Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 18:50
Gubi olej jak pokręcony...
Autor Wiadomość
Tommyd88 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Luboń
Wysłany: 17-06-2009, 10:45   Gubi olej jak pokręcony...

Niestety moja Sigma zaczęła gubić mi olej, na szczęście udało mi się doczłapać do chaty, ale pod samochodem tworzy się nie małych rozmiarów plama (bliżej lewego koła), mam pytanie, czy to tylko uszczelka od miski olejowej czy coś z miską olejową? A może co innego (oby nie...)? Jakie są wasze zdania na ten temat?

Tutaj pojawia się pytanie: Wiecie może gdzie w ogóle mogę dostać części do Sigmy w Poznaniu i okolicach (miski olejowe, uszczelki itp.)?
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 17-06-2009, 11:44   

wejdz pod auto i bedziesz wiedzial skad leci :mrgreen:
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17-06-2009, 12:26   

Najlepsza opcja to wyciek z pod miski. Najgorsza to wyciek z uszczelniacza na wale od strony skrzyni. Ale jeśli masz spore wycieki to może być kilka nieszczelności naraz.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 17-06-2009, 12:30   

A na bagnecie zaczęło ubywać oleju? Sprawdź, czy nie leci z pompy wspomagania. Wyciek możesz mieć z miski, z rozrządu... trzeba spojrzeć. Co do części, to ja zaopatruję się u Japaneze ale kosior mówił mi, że na Źródlanej też mają.
_________________

 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17-06-2009, 12:51   

a u kosiora robota :) - on da rade.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2009, 20:19   

Tommyd88, jeśli wycieka jest duży i zostawia spora plamę to na bank będzie uszczelniacz walu , moja rada najlepiej nie jeździć i szybko to zrobić bo jak się poprzestawia rorzad to kaplica a części tak jak Szymon pisał na źródlanej jeśli będziesz coś potrzebować to daj znać mam tam dobre upusty jeśli zaś chcesz naprawiać zapraszam do mnie na warsztat
 
 
Tommyd88 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Luboń
Wysłany: 18-06-2009, 17:30   

Widzę, że Kosior chętny do roboty od zaraz:] Ale jako rzetelnemu i zaufanemu mitsumaniakowi z chęcią powierzył bym swoją Sigme do Twojego warsztatu, tylko czy holowanie nie będzie problemowe, musiałbym ją dostarczyć z Lubonia (tak przy okazji mógłbyś podać adres twojego warsztatu?). Co do mojej diagnostyki, to niestety nie jestem taki oblatany w tych sprawach i wolałbym by to wprawne oko mechanika obejrzało, dlatego też samochodu nie będę ruszał do tego czasu (ewentualnie go zholuję).

Teraz spod samochodu nic nie cieknie, nie wiem tylko czy to wina tego, że olej zgęstniał czy cały wypłynął... :|
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2009, 19:20   

Puki silnik nie pali nie rozchlapuje oleju dlatego przestał płynąć jak tylko odpalisz zaraz przez simering pójdzie na kolo rozrządu na wale i będzie chlapać jak głupi jeśli będziesz chciał bym cie zaholować daj znać a warsztat mam na gnieźnieńskiej 13/15 w podwórzu
jak coś to dzwon do mnie w moim opisie masz nr tel 662 96 11 55
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.