem ze ludziom te male silowniczki z tylu czesto sie"zacinaja' . one powinny "dac ' sie odciagnac z odpowiednia sila. jesli nie to znaczy ze jest jakas nieszczelnosc. chyba wiecej to ci manual powie.


edit:
wpisz w google albo gdzies na forum ta nazwe pliku
service_manual_3000GT to jest w PDF
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 26-05-2009, 10:15   

slawekpurc napisał/a:
a napewno go widzialem na www.3si.org w jakims linku.
jest kilka linków ale rzaden nie chce mi sie załadowac, wszystkie sie wieszają :-X
slawekpurc napisał/a:
kola na postoju nie powinny sie skrecac
w niektórcyh skecają i na postoju, no ale u mnie to nawet na podnośniku nie drgną :-X
slawekpurc napisał/a:
rozumiem ze wszystkie plyny itp masz ok?
tak, niby tylna listwa też odpowietrzona

slawekpurc napisał/a:
mgoe ci podeslac pare stron z manuala
był bym wdzięczny - adamzarzycki@vp.pl
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 26-05-2009, 10:47   

ok. wieczorem sprobuje to podeslac, bo to jest PDF i ma 70mb... musze z niego jakos wyciac tylko strony o 4ws.....
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 26-05-2009, 10:58   

slawekpurc napisał/a:
wieczorem sprobuje to podeslac
dzięki wielkie. Jak jest tam wzmianka od 4x4 to też by mi sie przydała
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 30-05-2009, 19:33   

Korzystajac z okazji ze auto wisialo w powietrzu(montaz downpipe) i po przeczytaniu tego tematu taz sprawdzilem swoje 4WS. I tak na liczniku okolo 100km\h i skrecam kolami a tylne nic,na drugi dzien troche odpowietrzylem uklad i ponowna proba. Okazalo sie ze dopiero jak skrecilem kierownica ma maxa w ktoras ze stron to kola wyraznie sie skrecaja(tylne).Nie wiem czy tak powinno byc,ze reaguja nastepuje dopiero wtedy jak kierownica jest na maxa skrecona,ale tak u mnie jest.Moze jeszcze mam troche powietrza w ukladzie,bo jakis czas temu wymienialem te rurki od 4WS,A moze po prostu on tak dziala!?!
W kazdym razie u mnie kola reaguja jak kierownica jest na max sktecona.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
James
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2009, 11:02   

Udi,
choć nie mam vr4, a tylko sl, myślę, że masz wszystko w porządku. Zobacz na http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 31-05-2009, 11:09   

Dalej nie doszedłem do tego co moze być wmoim Galu nie tak, chodź po tym co napisał udi, śmiem podejrzewać że mój układ możę być źle odpowietrzony, to by tłumaczyło dziwne stekanie pompy wspomagania za każdym razem przy innych warunkach jazdy, no i wydaje mi sie że mój 4WS tak jakby chciał zaskoczyć - zauważyłem to ostatnio podczas jazdy po rądzie - kierownica zachowywała się tak jakby chciała sama skręcać tzn. poruszała się lekko, tak jakby zacinała zakręt..........
Jak pożądnie odpowietrzyć układ ???
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 31-05-2009, 13:47   

Ja szukalbym problemu przy jeczacej pompie.Przeciez powinna pracowac prawie bez zadnych jekow.Kiedys montowalem wprawdzie do innego auta wspomaganie(orginalnie brak) ,ale zasada dzialania ta sama i tam pompa bardzo jeczala na zimnym silniku a jak olej w ukladzie sie rozgrzal to uspokojalo sie to troche i bylo slychac tylko leciutkie jeki(cieplejszy olej jest zadszy).
Poza tym widac bylo ze jak silnik nie pracowal to byl pelny zbiorniczek a jak silnik pracowal to w zbiorniczku poziom oleju spadal do minimum i smiem twierdzic ze pompa zasysala troche powietrza.
Cz masz moze tez takie objawy???
Powodem byl utrudniony powrot oleju.Moze masz gdzies przygieta rurke(miedzy powrotem z maglownicy a zbiorniczkiem) lub lub po prostu zapowietrzony uklad no chyba ze pompa juz pada.
Odpowietrzyc jest prosto.Silnik chodzi i odkrecasz odpowietrzniki przy tylnej listwie.Proponowalbym troche przelac oleju,oczywiscie uwazajac na stan oleju w zbiorniczku.
Ciesze sie ze u mnie to dziala,ale jeszcze troche sprobuje odpowietrzyc,to nie zaszkodzi.
Wielkie dzieki za linka!!!!!!
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 31-05-2009, 22:51   

udi napisał/a:
Cz masz moze tez takie objawy???
żadne z wymienionych. U mnie pompa popiskuje tylko i wyłącznie wtedy kiedy jadę i skręcam,czasem jak mocno skręcam czasem jak lekko, czasem przy większej prędkości a czasem jak jade wolno i skręcam................ masakra jakaś
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.