Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gruuuz czyli kolejna wydumka autoR'a
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-06-2009, 20:03   

autoR, ładnie ładnie. Co użyłem do konserwacji??? O profilach nie zapomnij :P POZDRo
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2009, 20:08   

Ano dzięki, sikał Nysan wczoraj z wieczora(jeszcze dzisiaj wyglądał jak transwestyta :mrgreen: -znaczy się brwi i rzęsy przyjeły środek do konserwacji jak hennę).
Używamy środki 3M'a zarówno pod spód(bitumy) jak i w profile zamknięte(taki prawie transparentny jakby wax).
 
 
NYSAN 
Forumowicz

Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 98
Skąd: lublinozouki
Wysłany: 23-06-2009, 20:32   

autoR napisał/a:
Ano dzięki, sikał Nysan wczoraj z wieczora(jeszcze dzisiaj wyglądał jak transwestyta :mrgreen: -znaczy się brwi i rzęsy przyjeły środek do konserwacji jak hennę).



O masce pamiętałem ale o okularach już nie , a że ciemno już było to umyłem pyska piąte przez dziesiąte i heja do domu . Po drodze zajeżdżam do sklepu i czuję że się jakoś dziwnie wzrok ludzki na mnie dłużej zawiesza , wbijaj do domu , łazienka , zaglądam w lusterko a moje gały wyglądają jakbym je umalował jakimś czarnidłem jak tranzystor jakiś normalnie , Manson przy mnie to pipa . :lol:

No walki przy spodzie było co nie miara ( najgorsza dla mnie fucha ), ale sytuacja opanowana i przyszedł najlepszy etap - skręcanie wszystkiego co zostało wykręcone.
Ostatnio zmieniony przez mkm 26-06-2009, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 23-06-2009, 22:41   

NYSAN napisał/a:
Po drodze zajeżdżam do sklepu i czuję że się jakoś dziwnie wzrok ludzki na mnie dłużej zawiesza , wbijaj do domu , łazienka , zaglądam w lusterko a moje gały wyglądają jakbym je umalował jakimś czarnidłem jak tranzystor jakiś normalnie , Manson przy mnie to pipa . :lol:
chciałbym to widzieć :)
Wracając do tematu to widzę, że postępy idą pełną parą :thumbleft:

pozdro i czekam na dalsze info na temat projektu

BTW: Po głowie mi chodzi przerobienie tego białego co macie na placu z RHD na LHD :twisted: :D
To białe z literką R
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2009, 22:50   

Piotrku przymierzaliśmy silnik ze skrzynią z auta z ładną literą w kolorze czerwonym R no i da się go zamontować bez cięcia i gięcia w Starlecie mój Panie :mrgreen: wydaje mi się, że bylby to ewenement na skalę światową o osiągach...oj niezłych przeciagach :D
Przemyśl kwestię, nie trzeba przekładać kiery tylko silnik zamontować :wink: bo to ladne auto zostało już pozbawione silnika, hehehe
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 23-06-2009, 22:58   

autoR napisał/a:
Przemyśl kwestię, nie trzeba przekładać kiery tylko silnik zamontować :wink:
no i tak też można ale to "białe" mnie zauroczyło sztywnością, wyglądem i mocą jak na tą wagę :D :twisted:
Z tego co mówiłeś jest szansa kupić takie autko w USA z kierą LHD - wiec jak to się mówi- pożyjemy zobaczymy ;)
Coraz bardziej mi się widzi opcja małego "killera" :badgrin: :twisted: ........ lub ........ EVO X

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2009, 18:52   

Mały killer jest najlepszy... 8)

Mamy złożone zawieszenie



Proszę nie zadawać pytań dlaczego amortyzator i sprężyna upaprane w farbie, nie mam juz sił do lakierników ...przerobiliśmy ich sporo i jak sam nie zabezpieczysz to pobrudzą...normalnie ręcę opadowywują...będzie czyste :wink:

A tu po długich rozmysleniach, nieprzespanych nocach właścicielka znaczy moja siostra zdecydowała się na felgi, ogólnie były obrady, narady całego zespołu 8) i wybór padł na - sami je oceńcie



Niestety mamy tylko jadną taką felgę dlatego prosimy o pomoc w poszukiwaniu brakujacych 3 sztuk :mrgreen:
 
 
macieekg 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 377
Skąd: Głosków k. Piaseczna
Wysłany: 25-06-2009, 20:15   

Felgi super, bedzie palił gumy na 5 :D
_________________
Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v
 
 
 
drift man 
Nowy Forumowicz

Auto: było zdzwonowane 626 2.0
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 3
Skąd: Siedlce\Lublinozauki
Wysłany: 28-06-2009, 23:48   

Witam wszystkich

Ktoś wspomniał, że można taką przekładkę zrobić za 8 tysięcy-nie sądzę, ponieważ sama przekładka to nie wszystko.
Po pierwsze auto nie ma żadnych zabezpieczeń antykorozyjnych, a co za tym idzie trzeba je wykonać kompleksowo i bardzo dokładnie (walka z rdzą, odtłuszczanie, nałożenie preparatu antykorozyjnego, matowanie, odtłuszczanie, znowu preparat, kolejne matowanie, kolejne odtłuszczanie i w końcu baran w skrócie masakra !). Nam poszło bardzo dużo "towaru" o czasie nie wspomnę. Grodź, od strony silnika, od strony kabiny, podłoga od wewnątrz, wszystkie profile, nadkola, całe podwozie oraz cale zawieszenie-piaskowanie i malowanie proszkowe, które trzeba komuś zlecić.

Po drugie deska rozdzielcza-jej wykonanie graniczy z cudem(można ją oczywiście kupić w autoR :) ) jej obszycie, uzbrojenie i dopasowanie włącznie z wykonaniem potrzebnych mocowań wszystkich elementów i samej deski. Przerobienie przycisków sterujących szybami i lusterkami-trzeba je zrobić !

Następna sprawa to magiel, wspawanie belki i przerobienie grodzi do tego prace blacharskie w nadwoziu, których się na pewno nie ominie.
Przerobienie świateł na ruch prawostronny, przełożenie linek i mechanizmów do otwierania klapki wlewu paliwa i klapy bagażnika (trzeba dać dłuższe linki, przerobić mocowanie)

Ewentualne wymiany zużytych elementów w zawieszeniu, kupno szyby itp...są to spore koszta do tego trzeba na nie długo czekać.

Przełożenie elektryki i jej przygotowanie(poprawienie) włożenie w peszel w całym samochodzie, drzwi, wycieraczki...jest tego masa. Potem zamocowanie tych diwajsów.

Elementy eksploatacyjne silnika v6...

Nie da się o wszystkim pamiętać i powymieniać ale, żeby auto służyło wiele lat i było zbudowane profi trzeba rozkręcić praktycznie wszystko i złożyć na nowo, powymieniać wszystkie śruby na nierdzewne oraz zadbać o dziesiątki innych detali.
Przy przekładce trzeba auto odbudować.

Auto jest na dobrej drodze cały zespół wkłada w to serce :) będzie naprawdę super zrobione
pozdrawiam
Paweł
_________________
www.autoR-tuning.com
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 29-06-2009, 08:18   

no Czarku fajny projekt :D a kółeczko po prostu super :mrgreen: tylko pomalować na biało i będzie WRC :wink:
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2009, 22:54   

NO i składamy powoli bo co mialo zostać umalowane-zostało :wink:

np. pedały



Custom deska też zapodana









Jak widać większość podłączona i zamocowana znaczy się zegary, klimatronic, lusterka,itp...deskowe... :wink:

Drzwi kleimy pianką poliuretanową, będzie ciszej, a i audio lepiej zagra...



No i powraca temat kół, które zapodajemy??? nr1 czy nr 2 znaczy się foto:



Ostatnio zmieniony przez autoR 02-07-2009, 22:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-07-2009, 22:56   

poznaje to kółeczko 8)
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-07-2009, 22:58   

Zdecydowanie te co z tyłu. :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2009, 23:00   

Doadam że te nr 1 będą w bieli, dalej te 2?
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 02-07-2009, 23:00   

autoR napisał/a:
No i powraca temat kół, które zapodajemy??? nr1 czy nr 2 znaczy się foto:
2kę wybierz dwójkę :)
Krzys napisał/a:
poznaje to kółeczko 8)
ja też ale nr 2 jest the best :lol:
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.