[1G 90-94] strzelił mi rozrzad i co zrobić |
Autor |
Wiadomość |
hcone
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse GS 94
Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 10 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 06-06-2009, 18:44 [1G 90-94] strzelił mi rozrzad i co zrobić
|
|
|
witam strzelił mi pasek rozrzadu i uszkodził tłok cała głowice a na bloku w jednym cilindrze sa dwie rysy co bedzie lepiej zrobić wymienic czesci na dobre czy kupic cały silnik jesli miał by ktoć propozycje to prosze pisać moze ktoś posiada czesci do mojego auta to też prosze o kontakt |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-06-2009, 22:50
|
|
|
na allegro widziałem dzisiaj 2 silniki, wyglądają na sprawne, lecz wiadomo jak to jest na allegro...
za to jest jeden silnik ze znanego i godnego zaufania źrudła: http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=4469
znajdziesz go na forum A.R.S. Performance
w dziale sprzedam http://www.arsperformance.pl/ za 1500 zł
pozdrawiam |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Angel
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 53 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 15-06-2009, 23:12
|
|
|
polecam kupić używany silnik poniewaz części i koszt robocizny bedzie wiekszy niz koszt zakupu silnika w dobrym stanie, a i jesli juz bedziesz chciał remontowac swoj silnik znajdz najpierw dobrego mechesa od japoncow a nie pierwszego lepszego, domorosłego psuje. To musi byc ktos kto naprawde zna sie na rzeczy i juz to robil z takim autem. pozdrawiam |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 07-07-2009, 09:22
|
|
|
kupi kolejny silnik ktory okaze sie szrotem i wywalisz kase w bloto .... zawsze lepiej remontowac bo wiesz co masz zrobione a tak to kupujesz kota w worku moze trafic silnik ok albo trupa i bedziesz sie z nim bujał
Ci co oszczedzaja zawsze potem płaca dwa razy |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-07-2009, 09:29
|
|
|
Ja bym jednak kupił sprawdzony silnik. Remont jest dużo droższy i też jest ryzyko, że coś pójdzie nie tak. Na forum eclipse były już opisywane przypadki, gdzie ktoś remontował silnik po kilka razy, wydał fortunę a potem i tak wsadzał inny silnik...Naprawdę ciężko o dobrego mechanika... |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-07-2009, 12:12
|
|
|
MATi1G napisał/a: | kupi kolejny silnik ktory okaze sie szrotem i wywalisz kase w bloto .... zawsze lepiej remontowac bo wiesz co masz zrobione a tak to kupujesz kota w worku moze trafic silnik ok albo trupa i bedziesz sie z nim bujał |
Remont wraz z betami trzeba liczyć z 4t zł na bide. Za tą kase kupisz 3 silniki, w końcu napewno trafisz dobry viader, ujął sprawę rzeczowo:
viader napisał/a: | były już opisywane przypadki, gdzie ktoś remontował silnik po kilka razy, wydał fortunę a potem i tak wsadzał inny silnik... |
|
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 07-07-2009, 21:18
|
|
|
ja remontowalem swoj silnik juz 2 razy i do tej pory nie narzekam misiek smiga jak zly i wiem co jest porobione w aucie takze jest pewnego rodzaju komfort psychiczny ale kazdy wybiera swoja droge
kupno innego silnika to nie jest zla droga to zadna droga |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-07-2009, 22:26
|
|
|
MATi1G napisał/a: | kupno innego silnika to nie jest zla droga to zadna droga |
kiedys do Galanta kupilem silnik na zapas - wymontowany z dzialajacego auta trafionego w bok
silnik przelezal 7 lat i poszedl dalej - jezdzil po wymianie el. gumowych bezproblemowo (do czasu dzwona nowego wlasciciela)
kosztowal 1/4 ceny remontu
jak dla mnie inny silnik to najlepszy wybor - pod warunkiem, ze da sie go sprawdzic przed zakupem |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-07-2009, 12:07
|
|
|
MATi1G napisał/a: | ja remontowalem swoj silnik juz 2 razy |
Gratuluje skuteczności remontu. Z tego co się oriętuje nie posiadasz Ecli dłużej niż 3 lata. Za koszt dwóch remontów to masz 6 silników |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-07-2009, 12:30
|
|
|
Z tego co pamiętam to te remonty u Matiego tyczyły się tylko głowicy, zmiana uszczelki, planowanie...Przy większych problemach zdecydowanie lepiej poszukać zdrowego silnika i powymieniać w nim gumowe elementy dla spokoju. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-07-2009, 14:58
|
|
|
Koszt remontu silnika 4G63 DOHC w granicach 2-3 kPLN wraz z usługą. Wymiana gniazd i zaworów w głowicy + planowanie + sprawdzenie + czyszczenie popychaczy + czyszczenie kolektora dolotowego. Wymiana pierścieni na tłokach + panewki + czyszczenie miski olejowej i smoka oleju. Do tego nowe uszczelki, świece, kable WN itp. Po tej operacji ciśnienie trzyma jak należy, brak wycieków, miło i przyjemnie się reguluje obroty, zapłon i inne. Chodzi jak zegarek.
1. zawsze jest szansa, że ktoś kiedyś przeskoczył temperaturę silnika
2. używany silnik zazwyczaj na 50% (optymistycznie zakładając) bierze olej, ma przytkane kanały olejowe, dolot w środku wygląda jak komin spalarni śmieci
3. lata robią swoje |
_________________
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-07-2009, 15:55
|
|
|
Serek napisał/a: | Koszt remontu silnika 4G63 DOHC w granicach 2-3 kPLN wraz z usługą. |
Znajdź mi w mojej okolicy mechanika, który mi zrobi kompletny remont silnika na dobrych częściach i przy okazji nic nie popsuje a jutro wstawiam auto na naprawę, pomimo, iż jest z nim wszystko ok.
Za samą wymianę uszczelniaczy zaworowych bez ściągania głowicy zapłaciłem 500 zł, uszczelniacze miałem swoje...
Takie ceny o jakich piszesz to tylko u znajomego, zaufanego mechanika. Takich niestety jak na lekarstwo w całym kraju... |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-07-2009, 12:46
|
|
|
Panowie koszt samych pierścieni to 500 zł po znajomości, 1360 zł w serwisie, robocizna w dobrym serwisie i po znajomości z planowaniem głowicy, honowaniem bloku i całą rzesztą niezbędnych rzeczy to 1000 zł minimum. A gdzie reszta uszczelki, uszczelniacze olej, filtry, świece, kable itd. cena 2t-3t jest mocno optymistyczna. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 10-07-2009, 20:32
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | Z tego co się oriętuje nie posiadasz Ecli dłużej niż 3 lata. Za koszt dwóch remontów to masz 6 silników |
to zle sie orientujesz...6 czerwca 2006
6 silników ?? chyba troche przesadziłeś , poza tym wiem co mam zrobione
Z grubsza to glowica zawory +wał i panewki na poczatku no i kilka pobocznych mniejszych robotek |
|
|
|
 |
|