 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
FOTY Naszych 3000GT :) |
Autor |
Wiadomość |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 17-04-2009, 18:52
|
|
|
widze sławek że posiadamy idetyczne modele i wersje. Skąd bierzesz wtryski jaki to koszt?
[ Dodano: 17-04-2009, 18:54 ]
udi napisał/a: | Pavulon-widze ze jednak felunie dorwales.Czy to 18?Ladnie sie prezentuja,nie wspomne o lakierze |
ta dorwałem kółka 18" tomasona i oponki ramflat 245\40 |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 18-04-2009, 01:48
|
|
|
pavulon.. wtryski ceny jeszcze nie znam...ale juz wstepnie zamowilem. najprawdopodobniej beda to RC 550cc
teraz pare nowych fotek bo poprzednie wygladaja....slabo...
poki co zegary zainstalowane jako prowizorka...musze wyrzezbic porzadna ramke pod radio DIN1..oraz zegary.
male pytanko...czy odczyt EGT przy ostrej jezdzie 850-900 to tak byc powinno?
wskaznik doladowania...z reguly trzyma mi na 0,6 bara...ale czaem np na jedynce...przeladowuje...i czasem peak podchodzi po 0.8- 0,9 bara.. to z reguly tylko na jedynce..
natomiast 3,4,5 .....okolice 0,5+0,7 bara... czyli prawidlowo?
Na dataloggerze czasem pojawia mi sie spalanie stukowe. z reguly wtedy kiedy mam wysoki bieg i male obroty... po chwili zanika to...
rowniez zdaza mi sie czasem gdy postoje chwile na swiatlach i duzo wzrosnie temperatura powietrza zasysanego... sekunda , dwie.. pojawia sie spalanie stukowoe przy ruszaniu po czym komputer reguluje to i stuki zanikaja. czy to rowniez normalne?
generalnie przy mocnym wcisnieciu gazu w czasie jazdy i dobrych obrotach nigdy mi sie spalanie stukowe nie pojawia... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
BalantinaŚ
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GTO VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 16 Skąd: słupskolandia
|
Wysłany: 11-06-2009, 15:26 problem ze zdjeciem:(
|
|
|
siemka koledzy chce bardzo chetnie pokazac wam mój okaz ale nie moge wstawić zdjecia kto mi pomoże???pozdrawiam:) |
|
|
|
 |
Bogdan9999
Forumowicz
Auto: Probe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 40 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 11-06-2009, 20:17
|
|
|
slawekpurc na wolnych może głupieć troszkę odczyt informacji a co do twojego odczytu temperatury to radził bym uważać 900 stopni to już górna granica wytrzymałości seryjnych tłoków potem juz zaczynają sie topić. Rób tak aby ta wskazówka tej granicy nie przekraczała. Pozdro |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 11-06-2009, 21:08
|
|
|
balantines , najlepiej uzyj www.imageshack.us lub cos podobnego
bogdan999.. hmm . skad wiesz ze 900st to gorna granica?
czasem bywa ze ok 900st wskazowka jest .. i to wcale nie trzeba go mocno i dlugo cisnac.. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Bogdan9999
Forumowicz
Auto: Probe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 40 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 11-06-2009, 21:28
|
|
|
skąd wiem hehe nie tylko ja wiem że 900 stopni to górna granica bezpieczeństwa po jej przekroczeniu wszystko może sie zdarzyć Wiem o tym ja i ten kto kiedykolwiek przepalił tłoki |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 11-06-2009, 21:31
|
|
|
hehe , no tak , info. z pierwszej reki.. no coz jak splonal trzeba bedzie kupic kute , tak sie rozgladalem za tlokami... jest sens zmieniac tylko tloki.. tzn bez korby... i walu korbowego? czy koniecznie musze kupic komplet? tlok+korba..
pierscienie do tloka wiadomo...
cenowo kute ok 600-800usd.. za tloki zdaje sie..
korby podobnie+ wal .. to juz zaczyna byc drugie auto...
[ Dodano: 11-06-2009, 22:27 ]
wlasnie sobie przypomnialem o jednej rzeczy , ostatnio na autobahnie (niemieckiej) nie moglem przekroczyc 250km/h... nie wiem czy mam jakis problem z autem czy ni ,ale ogolnie zawsze auto dochodzilo do 250 i pare km i koniec..ktos ma jakis pomysl? moze mam jakas blokade ,ale czy cos takiego wogole bylo w tych miskach? |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 12-06-2009, 21:24
|
|
|
Ja gdzies kiedys wyczytalem ze jest mozliwe ze jest jakas blokada ,ale nie pamietam dokladnie przy ilu na godzine ona wystepowala.
Nie sadze zeby bylo to wyszczegolnione na wersje euro i usa bo niedawno moj kolega wspominal ze wersja euro oparl sie o granice 300km\h.
A co do tlokow to tu sa ciekawe
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...%3A1%7C294%3A50
A tu sa z korbami
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...%3A2%7C294%3A50
Ja szczerze mowiac to jezeli mialbym zmieniac ,to tloki razem z korbami.Szkoda tylko ze cena bardzo odpowiednia |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Bogdan9999
Forumowicz
Auto: Probe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 40 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 13-06-2009, 12:04
|
|
|
Co do tłoków to radzę brać od razu z korbami dlatego ze seryjne korbowody w 3000 gt przypominają mi jak się na nie patrzę zapałki w porównaniu z moimi w silniku FE3 mazdy 4 cylindry a wytrzymują korby 400 KM. Co do wału to bym nie zmieniał tylko szlif no chyba że celujesz w moce rzędu 800- 1000 KM.
A dobra rada bież tłoki nad wymiarowe wtedy dajesz blok do szlifu, hanowania, planowania i masz nówki cylindry A i jak kupujecie to nie same tłoki a pistons kit czyli tłoki sworznie i pierścienie w komplecie. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|