Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] STUKAJĄ ZAWORY!!! I CO TERAZ??
Autor Wiadomość
rufuz 
Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 178
Skąd: Poznań/Danmark
Wysłany: 03-06-2009, 18:11   

witam

ja tez miałem Mobila i zawory waliły mi rano po odpaleniu. teraz mam motula półsyntetyk i jest w porzadku. Poza tym na Mobilu auto brało mi zbyt dużo oleju.
 
 
Janosik 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 05-06-2009, 18:44   

Witam. Niedawno kupiłem sobie Eclipse 1G i właśnie mam ten sam problem. Jeżdże sobie i po jakimś czasie zaczyna coś stukać, z tego co czytałem z tym temacie to wina tych popychaczy, wiec mam w planach zmiane oleju , ale jest problem, przy zakupie dowiedzialem sie ze zalany jest pełnym syntetykiem Shella przy przebiegu 160 tys. czy mozna bezproblemowo wymienic filter i olej na półsyntetyk, żeby dodatkowych problemów sobie nienawabić.
Ostatnio zmieniony przez Janosik 05-06-2009, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-06-2009, 18:58   

Janosik, w jakim celu chcesz zmieniać olej na półsyntetyczny ??
Jeśli jest zalany syntetykiem i nie bierze oleju, nie kopci to zalej go syntetykiem. Jedna rada zmień markę oleju z Shell na Valvoline i bedziesz pan zadowolony. Jeśli bierze olej lub kopci zmieniaj śmiało na półsyntetyk, też Valvoline. :) Sprawą oczywistą jest, że przy każdej zmienie oleju, zmieniamy filtr oleju.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Janosik 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 05-06-2009, 21:02   

Myslałem o zmianie na półsyntetyk bo słyszałem ze poprostu nie opłaca sie syntetyka lać przy tym przebiegu.
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-06-2009, 21:36   

Jak go nie bierze (oleju) to nie ma po co zmieniać na pół syntetyka. Po drugie dziwne że na syntetyku (który z zasady najbardziej myję a jeśli to jest Shell to on jeden z najbardziej myjących) i stukają zawory.
 
 
Janosik 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 05-06-2009, 23:47   

Właśnie problem jest w tym ze cos stuka
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2009, 09:34   

krzychu, u mnie na Shellu też stukały, mechanik kazał wymienić dwa lata temu popychacze. Ja za radą kolegów z forum wymieniłem olej na Valvoline. I od dwóch lat nic nie stuka. Shell tak samo jak i Mobil do Japońców się niestety nie nadaje.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Janosik 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 06-06-2009, 10:02   

No ok to zmienie olej z Shella na Valvoline, ale zostawic syntetyk czy zalac półsyntetykiem?
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2009, 10:09   

Jeśli nie bierze i nie kopci to zostawiłbym syntetyk. Znam Ecli co przekulała 250tkm i dalej śmiga na syntetyku.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Janosik 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 06-06-2009, 10:26   

Tak tez zrobie , mam nadzieje ze to pomoze. Dziekuje za pomoc.
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-06-2009, 12:59   

A jaki tam jest silnik 4G63?
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2009, 13:24   

krzychu napisał/a:
A jaki tam jest silnik 4G63?


Dokładnie taki.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-06-2009, 13:53   

Heheh no to sprawdziłem pierwsze wzmianki o 4G63 są z '87 więc mam konstrukcyjnie 19 letni silnik w swoim samochodzie. Ciekawe czy popychacze coś zmodernizowali.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2009, 14:11   

krzychu napisał/a:
Heheh no to sprawdziłem pierwsze wzmianki o 4G63 są z '87 więc mam konstrukcyjnie 19 letni silnik w swoim samochodzie. Ciekawe czy popychacze coś zmodernizowali.


Jest to bardzo stara i jedna z bardziej udanych jednostek benzynowych na świecie, stosowana np. w EVO do 9 generacji. Oczywiście udoskonalana, ale podstawy zostały takie same jak w '87 roku.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-06-2009, 14:49   

O EVO 9 i poprzednich wiedziałem ale nie sądziłem że od '87 :shock:

Z tym że wspólne to mają tylko blok. Wał, tłoki, głowice (w tym z Mivec) już całkiem co innego. Ale też się zgodzę że fajny silnik, bardzo elastyczny, szybko się nagrzewa na pewno żywotny.... Ale z tymi popychaczami to mnie zdziwiłeś (mam zalanego Shella) a zastanawiałem się nad Valvoline też.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.