 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Prosze o pomoc! Chce kupic SIGME:) |
Autor |
Wiadomość |
Jacek25KRK
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 52 Skąd: KRK
|
Wysłany: 10-06-2009, 15:19
|
|
|
zbyszek05 napisał/a: | czyli tak ...ta pierwsza ze szwaj... była zadbana od tej sprzedałeś silnik i skrzynię - zapewne i kosztowała cię 20 tys. w 2003 roku a w 2005 roku sprzedałeś skrzynię za 4500koła razem z silnikiem .??? została ci buda 12V za 15500 no ok...bardzo drogie kombi - potem kupiłeś za 1000 eurasów drugą sigmę 24 zaworową i włożyłes ten silnik ze skrzynką do tej swojej w kombi ??? mam pytanie ...nie gniewaj się i z góry przepraszam ale kupy mi sie to nie trzyma .przyprowadziłeś cudowną lalę za 20 koła po dwóch latach sprzedajesz silnik ze skrzynką by znowu za jakiś czas ciągnąć padłą sigmę i montowac tam drugi silnik .a skoro była taka zadbana to czemu piszesz że po przekładce była zaniedbana " ogólnie muszę powiedzieć że ...była zaniedbana " ????przecież to ta zadbana za 20tysia z drugim silnikiem???
zapodaj fotki - nie uwierzę dopuki nie zobaczę ... |
no możesz wierzyć lub nie, napisałem jak było
- kupiłem ją za 20 tys, jak napisałem było to przed czasami UE, wtedy auta chodziły ogólnie drożej, a do Niemiec nie opłacało się jeździć po stare samochody
- nie napisałem, że sigma (pierwsza) była w świetnym stanie, wizualnie była świetna, ale ogólnie była dobra, zaniedbana była mechanicznie (też, a może głównie przeze mnie i przez zamontowany gaz, od tego poszła pompa paliwa - pusty bak, itp)
- silnik sprzedałem za 4500, były to już czasu w UE, kiedy można było pojechać po UE i coś przywieźć taniej, tak też zrobiłem
- po przekładce była zaniedbana, bo i przed przekładką była zaniedbana
a fotki to skąd ci zapodam, jak jej już nie posiadam??
choć może znajde gdzies foty po wypadkowe
poza tym piszesz, że została mi buda za 15500, no nie zgodzę się, bo po 2 latach to ona już była warta jakieś 12-13 tys, minus ten silnik = 8 tyś, więc tak, została mi buda za 8 tyś
Jak ją rozbiłem była warta jakieś 8-9 tys (myśle, że w takim stanie jak była to tyle bym za nią wtedy wziął. A w PZU wyliczyli mi wartość niecałe 13 tys, stwierdzili szkodę całkowitą i dostałem niecałe 9 tys.
Zresztą co ja się będę tłumaczyć, napisałem wam tylko ciekawostkę, że kombi 24V istnieją
pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 10-06-2009, 15:52
|
|
|
wiesz nie twierdzę że nie miałeś tylko to chaotycznie popisałeś....ogólnie mogłbys popisac co i jak ....tak by przyszli posiadacze mogli czasem poprzekładać wedle woli w 2006/2007 zadbane sigmy chodziły w granicach 9000-12000zł. |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Jacek25KRK
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 52 Skąd: KRK
|
Wysłany: 10-06-2009, 16:06
|
|
|
zbyszek05 napisał/a: | wiesz nie twierdzę że nie miałeś tylko to chaotycznie popisałeś....ogólnie mogłbys popisac co i jak ....tak by przyszli posiadacze mogli czasem poprzekładać wedle woli w 2006/2007 zadbane sigmy chodziły w granicach 9000-12000zł. |
zgadzam się tyle było warte
może i chaotycznie podałem,
nie jestem mitsumaniakiem, a jedynie byłym i może przyszłym posiadaczem samochodu tej marki
zresztą na samej mechanice to ja się znam tak jak na fizyce kwantowej
przy tym miśku niewiele też robiłem sam, jedynie drobne naprawy itp
dlatego też o aspektach technicznych przekładki nie napisze ci wiele, bo nie robiłem tego sam, a robił to mechanikim
to zapytam jeszcze o inną kwestię:
czy są może na forum jacyś posiadacze drugiej generacji diamante??
czy wiecie może czy w europie było to diamante w wersji kombii??
w australii nazywało się to chyba Verada, gdzie indziej jeszcze inaczej |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 10-06-2009, 16:59
|
|
|
powiem tak , miałem przyjemnośc wątpliwą do tego zasiaść .. no cóż plastik.. niestety diamante skończyło sięna pierwszej generacji... niestety.. jak juznowsze , to polecam xg30 xg350 , bo ładne ale już nie ten pazur niestety |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2009, 20:40
|
|
|
a no szczerze powiem tez mi się to kupy nie trzyma po za tym szczerze mówiąc przekładka takiego silnika bez dobrego elektronika raczej jest nie możliwa zwłaszcza ze trzeba mieć serwisówke i wszystkie schematy ins. elektrycznej i bardzo dobrze się znać na tym bo byle elektryk w życiu nie dal by sobie rady!!!! |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 10-06-2009, 21:59
|
|
|
Jacek25KRK napisał/a: |
zgadzam się tyle było warte
to zapytam jeszcze o inną kwestię:
czy są może na forum jacyś posiadacze drugiej generacji diamante??
czy wiecie może czy w europie było to diamante w wersji kombii??
w australii nazywało się to chyba Verada, gdzie indziej jeszcze inaczej |
Było kombi drugiej generacji (australia i japonia czyli tylko RHD) ale to już niestety nie to samo bo było produkowane w australii. Zresztą muszę z przykrością stwierdzić ze sigma kombi też jest niestety nieco bardziej plastikowa, może mechanicznie jest OK ale wykończenie wnętrza - niestety bardziej plastikowe i zabawek też mniej, szkoda bo sama sylwetka samochodu jest bardzo przyjemna, gdyby niestety nie detale. Jedynie Diamante Wagon (I generacji) może być bo było wykończone na podobnym poziomie co Diamante sedan.
Dla zainteresowanych linki jak wygląda kombi 2 generacji:
http://www.tradecarview.c...o/?sid=300&pn=8 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 11-06-2009, 10:43
|
|
|
Szkoda że niema ich z kierownicą z lewej strony.
Bo tak po za tym to, całkiem sympatyczne kombi. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 16-06-2009, 12:12
|
|
|
podobno w japan są diamante z elektrycznie skladanymi lusterkami - jak ktos wie gdzei takie dostac.. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
|
|