| Wolne obroty w carismie GDI | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | fasterfast [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-06-2006, 22:36   Wolne obroty w carismie GDI |   
 |  
               | 
 |  
               | witam, ile powinny wynoscic wolne obroty w carismie gdi 99?
 w ASO mowili ze 650 w co niebardzo chce mi sie wierzyc, u mnie na kompie z czujnika walu korbowego pokazuje od 620- do 800 obrotow jak jest 800 silnik chodzi ladnie, jak ponizej 700 trzesie nim
 jak ew reguluje sie obroty na jalowym?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczeslaw   moderator
 Łamacz przepisow KRD
 
  
 Auto: Carisma 1.6 99r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 28 razy
 Dołączył: 29 Cze 2005
 Posty: 1980
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-06-2006, 23:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | A przepustnicę wyczyściłeś? |  
				| _________________ gg: 3254156
 Carisma 1.6 99r.
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fasterfast [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-06-2006, 06:00 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szczeslaw napisał/a: |  	  | A przepustnicę wyczyściłeś? | 
 wyczyszczona przepustnica i zawor ERG
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10809
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-06-2006, 20:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | jest taka śruba w przepustnicym od strony silnika, kepskie dojscie jak masz założona na silniku obudowe plastikową. Wydaje mi sie ze to jest to. POzdro
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk_szc   Mitsumaniak
 mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma GDI  '99 EXE
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 16 Maj 2005
 Posty: 1056
 Skąd: się biorą dzieci ???
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-06-2006, 20:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja tam pamiętam , że mi mechaniorek w podłączeniu pod  MUT regulował obroty . |  
				| _________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
 
 Mitsumaniaki  QR-Code:
 
 
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | leugdi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-07-2006, 13:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | no i co? wyregulował? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczeslaw   moderator
 Łamacz przepisow KRD
 
  
 Auto: Carisma 1.6 99r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 28 razy
 Dołączył: 29 Cze 2005
 Posty: 1980
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-07-2006, 14:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie - sprzedał Carismę... |  
				| _________________ gg: 3254156
 Carisma 1.6 99r.
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |