Tuleje gumowe, itp. elementy zawieszenia ale z poliuretanu |
Autor |
Wiadomość |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
|
|
|
 |
estewes28
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.8 td
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 48 Skąd: london.uk
|
Wysłany: 03-06-2009, 00:12
|
|
|
jest kolosalna różnica.Ja mam superpro na drążkach stabilizujących.bardzo duża poprawa,większa stabilność.Jak będe miał więcej czasu zmieniam wszystkie
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-06-2009, 00:26
|
|
|
właśnie - a robią może te gumy na których trzyma się buda na ramie?? bo moje są w stanie mocno średnim :/ |
|
|
|
 |
ryba
Forumowicz
Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 76 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-06-2009, 07:47
|
|
|
rowniez jestem ciekawy jak z ich jakoscia...Po wakacjach bede robil zawieszenie i chyba skusze sie na to ... |
|
|
|
 |
freebike
Mitsumaniak

Auto: Pajero I 2,5 DTi 1990
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 32 Skąd: Boguszów-Gorce
|
Wysłany: 03-06-2009, 14:25
|
|
|
Mam na tyle właśnie założone polibusze z tej firmy na wahaczach tylnych. Idealnie pasują i cena spoko. |
|
|
|
 |
estewes28
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.8 td
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 48 Skąd: london.uk
|
Wysłany: 03-06-2009, 20:54
|
|
|
Mighn-jak będziesz zmieniał te gumy pomiędzy ramą a budą może warto pomyśleć o podniesieniu auta o 5 cm.wstawiasz dystanse.proste a masz wiecej od ziemi i możesz wpakować 33`12.50 opony bez ruszania zawiechy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-06-2009, 16:21
|
|
|
widzisz - zestaw do liftu 1.5' (i kupa innych części) leży już u mnie w domku i czeka na lepsze czasy czyli na powrót do Polski, gdzie będę mógł autko ustawić w spokojnym miejscu, zdjąć całą budę i zacząć go dopieszczać planuje 1.5' budę i 1'-1.5' zawieszenie podciągnąć (między innymi) a oponki planuje 33' - większych nie będę potrzebować. |
|
|
|
 |
estewes28
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.8 td
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 48 Skąd: london.uk
|
Wysłany: 04-06-2009, 19:58
|
|
|
fajnie.masz już wszystko zaplanowane.tylko z tymi lepszymi czasami w polsce...oj będziesz długo czekał. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-06-2009, 23:19
|
|
|
znaczy ja nie czekam na lepsze czasy w Polsce, tylko na moje lepsze czasy do naprawy autka jak do polski zjadę na jakiś dłuższy czas, bo tu gdzie mieszkam muszę mieć autko non stop na chodzie... Kupuje części w UK, bo... taniej a części może nie "super markowe" ale na prawdę dobre (robione nie dla offroadu, tylko dla rolnictwa) |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 05-07-2009, 17:39
|
|
|
a jak Poliuretanowe polibusze sprawuja się w niskich temperaturach? nie ma zadnych problemów ze skrzypieniem, pękaniem itp? |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 06-07-2009, 00:17
|
|
|
gdzie w miare tanio mozna kupic kompletny, porzadny zestaw do liftu 1,5" - 2" do pajero II long ? |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-07-2009, 07:47
|
|
|
Faraonix, co chcesz kupic? Jaki lift zrobic? Do podniesienia budy (bodylift) potrzebny jest specjalny zestaw. Sa rozne szkoly i rozne patenty. Temat o Body Lift
Jesli pytasz o lift zawieszenia to zestawy mozna kupic w sklepach off-roadowych i serwisach.
Faraonix, brachu w tym topic'u poruszamy sprawe tulei i elementow elastycznych do wahaczy.
Proszzzze... |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 21-07-2009, 19:45
|
|
|
Jako, że czekała mnie wymiana sworzni to pomyślałem, że przy okazji wymieniłbym gumy (w dobrym stanie) na polibusze (podobno dużo lepsze od gum). Zakupiłem te wspomniane wcześniej czerwone (komplet na całe auto prócz dolnych wahaczy za 4 stówki) a ponieważ miałem tygodniowy wyjazd to zostawiłem samochód u mego mechaniora, który wymiany miał dokonać i pojechałem drugim autem na wypoczyn.Wcześniej owe tuleje sobie obejrzałem i trochę byłem zdziwiony. Nie są toczone tylko odlewane (wyraźnie widać szwy form) i słabo przy tym odpowietrzane bo widać sporo dziur po bąblach powietrza. Poza tym mając kilkuletnie doświadczenie z laniem żywic poliuretanowych oraz toczeniem i frezowaniem poliuretanu spodziewałem się dosyć twardych elementów. Tymczasem tuleje są bardzo miękkie (dużo bardziej niż standardowe gumy) i przypominają raczej silikon niż poliuretan. Ale może takie mają być bo nie miałem wcześniej w ręku produktu innej firmy. Tyle, że wszyscy piszą o toczonych tulejach. To czerwone tworzywo do toczenia się zdecydowanie nie nadaje i pewnie dlatego jest lane.
Mechanior zaczął robotę. Co się okazało? Na dzień dobry po wyjęciu górnego wahacza w komplecie nie było pasującej tulei. Ani jednej ani drugiej. Mechanior się zbulwersował, zamówił nowe gumowe, wsadził i powiedział, że reszty nie tyka. I tak mam nowe gumy, nietknięty zestaw polibuszy owej firmy i 4 stówki mniej. Może mam jakieś nietypowe Pajero II, że tych tulei nie było (do tej pory wszystko pasowało, gumy też). Może się nie znam na poliuretanie. Może mój mechanik jest zbyt nerwowy (ale od lat mi robi i mam do niego zaufanie). Ale coś mi w tym nie gra. Radziłbym po prostu dobrze sprawdzić czy te tuleje to dokładnie to czego potrzebujemy. Służę ewentualnie zdjęciami tych tulei jakby ktoś potrzebował. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 19-08-2009, 18:14
|
|
|
dzięki za ostrzeżenie bo miałem już kupić te tuleje tylko, że wcześniej zorientowałem się, że brakuje tulei do górnych wahaczy.
Miałem im podac wymiary by zrobili ale jesli te tuleje mają twardość silikonu i pęcherzyki powietrza to nie będę zawracał sobie głowy |
|
|
|
 |
Videlec [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2009, 14:09
|
|
|
dziwne, bo w opisie tego zestawu widnieje "W skład kompletu wchodzą: 1) Tuleje wahacza przedniego górnego 4szt. + 4 szt. tulejek metalowych (...)"
nie miałem z tą firmą doświadczenia, jednak na rajdy4x4 ma mizerną opinie. U siebie miesiąc temu wymieniłem wszystkie tuleje zawieszenia przedniego na nowe, właśnie "poliuretany" tyle, że ja się zaopatrywałem w drm4x4, plus mocowania stabilizatora przedniego i tylnego superpro. Tuleje gornego wahacza z pewnością nie były odlewane tylko toczone, całość robi przyjemnie.
z pewnością moge polecić produkty superpro, jakość i precyzja wykonania jak orginał Mitsu, trwałość nieporównywalnie wyższa. |
|
|
|
 |
|