Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5W 2.5] Czy da się włożyć A/T tiptronic do przedliftowego
Autor Wiadomość
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 07-06-2009, 19:56   [EA5W 2.5] Czy da się włożyć A/T tiptronic do przedliftowego

Panowie, pytanie jak w temacie. Numery skrzyń się różnią ale może da się założyć skrzynię tiptronic do przedliftowego Gala z 98 roku?
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-06-2009, 20:16   

Pewnie tak, kompa skrzyni też podmień
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Redlucas 
Forumowicz
Redlucas


Auto: Galant EA5A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-06-2009, 14:41   

Się da... wszystko się da.

Potrzebujesz "tylko": skrzyni, wiązki silnika, komputery dwa, immo, kluczyki oraz zamki.

Części + wymiana... powinieneś się w trzech tysiącach złotych ze spokojem zmieścić.

A no i olej... to dodatkowe 500 zł.
_________________
Chevrolet - dokładnie nie pamiętam - rozbity przez mamę :/
Mercedes 124 2.0 [benz.] ('88) - sprzedany
Mitsu Galant V6-24 2.5l ('97)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-06-2009, 14:53   

No i wajcha zmiany biegów....

Jak już bierzesz Tiptronica, spróbuj trafić tego z zewnętrznym filtrem. Masz przynajmniej pełną władzę nad filtrowaniem oleju :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-06-2009, 15:03   

ja mam po lifcie na manualnej skrzyni to sie da zmienic na tip tronic?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-06-2009, 15:06   

eremita, ja wyżej. Te same zabiegi.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-06-2009, 23:13   

Dzięki Koledzy za odpowiedzi. Pytałem w imieniu kolegi który wyjechał nad morze i ukręcił się konwerter podczas pierwszego dnia urlopu. Znalazł tiptronica w pobliżu ale bez reszty zabawek więc trzeba szukać dalej skrzyni.
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2009, 00:24   

Jakbyś znalazł coś na Sląsku to 21-22 jadę do Koszalina :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
trawkins
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2009, 21:55   

tomekrvf napisał/a:
.. i ukręcił się konwerter podczas pierwszego dnia urlopu..



Jak padł tylko konwerter to można go zregenerowac Dwa Galanty już śmigają na regenerowanych i jest OK, chociaż propozycja zmiany na TipTronic jest kusząca :D
 
 
Rados
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2009, 23:05   

Ja jeżdżę już od roku na regenerowanym konwerterze, i odpukać póki co wszystko w jak najlepszym porządku - na pewno o niebo lepiej i pewniej, niż przed regeneracją.
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 16-06-2009, 16:05   

A jakie sa objawy padajacego konwertera?
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
Rados
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2009, 23:24   

Dodajesz gwałtownie gaz i potrafi na ułamek sekundy wkręcić silnik na maksymalne obroty, tak jak byś to robił na jałowym biegu. Poza tym wyciek oleju ze skrzyni, który może nastąpić bardzo gwałtownie - jeżeli na obudowie konwertera jest jakaś nieszczelność/pęknięcie - nawet minimalne.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-06-2009, 08:23   

Rados, zapomniałeś o podstawowym objawie - auto na wszystkich położeniach dżwigni nie jedzie tylko minimalnie terkoce - był wieloklin na konwerterze....... Niestety dzieje się to bez najmniejszego ostrzeżenia......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 17-06-2009, 21:52   

Hmmm czyli padajacy konwerter daje znaki natomiast wieloklin jak rozumiem pada nagle i po jezdzie (jak kojarze wieloklin to on dwojkowa ma postac dziala albo nie dziala). Rozumiem ze skoro u mnie obroty nie skacza same w gore (auto nawet przyspiesza przy spadajacych) to konwerter raczej w porzadku? Tylko czasem na zimnym po ruszeniu przy pierwszej zmianie na dwojke tak zawyje i podniesie obroty jakby poczatkujacy kierownik sprzeglo wycisnal i gazu nie odpuscil.

Co do wymiany skrzyni natomiast: Bartek w tym swoim autobusie wymienial silnik 2.4 na v6 i automatu chyba nie zmienial ani kompa od niego czyli daloby sie chyba wsadzic tip-tronic + wiazka + komp od skrzyni a od silnika zostawic ten co jest?
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-06-2009, 22:14   

Kompa mam do 2.5, wiązkę custom - w 90% z Wagona - brakowało w niej 2 kabli, 2 wchodziły w inne piny kompa.

Twój objaw brodzky, to klasyka, jak masz za mało płynu - sprawdź poziom po 15-20 km jazdy na pracującym silniku - dolej do samej góry hot.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.