 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
chip tuning |
Autor |
Wiadomość |
klapkim
Forumowicz
Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-06-2009, 22:31 chip tuning
|
|
|
Mam takie pytanie czy że by modyfikować soft w miśku potrzebny jest jakiś dodatkowy sterownik czy można to zrobić przez złącze diagnostyczne? Jak dzwoniłem do zakładu który zajmuje się chip tuningiem to pan powiedział że potrzebne jest jakieś dodatkowe urządzenie sterujące ponieważ nie można bezpośrednio modyfikować softu w ECU i zaśpiewał mi ok 4000 pln. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 14-06-2009, 23:04
|
|
|
chip do wolnossaka...za 4000zl.. ktos cie w niezly kanal wpuszcza... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 14-06-2009, 23:48
|
|
|
Podobno w ogóle nie ma sensu tego robić, tak mi przynajmniej powiedzieli w VTG |
|
|
|
 |
klapkim
Forumowicz
Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-06-2009, 08:25
|
|
|
no właśnie coś mi nie pasowało z tą ceną masz może jakieś informacje gdzie lub jak to można zmodyfikować za przyzwoitą cenę? Tak normalnie może i nie ma sensu ale przy dalszych modyfikacjach np zmiana rozrządu trzeba będzie zmodyfikować soft. |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-06-2009, 08:30
|
|
|
a dalo by rade za 4000 zl zrobic w SL-u 250,260 koni tak aby po 5 tysiacach sie silnik nie rozlecial lub skrzynia? (powiedzmy ze silnik i skrzynia w dobrym stanie) |
|
|
|
 |
Bogdan9999
Forumowicz
Auto: Probe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 40 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 17-06-2009, 17:05
|
|
|
W 3000 gt bez turbin w wolnossaku przyrost 40 km jest za tą kase mało realny. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 17-06-2009, 20:25
|
|
|
moze to dac ci jakis obraz sytuacji i co mozna z autem zrobic..
ogolnie zeby z NA wyciagnac znacznie wiecej to tylko swap na vr4.. lub uturbiania.. ale to droga przez meke.. i wcale nie jest to proste wg tego co pisza na 3si.org.. chodz sa auta ktore cos takiego przeszly i calkiem dobrze jezdza..
http://www.3si.org/wiki/index.php/Staged_Upgrades
na dole dla NA
oraz sklep i czesci do poszegolnych stageow
http://www.dynamicracing....home.php?cat=48 |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-06-2009, 20:26
|
|
|
to co by kto polecił i za jaką kasę? moim celem jest osiągnięcie progu 250-260 koni, sporo juz zainwestowałem w mojego SL-a... i nie chce go sprzedawać i kupić VR bo jak trafić na VR-a w takim staniem jak ja mam teraz SL to chyba bym musial w niemczech szukać...
nowy lakier
nowe wnetrze,
nowe amorki
nowe klocki i tarcze
nowa chlodnica
nowy rozrzad
nowy dolot hks-u...
nowy wydech (w toku )
....
ile PLN trzeba wlozyc w SL aby osiagnac 250 koni? czy dalo by rade zainstalowac male turbo jakies? przeciez widzialem gdzies na stronce turbinke za 2500 zł, powiedzmy że do tego intercooler orurowanie montaż i inne to chyba w 4500 bym się zamknął?
Wesprzyjcie mnie:) |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 17-06-2009, 21:35
|
|
|
Z tego co ja wiem to jakbys nawet zalozyl turbiny na seryjnym kompie i seryjnym dole ,czyli bez odprezania silnika(stopien sprezania NA to okolo 9:1 a turbo to 7.5:1).to nie moglbys przekraczac doladowania maxymalnie 0.45 , jak przekroczysz to tloki poleca!!!!.
Ja kiedys uturbialem wlasnorecznie wprawdzie nie 3000gt ale autko z 2 litrowym silnikiem(orginalnie bylo 150km po modach okolo 250km) odprezylem go na tzw kanapke czyli podnosisz wyzej glowice ,czyli 2 uszczelki i przekladka aluminiowa miedzy nimi.Wtedy taka przekladke kupilem w PROMOTORZE.
Ale w 3000gt masz dwie glowice to jak je podniesiesz to pasek rozrzadu musi byc dluzszy i nie wiem czy za pomoca regulacji naciagu to zniwelujesz(raczej nie).
Jezeli bez odprezania to max okolo 0.4 doladowanie a i tak przydalo by sie strojenie kompa i oczywiscie wydajniejsza pompa paliwa,wydajniejsze wtryski,ladny dolot itd....
Duzo zabawy i silnik bedzie kombinowany,czyli nie pewny......
hmmm,czy nie lepiej po prostu zrobic swap!?!?!?!?!?!?
sadze ze da sie to zrobic i koszt podobny a wtedy otwiera sie przed toba duuuzzzooo mozliwosci.Po prostu kupujesz anglika i masz wszystko co potrzebujesz...
Ale 300km na jednej osi to dobry pomysl!?!?!?!?!?!?
Tak prawde mowiac to sam nie wiec co lepsze... Moze pozostanie przy 225km i szukanie VR4,ale z drugiej strony szkoda tego co zrobiles juz w swoim!!!!!!!!! |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Bogdan9999
Forumowicz
Auto: Probe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 40 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 18-06-2009, 02:31
|
|
|
Koledzy dobrze ci radzą kup anglika VR4 zrób swap silnika skrzyni i zawiechy najlepsze możliwe rozwiązanie. |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-06-2009, 07:03
|
|
|
ahh, to zanim ulepsze serduszko swojego SL to musze jeszcze troche money uzbierac... cholera drogie te zabawki:) Tak jak mi Udi napisales jeszcze o pompach paliwa, wtryskach itp itd... to juz pewnie na samym tylko uturbieniu przekroczyl bym moje skromne 4.000... a chce zrobic tak aby tym jezdzic a nie aby to sprzedac, wiec bede myslal o swapie... tylko dobry angol to pewnie z 15-20 k... a Swap (wiadomo ze jak silnik to i skrzynia, to i naped moze [jak sie da?] )... jezu... na Corvette C5 bym mial:) ale GT "ma to cos..." od malego marzylem o takim:D |
|
|
|
 |
|
|