 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problemy z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
BalantinaŚ
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GTO VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 16 Skąd: słupskolandia
|
Wysłany: 13-06-2009, 21:58 Problemy z silnikiem
|
|
|
Witam serdecznie Kolegów i Koleżanki!!!!
Wkońcu postanowiłem napisać do was odnośnie mojego problemu bo od 2 tygodni nie mogę spać spokojnie:( moje auto po wymianie uszczelki pod głowicą (ajusa na Victor Rainz) zaczeło stukać pod tylną pokrywą:( stuk jest podobny do popychacza hydraulicznego!!!Niestety po demontażu i wymianie jednego najbardziej podejrzanego popychacza wymianie oleju i filtra oleju problem znów powrócił!!!od poniedziałku rozbieram dół aby dojść do panewek bo to sugestia wszytskich znajomych mechaników może ktoś z was miał podobny problem??? czekam na jakies odpowiedzi ewentualnie porady!!!
Pozdrawiam Wszystkich!!!! |
|
|
|
 |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 14-06-2009, 07:35
|
|
|
witam kolego u mnie stukało rano jak odpaliłem i czasami jak sie rozgrzał to również chałasował popychacz.. Wiem ile jest roboty żeby wydupcyć głowice bo jestem po takim zabiegu ja załozyłem kaplet nowych na tylna głowice a resztę za przednią. stuki wygasły całkowicie ciekawe na jak długo powiem tyle że po zamontowaniu głowic i całej reszty waliły przek około 30 min. dziwie sie ze wymieniłem jeden, wiem że to spory wydatek ale chociaż jaąś cześć bo cięzko trafić na zużyty na oko, ja mam 12 starych i powiem szczeże nie widze różnicy w działaniu z nowymi. |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 14-06-2009, 12:14
|
|
|
Szkoda ze nie wymieniles wszystkich,albo przynajmniej tak jak to zrobil pavulon.Ja tez to przerabialem ale wymienilem wszystkie.
Nie wiem od kiedy masz auto i czy wczesniej wymieniales olej,ale przyczyna moze byc taka iz: wymieniles najbardziej stukajacy popychacz i pozniej olej ,a moze (jezeli to byla twoja pierwsza wymiana oleju) poprzedni wlasciciel lal do oleju jakis preparat do wyciszenia pracy silnika i jak ty zmieniles olej to wyplukalo ten preparat i zaczely inne popychacze stukac!!!!
Z drugiej strony ,skoro jakis popychacz juz stuka to wiadomo ze inne tez zaczna stukac niedlugo,dlatego jestem za wymiana wszystkich za jednym razem,zaoszczedzimy wtedy na robocie
Dawno temu jak ja wymienilem pierwszy raz olej to rozsczelnila sie tylna turbina i zaczelo powaznie leciec(turbina wymieniona ),choc przed wymiana bylo tylko lekko wilgotne. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
BalantinaŚ
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GTO VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 16 Skąd: słupskolandia
|
Wysłany: 14-06-2009, 12:37
|
|
|
Dziekuje na wstepie!!!Olej wymieniony został juz drugi raz w ogóle mam cyrki z tym autem!!!auto od niedawna ale zawsze na nie chorowałem!!!jaki jest koszt tych popychaczy u was bo u mnie w jps to koszt około 60 zł za sztuke!!!robocizna nic mnie nie kosztuje na całe szczescie bo inaczej to dopiero by było wesoło:P jutro rozkrecam z kolegą dół bo według niego to napewno panewka:) z checią podałbym link zeby pochwalic sie autem ale kurde nie moge wstawic zdjeć!!! pozdrawiam was i bede informował na bierząco:) |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 14-06-2009, 13:42
|
|
|
sprobuj www.imageshack.us to nie jest trudne.
az jestem ciekaw jak kolejny misiek na forum wyglada , ewentualnie wyslij mi fotki , to wstawie je za ciebie |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
BalantinaŚ
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GTO VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 16 Skąd: słupskolandia
|
Wysłany: 14-06-2009, 19:48
|
|
|
próbowałem ale kurde nie daje jakos rady!!!oki wysle ci je na email gdybyś mógł je wstawic bede bardzo dźwieczny:)
[ Dodano: 14-06-2009, 20:07 ]
oki tylko napisz mi swojego maila na prive zebym mógł wysłać ci te zdjecia:P Pozdro
[ Dodano: 15-06-2009, 21:28 ]
No i mam przyczyne stukania:) dziś zdemontowałem spód i wszystko wyszło na jaw:) panewka we wczesnej fazie obracania:) udało sie ją ubiec:) a właśnie jeżeli ktoś potrzebuje panewek mam dobre dojscie w przystepnej cenie w wiekszosci hurtowni nie dostepne tak jak uszczelki pod głowice firmy-Erling:) pozdrawiam All a własnie ps mój jest na stówe z japoni po demontażu podłokietnika znalazłem japońskie monety zamieszcze wszystkie fotki i cała biografie łacznie z monetami kiedy zreanimuje mojego misiaka:) |
|
|
|
 |
|
|