Dymi podczas ruszania |
Autor |
Wiadomość |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-06-2009, 15:42 Dymi podczas ruszania
|
|
|
Witam mam taki problemik , od miesiąca mój misiek puszcza chmurę podczas ruszania lub cofania, dzieje sie to tylko wtedy. Podczas jazdy czy też jak stoi na luzie nie leci z wydechu nic tylko jak się rusza samochodem dość raptownie. Mocy mu nie ubyło przyspiesza tak ja powinien ,
Czy to uszczelniacze w głowicy? bo gdyby poleciały pierścienie to chyba powinien sadzić i z bagnetu i z wydechu podczas postoju i podczas jazdy, a tu tylko podczas ruszania i to też nie zawsze...
Ile kosztują uszczelniacze jeśli ktoś może mi powiedzieć
Komplet czyli te 16 sztuk... nie mogę nigdzie w necie tego wyszukać... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-06-2009, 17:01 Re: Dymi podczas ruszania
|
|
|
raQo napisał/a: | Czy to uszczelniacze w głowicy? |
na trzonkach zaworow dokladnie
od 3-5 zl za dobre zamienniki (NOK, KOS, POS) do 30 zl za oryginalne |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-06-2009, 17:13
|
|
|
Dzięki za informację przynajmniej będę wiedział jak zamienniki się nazywają
30zł za sztuke ? orginał... jeju jej...
Jest jakiś konkretny sposób na sprawdzenie czy to nie przepuszczają pierscienie po za sprawdzeniem kompresji? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-06-2009, 18:31
|
|
|
konkretny? - rozebranie silnika
jednak opis (dymek po chwili pracy na wolnych obrotach) w 100% pasuje do uszczelniaczy a nie pierscieni |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-06-2009, 19:12
|
|
|
Uf no to trochę jestem spokojniejszy, już słyszałem wcześniej że to raczej uszczelniacze ale zbieram opinie gdzie sie da, im więcej tym lepiej a zawsze ktoś może dodać coś od siebie czego jeszcze nie wiedziałem, przed chwilą zrobiłem dystans 2km zero dumu , dałem mu gazu ze świateł poleciała chmura i tylko jak ruszyłem... |
|
|
|
 |
Poli jdm
Nowy Forumowicz Poli
Auto: mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 17 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 11-06-2009, 21:56
|
|
|
Hej. Ja też mam identyczny problem , zasięgnołem paru informacji i jak do tej pory wszyscy również stawiają na uszczelniacze. Nie piszesz jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o olej, mianowicie czy masz ubytki. Jeżeli tak to mogą być pierścienie. I nie mówię o ubytku 100 ka. |
_________________ Poli |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-06-2009, 23:23
|
|
|
Trochę tego oleju ubywa, ale co sie dziwić niebieski dym nie bierze się bez powodu.... |
|
|
|
 |
Poli jdm
Nowy Forumowicz Poli
Auto: mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 17 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 12-06-2009, 00:09
|
|
|
Zdefiniuj słowo trochę. Więcej niż pół litra na 1000 km?. Jeżeli tak to bez remontu silnika się pewnie nie obejdzie ale mam nadzieję że tak źle nie będzie. |
_________________ Poli |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-06-2009, 00:24
|
|
|
można powiedzieć że te pół litra na 800-900km zaczne od tych uszczelniaczy ... a potem się zobaczy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-06-2009, 07:33
|
|
|
pol litra na 1000 to bardzo duzo... moze te uszczelniacze juz w ogole nic nie uszczelniaja
Colt bral pol litra na 5000, zero dymkow, zero smrodu a po wymianie branie zniknelo
co do wymiany - mala instrukcja jest na mojej WWW - niestety nie pasuje do silnikow DOHC, bo tam inaczej jest to zorganizowane
ale pomysl na wymiane bez sciagania glowicy - zaczerpniety od Bartka - pasuje do niemal kazdego silnika |
|
|
|
 |
Poli jdm
Nowy Forumowicz Poli
Auto: mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 17 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 12-06-2009, 10:09
|
|
|
No to wymień te uszczelniacze i zobaczymy czy da to pożądany efekt ,jeżeli tak to zrobię to samo. Pozdrawiam. |
_________________ Poli |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 12-06-2009, 10:31
|
|
|
raQo napisał/a: | można powiedzieć że te pół litra na 800-900km zaczne od tych uszczelniaczy ... a potem się zobaczy |
Pomiar kompresji z próbą olejową prawdę Ci powie
procedura testowa |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Poli jdm
Nowy Forumowicz Poli
Auto: mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 17 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 12-06-2009, 11:00
|
|
|
Ooooooo i to jest jakieś wyjście!!!!!! Po co zaraz rozbierać Miśka... |
_________________ Poli |
|
|
|
 |
|