Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matejko
10-04-2006, 12:57
Drganie kierownicy
Autor Wiadomość
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-07-2005, 11:36   Drganie kierownicy

Jaka może być przyczyna drgań kierownicy (w pionie) podczas hamowania?
Na początku myślałem że to wina nawierzchni - były przełomy, ale później było równo a kierownica dostała padaczki. Występuje to tylko przy mocniejszym hamowaniu.
Klocki zmieniłem na nowe w marcu, przód i tył.
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
TNT 
Mitsumaniak


Auto: Toyota AYGO
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 980
Skąd: Białystok
Wysłany: 06-07-2005, 11:40   

Mialem podobny problem ale przy wiekszych predkosciach zagark na reku robil za dzwonek. Pomoglo wywazenie i oczyszczenie kol. Proponuje od tego zaczac. Jak nie pomoze to warto sprawdzic tarcze i klocki.
_________________
Zmieniają się auta ale klub zostanie zawsze ten sam - MITSUMANIAKI.Carisma-TNT
Eclipse-TNT
Hania-TNT
Pomóż komuś Ty, ktoś pomoże Tobie - Mitsumaniaki Assistance
 
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2005, 12:05   

I ja tak mam, powyzej 120. Niebawem sie udam na wywazenie kol, ktore sa nowe, a nie byly dowazane. Wiem ze trzeba to zrobic po jakims czasie.
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 06-07-2005, 12:06   

U mnie też drgało z każdą zmianą opon było coraz gorzej . Przyczyną były zanieczyszczenia na styku felgi i tarczy hamulcowej . Jakiś tlenek się odkładał na aluminiowej , nielakierowanej części .
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 06-07-2005, 12:13   

a zwichrowane tarcze hamulcowe ?
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-07-2005, 12:24   

Zwichrowanie raczej nie, mimo że drży to jedzie prosto.
Jadę po pracy na wyważanie, zobaczymy czy to ten powód.
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2005, 12:29   

Grześku napisał/a:
Zwichrowanie raczej nie, mimo że drży to jedzie prosto.
Jadę po pracy na wyważanie, zobaczymy czy to ten powód.

A niby dlaczego nie?
Masz krzywe tarcze i tyle
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-07-2005, 12:36   

ok, w takim razie co może być przyczyną skrzywienia się tarcz w samochodzie z przebiegiem 43k ?
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2005, 12:37   

Ty :twisted:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-07-2005, 12:37   

Dzięki Hubi, idę się wyważyć.
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 06-07-2005, 12:39   

jak miales cieple tarcze, gorace i wjechales szybko w tafle wody np w kaluze i pryslo na nie, to wystrczylo do ich zwichrowania,

jezeli sie myle to poprosze o poprawienie
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 06-07-2005, 12:41   

Mi też wyważali i wyważali i , że niby tarcze skrzywione ( nówki założone i poza tym doszlifowane na samochodzie ) . Sam doszedłem co było pół milimetra przy tarczy odstawało to na zewnętrznej mogło być i 3-5 mm .
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2005, 12:42   

Racja, i im bardziej zużyte tarcze tym podatniejsze na skrzywienia po szoku termicznym.

EDIT: to odpowiedź/uzupełnienie postu Rafała.
Ostatnio zmieniony przez Alek 06-07-2005, 12:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-07-2005, 12:43   

o ile się nie mylę to każdy samochód z tarczami miałby kłopoty po deszczu bo tarcze się rozgrzewają po hamowaniu. A jazda po mieście gdy są kałuże to klęska, wydaje mi się że to ma minimalny albo żaden wpływ
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 06-07-2005, 12:45   

Grześku napisał/a:
o ile się nie mylę to każdy samochód z tarczami miałby kłopoty po deszczu bo tarcze się rozgrzewają po hamowaniu. A jazda po mieście gdy są kałuże to klęska, wydaje mi się że to ma minimalny albo żaden wpływ


To dobra wymówka dla partoli wyważaczy i żeby iść i kupić nowe tarcze.
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.