Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Wymiana rozrządu Eclipse 1G 2.0 16V DOHC Diamond
Autor Wiadomość
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2008, 11:02   

ipkis, przepraszam zwracam honor. Dzowniłem do tej firmy ceny naprawdę rewelacja cenowo-jakościowa :shock: , dodatkowo uhandlowałem rabat dla klubowiczów w wielkości 10-15% w zależności od asortymentu :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
ADRIANO 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSHUBISHI ECLIPSE 2.0 '92
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 2
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 20-05-2009, 00:16   

Adaho_krak, cześć słuchaj mam pytanie apropo rozrzadu częściach do niego jakie ceny ile za wymiane ile kosztuje wymienie uszczelki pod głowicą i amortyzatory jakie i ile kosztuje wymiana chyba ze jest jakiś manual, jestem tu nowy i z góry dziękuje za pomoc, a i jesli chodzi o czesci spora role gra tu cena szcezre mowiac jakie mniej więcej za ile
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-05-2009, 09:53   

ADRIANO, Jak narazie najlepsze ceny znalazłem tu www.Japanmoto.pl , zadzwoń zapytaj, powiedz że jesteś z forum MM i dostaniesz dodatkowy rabat. Jeśli chodzi o jakość to najlepiej oryginał :) Można też zastosować części oryginalne od Hyundai'a. Pozatym jest sporo podróbek, byleby były prod. Japońskiej. Wymiana zależy od zakładu mech., w KRK jest to pomiędzy 150-800 pln.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 20-05-2009, 22:00   

ja ci dam bardzo dobre ceny na paski mitsuboshi, rolki Koyo, problemem sa napinacze do rocznika 93-94 w tej chwili bo czekam na dostawę.
 
 
 
crolls
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2009, 23:12   

Wałek balansowy ustawia się na znakach wraz pompą oleju, ale do tego trzeba wsadzić łapkę ze zgiętym łokciem za pompę oleju, odkręcić śróbkę bodajże 17 i wsadzić tam gruby śrubokręt, jak wpadnie to znaczy że pompa oleju jest we właściwej fazie z wałkiem balansującym i dopiero wtedy znaki.

w zasadzie to tyle filozofii jeśli chodzi o rozrząd, trzeba pamiętać o zawleczce na napinacz i mieć zgrabne paluszki bo ciasno, ale da się zrobic. :-)
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-06-2009, 23:41   

crolls napisał/a:
Wałek balansowy ustawia się na znakach wraz pompą oleju, ale do tego trzeba wsadzić łapkę ze zgiętym łokciem za pompę oleju, odkręcić śróbkę bodajże 17 i wsadzić tam gruby śrubokręt, jak wpadnie to znaczy że pompa oleju jest we właściwej fazie z wałkiem balansującym i dopiero wtedy znaki.

w zasadzie to tyle filozofii jeśli chodzi o rozrząd, trzeba pamiętać o zawleczce na napinacz i mieć zgrabne paluszki bo ciasno, ale da się zrobic. :-)

Bardzo ważne jest wyciągnięcie zawleczki z napinacza dopiero po wykonaniu 1/4 obrotu odwrotnie do wskazówek zegara (potem powinno się zrobić dwa do przodu) i odpowiednim ustawieniu rolki napinającej. Następnie należy odczekać kwadrans i sprawdzić czy trzpień napinacza wysunął się na 3,80 - 4,50 mm. Jeżeli nie, to powtarzamy procedurę ustawienia rozrządu - i najlepiej robić to z manualem w ręku :)
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24335
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-06-2009, 08:42   

crolls napisał/a:
wsadzić tam gruby śrubokręt

no wlasnie nie gruby - jak obejrzysz walek balansowy, to ma dziurke, w ktora ma ten srubokret wchodzic i ma ona tak z 4 - 5 mm srednicy i sie zweza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.