Nowe auto GALANT wersja USA 2,4 16v |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 18-06-2009, 13:44
|
|
|
Jamez, jak kazdy Misiek jest BEZCENNY! |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 18-06-2009, 14:03
|
|
|
Jamez napisał/a: | Na wg Was jest warty mój galant? |
Ważne ze Tobie się podoba,i żeby był mało awaryjny i dobrze Ci służył,reszta jest nie ważna |
|
|
|
 |
Jamez
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '99 2,4 wer USA
Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 23 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 19-06-2009, 13:30
|
|
|
Dla mnie ten samochód to KOCUR ale wymaga "trochę" kosmetyki. Dlatego od następnego tygodnia zabieram się za porządki, postaram się doprowadzić go do normalnego stanu |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-06-2009, 15:01
|
|
|
I tak trzymaj |
|
|
|
 |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 19-06-2009, 16:17
|
|
|
Koledzy mam do was pytane czy user Jamez ma taki sam silnik jak ja czy to jest ta sama konstrukcja ?
Bo ja mam 4G64 .. 16v SOHC i myślałem że te silniki były tylko E5xA .. na USA ... :>
a wychodzi na to że galant co prawda też na usa ale z 2001r ma taki sam silnik jak mój :> jest to możliwe ... ?
Bo na Wikipedii znajduje sten sam silnik w mojej generacji i w kolejnej ...
Moce niby te same ale aż mi się nie chce wierzyć ...
Czy to jest to samo a może czymś się różni ... chodzi mi o konstrukcje ...
bo ułożenie zbiorniczka wyrównawczego i np. płynu spryskiwaczy czy też dolotu powietrza widzę że jest w inny niż u mnie.
Pytane do znawców czym to się różni konstrukcyjne ??? |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-06-2009, 16:34
|
|
|
Masz gdzieś fotę komory swojego auta? Z tego co się orientuję, to z tym silnkiem jest taka sama historia jak z 4D68, te same oznaczenia, te same rozwiązania, ale Twój silnik jest odbiciem lustrzanym tego co w galu Jamez-a. On ma skrzynię po lewje, a Ty po prawej... najprawdopodobniej. |
|
|
|
 |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 19-06-2009, 16:51
|
|
|
Owczar faktyczne masz racje .... jest tak jak piszesz ... wnioskując 4G64 to udana konstrukcja skoro była tyle produkowana
Ciekawi mnie natomiast ( możne to upierdliwe ) co daje obrócenie silnika i po co taki zabieg był stosowany ?
Bo mam wrażenie ze taki zabieg powoduje tylko iż mniej gratów pasuje z jednej generacji do drugiej ... a konstrukcja pozostaje taka sama ... ? |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2009, 18:11
|
|
|
Ten zabieg odchudza trochę skrzynię biegów |
|
|
|
 |
|