 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Wymiana rozrządu Eclipse 1G 2.0 16V DOHC Diamond |
Autor |
Wiadomość |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2008, 11:02
|
|
|
ipkis, przepraszam zwracam honor. Dzowniłem do tej firmy ceny naprawdę rewelacja cenowo-jakościowa , dodatkowo uhandlowałem rabat dla klubowiczów w wielkości 10-15% w zależności od asortymentu |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
ADRIANO
Nowy Forumowicz
Auto: MITSHUBISHI ECLIPSE 2.0 '92
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: 20-05-2009, 00:16
|
|
|
Adaho_krak, cześć słuchaj mam pytanie apropo rozrzadu częściach do niego jakie ceny ile za wymiane ile kosztuje wymienie uszczelki pod głowicą i amortyzatory jakie i ile kosztuje wymiana chyba ze jest jakiś manual, jestem tu nowy i z góry dziękuje za pomoc, a i jesli chodzi o czesci spora role gra tu cena szcezre mowiac jakie mniej więcej za ile |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-05-2009, 09:53
|
|
|
ADRIANO, Jak narazie najlepsze ceny znalazłem tu www.Japanmoto.pl , zadzwoń zapytaj, powiedz że jesteś z forum MM i dostaniesz dodatkowy rabat. Jeśli chodzi o jakość to najlepiej oryginał Można też zastosować części oryginalne od Hyundai'a. Pozatym jest sporo podróbek, byleby były prod. Japońskiej. Wymiana zależy od zakładu mech., w KRK jest to pomiędzy 150-800 pln. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 20-05-2009, 22:00
|
|
|
ja ci dam bardzo dobre ceny na paski mitsuboshi, rolki Koyo, problemem sa napinacze do rocznika 93-94 w tej chwili bo czekam na dostawę. |
|
|
|
 |
crolls [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2009, 23:12
|
|
|
Wałek balansowy ustawia się na znakach wraz pompą oleju, ale do tego trzeba wsadzić łapkę ze zgiętym łokciem za pompę oleju, odkręcić śróbkę bodajże 17 i wsadzić tam gruby śrubokręt, jak wpadnie to znaczy że pompa oleju jest we właściwej fazie z wałkiem balansującym i dopiero wtedy znaki.
w zasadzie to tyle filozofii jeśli chodzi o rozrząd, trzeba pamiętać o zawleczce na napinacz i mieć zgrabne paluszki bo ciasno, ale da się zrobic. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 01-06-2009, 23:41
|
|
|
crolls napisał/a: | Wałek balansowy ustawia się na znakach wraz pompą oleju, ale do tego trzeba wsadzić łapkę ze zgiętym łokciem za pompę oleju, odkręcić śróbkę bodajże 17 i wsadzić tam gruby śrubokręt, jak wpadnie to znaczy że pompa oleju jest we właściwej fazie z wałkiem balansującym i dopiero wtedy znaki.
w zasadzie to tyle filozofii jeśli chodzi o rozrząd, trzeba pamiętać o zawleczce na napinacz i mieć zgrabne paluszki bo ciasno, ale da się zrobic. |
Bardzo ważne jest wyciągnięcie zawleczki z napinacza dopiero po wykonaniu 1/4 obrotu odwrotnie do wskazówek zegara (potem powinno się zrobić dwa do przodu) i odpowiednim ustawieniu rolki napinającej. Następnie należy odczekać kwadrans i sprawdzić czy trzpień napinacza wysunął się na 3,80 - 4,50 mm. Jeżeli nie, to powtarzamy procedurę ustawienia rozrządu - i najlepiej robić to z manualem w ręku |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24335 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2009, 08:42
|
|
|
crolls napisał/a: | wsadzić tam gruby śrubokręt |
no wlasnie nie gruby - jak obejrzysz walek balansowy, to ma dziurke, w ktora ma ten srubokret wchodzic i ma ona tak z 4 - 5 mm srednicy i sie zweza |
|
|
|
 |
|
|