Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E56A 2.4] Dokumentacja - dane techniczne
Autor Wiadomość
elriba 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 16V (USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-06-2009, 22:39   [E56A 2.4] Dokumentacja - dane techniczne

Witam, tak jak pisałem mam Galanta 2.4 16V (skrzynia manualna) wersja amerykańska o danych znamionowych:

Model: E56A8NJELAM
Engine: 4G64
Opt: A03

Chciałbym się dokopać do jakiejś dokumentacji tego auta, danych znamionowych, informacji o mocy itp.

Za wszelką pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam !

[ Dodano: 07-06-2009, 23:00 ]
Chciałem jeszcze dodać, że samochód jest z 1996 roku.
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 08-06-2009, 09:42   

Już kiedyś kiedyś było... to na Forum odsyłam to tego

tematu :=> http://forum.mitsumaniaki...&highlight=4g64

2.4l - 4G64 powinien mieć 143 KM .... jak zjeżdżał z taśmy produkcyjnej
I myślę że wynik na hamowni z dzisiaj mało by się różnił od stanu katalogowego - trzyma koniki dość dobrze przynajmniej jeśli chodzi o mój model

A trochę specyfikacji 4G64 znajdziesz TUTAJ


pozdrawiam :wink: p.s mam takiego samego tyle że w automacie :)
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
Ostatnio zmieniony przez marcin4g 21-07-2010, 16:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
elriba 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 16V (USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-06-2009, 14:16   

Dzięki wielkie za pomoc !!! Myślę, że tutaj dużo się zgadza z tym co przypuszczałem. Mam jeszcze kilka pytań bo jak widzę masz chyba ten samo model auta co i ja. Czy masz może u siebie coś takiego jak blokada przekroczenia obrotów ? U mnie dochodzi na każdym biegu do 6 000 i odcina dopływ paliwa na chwilę - dalej nie leci. Oczywiście całkowicie mi to wystarcza bo ostatnio przy [EDIT Punkt 10 Regulaminu - Mitsumaniaki popierają akcję Stop wariatom drogowym] więc tutaj się nie mam czego czepiać ;], ale ciekawi mnie czy było to zakładane seryjnie czy nie. No i 2 sprawa - masz może możliwość odpalania silnika pilotem ??
U mnie to jest z tym że nie wiem jak się do tego zabrać ;]

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 17-06-2009, 23:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 08-06-2009, 19:11   

Docencie mam mniej więcej 6500 tys - 6600 tys. trwa bardzo krótko ...
Takie obroty wskakują przy "kick down" przy jeździe na D...
lub też przy zablokowanym biegu L lub 2
Zadko mi się zdarza doprowadzać do takich wysokich obrotów szkoda mi auta.

Co do prędkości której piszesz i obrotów, to faktyczne zapas pod pedałem jest znaczny i to nie jest złudzenie ... tylko fakt :twisted:

Co do alarmu i odpalania z pilota - miałem kiedyś oryginalny pilot i owszem były w nim jakieś przyciski inne niż otwieranie i zamykanie (ale to chyba nie był standard w wyposażeniu ) przynajmniej w mojej wersji ES - teraz korzystam z innego alarmu i innego pilota wiedz Ci nie pomogę jeśli chodzi o alarm.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytana to pisz śmiało na PW.
A tak po za tym to miło mi powitać "unikata" bo naprawdę ciężko znaleźć jakiegoś przyzwoitego galanta piątej generacji z - 4G64.

P.S jak możesz daj jakieś zdjęcia gala :)
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
elriba 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 16V (USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-06-2009, 22:24   

A tak przy okazji mi się przypomniało, może wiesz gdzie można dostać lustereczko lewe do naszej wersji amerykańskiej ? ;]
 
 
elriba 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 16V (USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-06-2009, 22:12   

Przyjęto do wiadomości ;] Pozdrawiam
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 16-10-2009, 21:29   

witam panów też posiadma od tygodnia wersje amerykańską ful opcja automat. 95r. 2.4 b+gaz. model LS. da rade sie dowiedzieć jak go eksploatować lub jakie oleje do skrzyni i takie tam problemy z obrotami.?
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 17-10-2009, 20:04   

Jeśli chodzi o olej ja mam zalany Castrol GTX Magnatec - 10w40, skrzyni narzazie nie ruszałem, O jakich problemach z obrotami piszesz?
Gaz masz w sekwencji?, jak to jeździ na gazie ?, jak z osiągami ? :roll: ,
z eksploatacji to hm... lać 95 i jeździć :o
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 20-10-2009, 11:57   

witam no jesli chdzi o gaz to stary. ogólnie mi chodzi o spadające obroty na zimnym silniku a wysokie na rozgrzanym tak mam.podjechałem do mechanika i po podpieciu do kompa stwierdził ze to moze byc wina - NASTAWNIKA GIEGU JAŁOWEGO no i kazał żebym sobie go juz szukał a wiecie że do takich modeli jest z tym problem.no ale dzisiaj tata stwierdził że to nic sie nie ma do gazu żeby wyregulować no i byłem u gazowników no a oni kazali mi zrobić najpierw benzyne a póżniej gaz.i juz sam nie wiem.a i jeszcze tata bo po nim mam galanta dał mi przepływomierz bo w 2005 gazownicy go odpinali bo stwierdzili że bez niego jest lepiej.a i po wizycie u gazowników i jakimś tam ręcznym wyregulowaniu tych obrotów na szybko zaczął mi drugie tyle palić.poradzicie cos od czego sie zabrać.z góry dzieki
 
 
umberlee 
Forumowicz


Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-10-2009, 18:41   

a może wystarczy wyczyścić przepustnice i podregulować obroty? :> Ja właśnie tak zrobiłem gdy silnik pracował nierówno na biegu jałowym i pomogło ;) Całość pracy + wypicie 2ch piw zajęło ok 2h :] Poniżej zamieszczę link do strony forumowicza który świetnie to zobrazował ;) Co prawda inny typ silnika ale wszystko jest podobnie usytuowane i bez problemu można sie połapać. Pozdrawiam :p

Kod:
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
[/code]
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 20-10-2009, 21:59   

spoko moze i pomoże tylko nie mam gdzie tego zrobic wiec raczej podsune pomysł mechanikowi co by ze mnie nie zdarł kasy na jakiejś innej żeczy co faktycznie by działała.jutro wstawiam go do mechanika wiec powiem co i jak stwierdził.ale o link bbym prosił.z góry dzieki.

[ Dodano: 27-10-2009, 08:20 ]
witam.powiem tak co do moich nieszczesnych obrotów że na benzynce mechanikowi udało sie ustawic wiec jest nawet ok.stwierdził tylko ze do wymiany jest silniczek krokowy- moze taki posiadacie??. póżnije podjechałem do gazownika bo jak z rana wsiadam i jest jeszcze zimny to obroty na gazie spadają aż zgaśnie.ale jak przejedzie z kilometr na gazie to póżniej przez cały dzionek oczywiście jak jest zapewne juz ciepły jest ok .no ale nie udało mu sie wyregulować filterek wymienił no ale stwierdził ze ma za wysokie obroty i nie moze dokładnie wyregulowac.nawet nie powiedział mi dokładnie co moze być przyczyną.więc moze wy cos ogarniecie.z góry dziekuje.
 
 
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 26-01-2010, 20:52   

Panowie, mam taki silnik jak Wy, i potrzebuję skrzynię biegów do niego. Od czego mogę założyć skrzynię? czy macie może jakiś schemat elektryczny? bardzo byłbym wdzięczny za pomoc...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.