Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Dławi się i nie wchodzi na obroty
Autor Wiadomość
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-06-2009, 17:43   [CA4A 1.6] Dławi się i nie wchodzi na obroty

Witam was. Mam problem z 4g92. Próbuję odpalić miśka i wszystko ok, jednak problemy zaczynają się gdy dodaję gazu. Misiek zaczyna się dławić i nie wchodzi na obroty. Tylko na biegu jałowym pracuje idealnie. Gdy natomiast dodaję bardzo wolno obrotów normalnie wkręca się na 6tys obrotów. Co może być przyczyną? umieszczam filmik jednak nie wiem czy będzie coś słychać u was...

filmik 4g92
Ostatnio zmieniony przez harpagan 16-06-2009, 08:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-06-2009, 17:48   

danino88, zobacz czy cewka zapłonowa jest cała.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-06-2009, 18:05   

no właśnie ale jak? i czy na pewno to? bo zapłon jest normalny, bo jak odłączę świece od silnika to czuć różnice...
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-06-2009, 18:08   

danino88 napisał/a:
no właśnie ale jak?
Rozbierz aparat zapłonowy, wyjmij cewkę i zobacz czy nie pękła lub czy nie jest rozpołowiona.
We Wro powinieneś znaleźć aparat na podkładkę. Sprawdź to.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-06-2009, 18:51   

no tak ale czy to na pewno cewka? bo jak dla mnie uszkodzenie cewki by się objawiło też na wolnych obrotach a jednak wolne obroty ma regularne i normalne...
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-06-2009, 19:49   

danino88, oko_81 miał prawie identyczne objawy tyle, że w 4G13.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 15-06-2009, 20:03   

w jakim stanei sa swiece i przewody.
2 sprawa jak wyzej chlopaki pisali moze to byc sprawka cewki ktora powoli umiera albo juz umarla a to sa jej posmiertne poddrygi.
W 1.6 mialem podobna przypadlosc ale mniej drstyczna przy wypalonych swiecach. znaczy sie silnik sie mulil a przy 5 tysiacach wrecz jakby mial odciecie mial problemy z wkrecaniem sie na obroty agresywnie..ale jesli powoli mu otwieralem przepustnice spokojnie sie rozkrecal....
kolejne pytanie czy przeplywomierz jest caly? teraz w 1.8 mialem chwile grozy jak nie moglem odpalic silnika bo prychal kichal strzelal i jak juz na sile go odpalilem to chodzil jakby gubil zaplon a okazalo sie ze nie podpielem przeplywomierza i mu totalnie odwalilo...
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2009, 20:15   pomoc

Ja bym postawił na rozrząd,na biegu jałowym będzie się wkręcał ale pod obciążeniem to zupełnie inna historia.Jak długo stał silnik?
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-06-2009, 20:33   

chłopaki a moja mina jest coraz gorsza :-( stał z godzinę, maksymalnie dwie. U mnie auto nie stoi długo bo ciągle w ruchu. 14 tys km w 3 miesiące...

[ Dodano: 15-06-2009, 20:58 ]
no tak tyle ze 4g13 nie ma przepływomierza...
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2009, 09:14   

U mnie w 1.6 obroty były równe, odpalał idealnie, był elastyczny ale nie jechał jak powinien na wysokich obrotach(na oko stracił 20KM) padnięta była cewka.


Najłatwiej bedzie podmienić na próbę cały aparat zapłonowy, tylko zanim odkręcicie oba aparaty zaznaczcie sobie położenie(ustawienie zapłonu) jakimś mazakiem.

Ja kupiłem cały drugi aparat bo nie mogłem dostać samej cewki, wydałem tylko kase na telefony do różnych sklepów, akurat jak potrzebowałem cewki to magazyny w sklepach były puste, a ceny oscylowały w 150zł za cewkę.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 16-06-2009, 09:26   

danino88 napisał/a:
no tak tyle ze 4g13 nie ma przepływomierza...
Ale jest MAP. Jeśli jakiś czujnik byłby uszkodzony to na 90% świeciłby CE.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 16-06-2009, 10:17   

tylko że on w ogóle nie wkręca się na obroty, nawet na 2 tys jeśli otworzę szybko przepustnicę. Dobra ale postaram się sprawdzić tą cewkę :-)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 16-06-2009, 16:42   

londolut napisał/a:
Jeśli jakiś czujnik byłby uszkodzony to na 90% świeciłby CE.
_________________

ehe :D
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 16-06-2009, 17:34   

pyjte napisał/a:
londolut napisał/a:
Jeśli jakiś czujnik byłby uszkodzony to na 90% świeciłby CE.

ehe :D
Dlatego zostawiłem 10% na takie przypadki jak u Ciebie :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-06-2009, 17:53   

Sprawdź pompę paliwa i filtr . W moim starym lancerku objawy były podobne , no i okazało się że pompa paliwa jest gdzieś walnięta i podaje za mało paliwa .
Miałem o tyle lepiej że na gazie chodził jak pszczółka , tak że elementy zapłonu mogłem od razu wyeliminować jako przyczynę awarii.


Pozdrav
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.