Ustalanie tożsamości auta (ciąg dalszy walki z VIN) |
Autor |
Wiadomość |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2009, 12:10
|
|
|
Zawieszenie masz na 99% przod niezalezne na drazkach, tyl sztywny most na sprezynach.
Silnik ze zdjec to 4D56. Wyraznie widac oslone rozrzadu charakterystyczna dla 2.5 TD z paskiem. Powtarzajac za Zbyszkiem M 2.5 nie mialy wlotu powietrza na masce.
Skrzynia biegow manualna, pieciobiegowa.
Skrzynia rozdzielcza Super Select z mozliwoscia instalacji wyciagarki mechanicznej. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-06-2009, 12:19 Ustalanie tożsamości auta (ciąg dalszy walki z VIN)
|
|
|
dla czego ta walka o VIN
problem z przodem: proszą mnie o podanie VIN przy doborze klocków hamulcowych przodu (podobno były różne)
problem z silnikiem: potrzebny vin przy doborze pasków klinowych alternatora i wspomagania
oba problemy mają status Pilne!! (klocki i paski na wykończeniu )
Jak już podawałem w poprzednim temacie zdjęcia autka są tutaj.
Usiłowałem znaleźć numer silnika - jak na razie bezskutecznie |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-06-2009, 12:20
|
|
|
Jeszcze raz dziękuje, i resztę dyskusji przenoszę do działu Pajero. |
|
|
|
 |
tomskiheidi
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 94 r. 3.5 V6
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 16 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 26-06-2009, 13:03
|
|
|
Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi? |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-06-2009, 13:10
|
|
|
tutaj jest początek zamieszania
a chodzi o dojście do tego na jaki VIN się "powoływać" przy zakupie poszczególnych części a temat przerzuciłem tutaj, bo to już czysto Pajerowskie rozważania oczywiście jeżeli bałaganie, to można wywalić ten temat i pociągnę tamten dalej. |
|
|
|
 |
tomskiheidi
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 94 r. 3.5 V6
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 16 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 26-06-2009, 13:31
|
|
|
teraz rozumiem o co chodzi.
nie masz znajomego policjanta? oni mają urządzenie do sprawdzenia przebijanych numerów silnika, nadwozia, itd.
A przy szybie też zatarli? |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-06-2009, 14:04
|
|
|
przy szybie ten model chyba jeszcze nie miał VIN-u, natomiast wszystkie tabliczki wyszabrowane :/
Posiadam 2 dokumenty:
1. Informacja że auto jest do odebrania z parkingu policyjnego, jednak policja uprzedza że moga być problemy z zarejestrowaniem do momentu uzyskania klasyfikacji jako "Recovered Stolen (odzyskany po kradzierzy)
2. Informacja o nadaniu nowego numeru ramy (co ciekawe z poprzednim numerem rejestracyjnym i dopisanym nowym (L552 HKM - now J611JKO) oraz z informacją że należy ten numer niezwłocznie nabić.
Oba dokumenty wystawione w 1998r i od tego roku mam pełną dokumentację auta. |
|
|
|
 |
|