Misie w naszej rodzinie cz.2 |
Autor |
Wiadomość |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2009, 11:12
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Derpin, a próbowaliście mikodów nienawiercanych? |
użytkownik Maciek, w galancie E32 bardzo sobie je chwalił, z tym że Maciek preferuje raczej spokojny styl jazdy. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 29-04-2009, 11:26
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Derpin, a próbowaliście mikodów nienawiercanych? |
no wlasnie??
bo szczerze mowiac to jeszcze gadalem z tym gosciem od mikody to mowil, ze jesli chce zeby wygladalo to pewnie brac nacinane nawiercane, a jesli nie to szkoda doplacac, bo te zwykle zachowuja sie tak samo, a nie ma koniecznosci stosowania do nich twardszych - drozszych klockow, jak do nawiercanych(miekkie szybko sie skoncza)
odrazu napisze ate to twarde klocki wiec jak najbardziej nadaja sie do nacinanych |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2009, 13:22
|
|
|
U siebie mam następujący zestaw z przodu: nawiercane i nacinane tarcze Mikoda+klocki EBC Green+płyn ATE. Po prawie roku użytkowania jestem zachwycony. Ani razu nie przegrzałem hamulców, hamowanie zawsze pewne. Tarcze nie pękły, nie zwichrowały się, klocki nie piszczą, nie starły. Styl jazdy baaardzo mieszany.
Rafał jeździ raczej ostro, więc odprowadzanie ciepła z hebli będzie miało niemałe znaczenie... |
|
|
|
 |
MacFly
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 251 Skąd: Żary
|
Wysłany: 11-06-2009, 21:55
|
|
|
Rafal_Szczecin, Lampy pasują bez żadnych przeróbek do gala przed liftu ??
A czy dobrze widzę masz z tyłu oponki Toyo T1R |
_________________ Gość Zobacz Mój Galant EA5A "Niebieski Delfinek"
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 12-06-2009, 04:25
|
|
|
MacFly napisał/a: | A czy dobrze widzę masz z tyłu oponki Toyo T1R | nie tylko z tyłu bo na przedniej osi równeż są Toyo Proxes T1R
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 12-06-2009, 15:56
|
|
|
MacFly napisał/a: | Rafal_Szczecin, Lampy pasują bez żadnych przeróbek do gala przed liftu ??
A czy dobrze widzę masz z tyłu oponki Toyo T1R |
lampy pasuja , nie trzeba nic rzezbic blachy, jedyne co ja musialem zrobic to przelutowac kostki, bo wrzucajac wsteczny zapalal sie przeciwmgielny , i na odwrot , robota na 10 minut.
zgadza sie, zarowno przod jak i tyl to toyo proxes t1r w rozmiarze 215/45/17 |
|
|
|
 |
MacFly
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 251 Skąd: Żary
|
Wysłany: 12-06-2009, 21:16
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | lampy pasuja , nie trzeba nic rzezbic blachy, jedyne co ja musialem zrobic to przelutowac kostki, bo wrzucajac wsteczny zapalal sie przeciwmgielny , i na odwrot , robota na 10 minut. |
Czyli czas zacząć oszczędzać dzięki za odpowiedź
Rafal_Szczecin napisał/a: | zgadza sie, zarowno przod jak i tyl to toyo proxes t1r w rozmiarze 215/45/17 |
Ja mam tylko z tyłu Toyo proxes T1R 205/55/16 ale za niedługi czas mam nadzieje, że z przodu też zawitają bo coś te z przodu w zastraszającym tempie łysieją Ale na toyo świetnie się na nich jeździ |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 12-06-2009, 21:24
|
|
|
MacFly napisał/a: | Czyli czas zacząć oszczędzać dzięki za odpowiedź | wg mnie warto oszczedzic sobie pare groszy i kupic swiatla po lifcie, bo auto nabiera calkiem innego wygladu, mimo ,ze zmieniamy tylko tylnie lampy. ale to jest moje zdanie
MacFly napisał/a: | Ja mam tylko z tyłu Toyo proxes T1R 205/55/16 ale za niedługi czas mam nadzieje, że z przodu też zawitają bo coś te z przodu w zastraszającym tempie łysieją Ale na toyo świetnie się na nich jeździ |
nie moge narzekac na toyo, w colcie mam tez proxes t1r tylko ,ze w rozmiarze 195/45/16 i jezdzi sie na nich rownie dobrze jak w galu . |
|
|
|
 |
mariusz-jagi [Usunięty]
|
Wysłany: 03-07-2009, 12:52
|
|
|
Witam,
Też mogę dodać swoje 5gr do opinii o tarczach MIKODY.
Kupiłem te nacinane i nawiercane. W mojej cari mam mniejsze tarcze niż w tych po lifcie i hamulce ori to były jednorazowe hamowanie z większej prędkości a potem dużo niższa sprawność hamulców. Dodatkowo jak auto postało kilka dni to hamulce trzeba było najpierw odmulić, by można było liczyć na sprawny proces hamowania.
Przy tych tarczach świetnie odprowadzane jest ciepło i nie zauważyłem zamulenia po kilku dniowym postoju.
Nic nie zwichrowało się i klocki nie pylą się bardziej, niż poprzednie na tarczach zwykłych.
Jak na moją jazdę po mieście to jestem zadowolony z uzyskanych efektów. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 28-08-2009, 14:49
|
|
|
galor odebrany od mechanika koszt "zabawy" znaczny, ale oplacalo sie .
do roboty poszlo
sprzeglo - LUK'a
popychacze - wszystkie 24szt Ajusy
kompletny rozrzad (z ori napinaczem ) + do tego pompa wody ( nie byla w zestawie ) hepu
skoro popychacze to i nowa oliwa - oczywiscie Valvoline 5w40
podciagniety zostal takze reczny.
na chwile obecna wszystko jest jak malina, silniczek chodzi jak to na V6 przystalo - czyli bez szelestnie , i o to chodzi !
zegarek w dniu dzisiejszym zostal naprawiony ( teraz tylko trzeba go przetestowac ) i ostatnia rzecza w dniu dzisiejszym bedzie zamontowanie (niedawno kupionych ) zegarow High Contrast, narazie bez ich przerabiania ,natomiast jezeli zajdzie taka potrzeba oczywiscie zostana przerobione |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-08-2009, 18:33
|
|
|
Raf, a na czym polega przeróbka zegarów? To nie podchodzą p&p? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 28-08-2009, 21:38
|
|
|
pawela napisał/a: | Raf, a na czym polega przeróbka zegarów? To nie podchodzą p&p? |
ogolnie zegary wchodza ,itp ,ale nie dzialaja ,ze tak powiem w 100%.
zegary zostaly podlaczone, lecz niestety w zegarach nie dziala podswietlenie gdy wlaczamy swiatla ( czyli najwiekszy smaczek) oraz z tego co mi sie wydaje nie ma kontrolki od cisnienia oleju .
teraz tylko musze jeszcze raz dokladnie przeczytac lekture na temat przerabiania HC
zegarek naprawiony, zimne luty poprawione , i juz wszystko ladnie styka, i poprawnie pokazuje godzine, nie wieszajac sie |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 28-08-2009, 23:25
|
|
|
Rafal_Szczecin, super ze galuś jest dbany...Tez nie zamiarzam używac innych olejów niż Valvoline. Ale jestem ciekaw co sie dzieje z reszta aut... Mam tu na mysli EVO i... Derpina cos tez na forum nie widać... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 29-08-2009, 14:06
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Ale jestem ciekaw co sie dzieje z reszta aut... Mam tu na mysli EVO i... Derpina cos tez na forum nie widać... |
reszta aut ciagle jezdzi , i nawija kolejne kilometry na budzik |
|
|
|
 |
BORIS
Forumowicz NO PAPARAZZI! :)
Auto: EA2A SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 82 Skąd: Kościan
|
Wysłany: 01-09-2009, 11:43 Re: Misie w naszej rodzinie cz.2
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | silnik takze wymagal remontu , poniewaz bral 1 litr minerala na 1000 km ( slownie dla tych co mysla ze sie pomylilem : jeden litr minerala na tysiac kilometrow ) |
wlasnie wpadlem na ten post a powyzszy fragment b. mnie rozbawil
Rafal_Szczecin, powiem Ci tylko tyle, ze swego czasu moj ojciec byl w posiadaniu pomaranczowego FORDA SIERRA COMBI, ktory bral 1L minerala na 150km (slownie: jeden litr minerala na stopiecdziesiat kilometrow), hehe. do dzis pamietam stos charakterystycznych hexagonalnych plastikowych butelek w bagazniku (byly to wczesne lata 90-te)
Pozdrawiam!
p.s. jak tylko alu sie zaloza wrzuce na froum fotki miska SE, ktorego nabylem m-c temu ) |
_________________ u nas jeździ się wyłącznie PKS-em |
|
|
|
 |
|