[E56A 2.4] Dokumentacja - dane techniczne |
Autor |
Wiadomość |
elriba
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 16V (USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 11 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-06-2009, 22:39 [E56A 2.4] Dokumentacja - dane techniczne
|
|
|
Witam, tak jak pisałem mam Galanta 2.4 16V (skrzynia manualna) wersja amerykańska o danych znamionowych:
Model: E56A8NJELAM
Engine: 4G64
Opt: A03
Chciałbym się dokopać do jakiejś dokumentacji tego auta, danych znamionowych, informacji o mocy itp.
Za wszelką pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam !
[ Dodano: 07-06-2009, 23:00 ]
Chciałem jeszcze dodać, że samochód jest z 1996 roku. |
|
|
|
 |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 08-06-2009, 09:42
|
|
|
Już kiedyś kiedyś było... to na Forum odsyłam to tego
tematu :=> http://forum.mitsumaniaki...&highlight=4g64
2.4l - 4G64 powinien mieć 143 KM .... jak zjeżdżał z taśmy produkcyjnej
I myślę że wynik na hamowni z dzisiaj mało by się różnił od stanu katalogowego - trzyma koniki dość dobrze przynajmniej jeśli chodzi o mój model
A trochę specyfikacji 4G64 znajdziesz TUTAJ
pozdrawiam p.s mam takiego samego tyle że w automacie |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
Ostatnio zmieniony przez marcin4g 21-07-2010, 16:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
elriba
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 16V (USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 11 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-06-2009, 14:16
|
|
|
Dzięki wielkie za pomoc !!! Myślę, że tutaj dużo się zgadza z tym co przypuszczałem. Mam jeszcze kilka pytań bo jak widzę masz chyba ten samo model auta co i ja. Czy masz może u siebie coś takiego jak blokada przekroczenia obrotów ? U mnie dochodzi na każdym biegu do 6 000 i odcina dopływ paliwa na chwilę - dalej nie leci. Oczywiście całkowicie mi to wystarcza bo ostatnio przy [EDIT Punkt 10 Regulaminu - Mitsumaniaki popierają akcję Stop wariatom drogowym] więc tutaj się nie mam czego czepiać ;], ale ciekawi mnie czy było to zakładane seryjnie czy nie. No i 2 sprawa - masz może możliwość odpalania silnika pilotem ??
U mnie to jest z tym że nie wiem jak się do tego zabrać ;]
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 17-06-2009, 23:12, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 08-06-2009, 19:11
|
|
|
Docencie mam mniej więcej 6500 tys - 6600 tys. trwa bardzo krótko ...
Takie obroty wskakują przy "kick down" przy jeździe na D...
lub też przy zablokowanym biegu L lub 2
Zadko mi się zdarza doprowadzać do takich wysokich obrotów szkoda mi auta.
Co do prędkości której piszesz i obrotów, to faktyczne zapas pod pedałem jest znaczny i to nie jest złudzenie ... tylko fakt
Co do alarmu i odpalania z pilota - miałem kiedyś oryginalny pilot i owszem były w nim jakieś przyciski inne niż otwieranie i zamykanie (ale to chyba nie był standard w wyposażeniu ) przynajmniej w mojej wersji ES - teraz korzystam z innego alarmu i innego pilota wiedz Ci nie pomogę jeśli chodzi o alarm.
Jeśli masz jeszcze jakieś pytana to pisz śmiało na PW.
A tak po za tym to miło mi powitać "unikata" bo naprawdę ciężko znaleźć jakiegoś przyzwoitego galanta piątej generacji z - 4G64.
P.S jak możesz daj jakieś zdjęcia gala |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
|
|
|
 |
elriba
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 16V (USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 11 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-06-2009, 22:24
|
|
|
A tak przy okazji mi się przypomniało, może wiesz gdzie można dostać lustereczko lewe do naszej wersji amerykańskiej ? ;] |
|
|
|
 |
elriba
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 16V (USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 11 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-06-2009, 22:12
|
|
|
Przyjęto do wiadomości ;] Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 16-10-2009, 21:29
|
|
|
witam panów też posiadma od tygodnia wersje amerykańską ful opcja automat. 95r. 2.4 b+gaz. model LS. da rade sie dowiedzieć jak go eksploatować lub jakie oleje do skrzyni i takie tam problemy z obrotami.? |
|
|
|
 |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 17-10-2009, 20:04
|
|
|
Jeśli chodzi o olej ja mam zalany Castrol GTX Magnatec - 10w40, skrzyni narzazie nie ruszałem, O jakich problemach z obrotami piszesz?
Gaz masz w sekwencji?, jak to jeździ na gazie ?, jak z osiągami ? ,
z eksploatacji to hm... lać 95 i jeździć |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 20-10-2009, 11:57
|
|
|
witam no jesli chdzi o gaz to stary. ogólnie mi chodzi o spadające obroty na zimnym silniku a wysokie na rozgrzanym tak mam.podjechałem do mechanika i po podpieciu do kompa stwierdził ze to moze byc wina - NASTAWNIKA GIEGU JAŁOWEGO no i kazał żebym sobie go juz szukał a wiecie że do takich modeli jest z tym problem.no ale dzisiaj tata stwierdził że to nic sie nie ma do gazu żeby wyregulować no i byłem u gazowników no a oni kazali mi zrobić najpierw benzyne a póżniej gaz.i juz sam nie wiem.a i jeszcze tata bo po nim mam galanta dał mi przepływomierz bo w 2005 gazownicy go odpinali bo stwierdzili że bez niego jest lepiej.a i po wizycie u gazowników i jakimś tam ręcznym wyregulowaniu tych obrotów na szybko zaczął mi drugie tyle palić.poradzicie cos od czego sie zabrać.z góry dzieki |
|
|
|
 |
umberlee
Forumowicz

Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-10-2009, 18:41
|
|
|
a może wystarczy wyczyścić przepustnice i podregulować obroty? :> Ja właśnie tak zrobiłem gdy silnik pracował nierówno na biegu jałowym i pomogło Całość pracy + wypicie 2ch piw zajęło ok 2h :] Poniżej zamieszczę link do strony forumowicza który świetnie to zobrazował Co prawda inny typ silnika ale wszystko jest podobnie usytuowane i bez problemu można sie połapać. Pozdrawiam
Kod: | http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html | [/code] |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 20-10-2009, 21:59
|
|
|
spoko moze i pomoże tylko nie mam gdzie tego zrobic wiec raczej podsune pomysł mechanikowi co by ze mnie nie zdarł kasy na jakiejś innej żeczy co faktycznie by działała.jutro wstawiam go do mechanika wiec powiem co i jak stwierdził.ale o link bbym prosił.z góry dzieki.
[ Dodano: 27-10-2009, 08:20 ]
witam.powiem tak co do moich nieszczesnych obrotów że na benzynce mechanikowi udało sie ustawic wiec jest nawet ok.stwierdził tylko ze do wymiany jest silniczek krokowy- moze taki posiadacie??. póżnije podjechałem do gazownika bo jak z rana wsiadam i jest jeszcze zimny to obroty na gazie spadają aż zgaśnie.ale jak przejedzie z kilometr na gazie to póżniej przez cały dzionek oczywiście jak jest zapewne juz ciepły jest ok .no ale nie udało mu sie wyregulować filterek wymienił no ale stwierdził ze ma za wysokie obroty i nie moze dokładnie wyregulowac.nawet nie powiedział mi dokładnie co moze być przyczyną.więc moze wy cos ogarniecie.z góry dziekuje. |
|
|
|
 |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 26-01-2010, 20:52
|
|
|
Panowie, mam taki silnik jak Wy, i potrzebuję skrzynię biegów do niego. Od czego mogę założyć skrzynię? czy macie może jakiś schemat elektryczny? bardzo byłbym wdzięczny za pomoc... |
|
|
|
 |
|