Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robot
16-06-2009, 23:17
Mitsubishi Galant GLSi 2.0
Autor Wiadomość
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
  Wysłany: 15-06-2009, 22:14   Mitsubishi Galant GLSi 2.0

Witam i pomocy szukam... Posiadam już swojego gala ponad 4 miesiące od kupna. Wymieniłem tarcze sprzęgła, docisk , kable zapłonowe oraz świece. Myślałem, że w końcu zacznie wchodzić na te obroty oraz ujrzę te 109 KM. Niestety... Bieg pierwszy obroty 5 tysięcy , bieg 2 podobnie , bieg trzeci 4 i pół , bieg czwarty 4 tysiące , bieg piaty 4 i z ledwością więcej.... nie ma siły jechać tak jakby ktoś mu hamulec wcisnął. Maksymalnie jechałem 140 na godzinę i to z rozpędzeniem z górki, gdyż szybciej :) . To wszystko dzieje się na gazie (na benzynie w ogolę nie chodzi ). Wyprzedzanie na piątym lub nawet z redukcją na czwórkę wiąże się z dużym ryzykiem. Myślałem, iż jest to wina gazu podjechałem do Gazownika, a tu wszystko na swoim miejscu nic nie trzeba robić. Podjechaliśmy pod komputer..... brak napięcia na kostce nie można podłączyć komputera.... Cóż ja mam czynić? Czy w ogóle kiedyś zobaczę w nim te 109 KM?
Co może być powodem? Może ktoś z was miał podobny przypadek?

Tu można zobaczyć jak wygląda silnik oraz jak chodzi Gal. Mój Gal zaczyna się od 3:36 ....
Mitsubishi Galant GLSi

POMOCY.....................
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2009, 18:07   

Kilka pytań się nasuwa. Dlaczego nie jeździ na benzynie? Gdyby jeździł miałbyś jakieś porównanie do gazu. Instalację gazową masz na pewno I lub II generacji czyli z mikserem. Taki mikser/mieszalnik to po prostu zwężka. Działa na tej samej zasadzie co gaźnik benzynowy ze stałą gardzielą , a że jest to zwężka to ogranicza przepływ powietrza w dolocie i ze 109KM zostaje mniej. Przy montażu gazu niektórzy gazownicy robią w dolocie patenty dławiące przed mikserem. To ułatwia regulację, ale też ogranicza moc silnika.
Oczywiście można zastosować mniej restrykcyjny mikser, ale wtedy trudniej wyregulować instalację. Można tez zastosować Blosa czyli mikser o zmiennym przelocie. Niestety, ostatnio są problemy z ich kupieniem bo jakaś firma dostała wyłączność na dystrybucję podzespołów BRC. Uzywany Blos na Allegro kosztuje ostatnio drożej niż nowy kilka miesięcy temu.
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 16-06-2009, 18:36   

Tak więc na benzynie nie wiem dlaczego nie jeździ... możliwe, że jest także filtr paliwa do wymiany. Instalacja jest niby I generacji przynajmniej tak na butli pisze :) Dziś wymieniłem filtr powietrza może i jest troszkę różnicy ale nie za dużo...

_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-06-2009, 23:00   

Paliwo dochodzi "pod maskę" ?
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-06-2009, 00:13   

Ja bym sprawdził jeszcze kopułkę i palec rozdzielacza jak jest, do tego jeszcze sprawdź ustawienie kąta zapłonu, To tak na początek.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kosa777 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Lubiaz
Wysłany: 17-06-2009, 18:08   

nie wiem na ile to pomoze, ale przerabialem to tez u siebie kilka dni temu. wymiana kabli, kopulki,swiec i palca rozdzielacza nic nie pomoglo. okazalo sie, ze mialem wydmuchana(lekko) uszczelke pod glowica. po wymianie uszczelki jest znaczna poprawa(obrotomiez idzie do konca na benzynie i na gazie) jak jest zimny to ma problemy z wejsciem na obroty(tylko) na benzynie. jesli dojde do sedna to napisze. powodzenia
_________________
kosa
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 18-06-2009, 10:05   

mysle ze nie jest tak zle z twoim galantem skoro takie piski dajesz, po za tym jak masz tak jezdzić jak na filmie to lepiej zebyś miał słabego woza , to nie jest sportowy samochód tylko limuzyna
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 18-06-2009, 15:37   

Jak sama nazwa filmu wskazuje jest to "Pokaz Mocy". "Pisk" jest z biegu pierwszego, a z niego jeszcze pójdzie chociaż nawet z tą Renówką nie mam szans na 1/4 . Przysłuchaj się uważnie jak jechałem przed kamerzystą wbiłem piątkę usłysz jak chodzi.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 18-06-2009, 15:44   

mnie sie tu wydaje ze wina tkwi po stronie układu wydechowego, prawdopodobnie masz do wymiany katalizator, a jak z temperaturą? grzeje sie szybko?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 18-06-2009, 16:36   

nie nie grzeje się szybko. Katalizatora jakby poszedł to wydaje mi się, że i tak by wchodził na obroty.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-06-2009, 22:52   

Czy wspominałem już o sprawdzeniu kąta zapłonu ??
Tak ? No to daj znać jak sprawdzisz :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-06-2009, 22:32   

mnie tu chodzi raczej o zapchany układ wydechowy, bedzie sie grzał szybciej niz normalnie a w korkach to nawet gotował płyn, jesli jest zapchany to silnik dławi i nie ma mocy, katalizator jest padniety to i układ nie działa tak jak powinien. Jesli chodzi o PB , mozna by sprawdzić czy w ogóle pompka pracuje i podaje paliwo, przekręc delikatnie rozrusznikiem tak pół sekundy i słuchaj czy słychać pompke, takie bzyczenie, jesli nie to na PB nie ma prawa silnik pracować
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 19-06-2009, 22:39   

Jeżdżę na gazie więc chyba inaczej gaz podaje... Układ zapchany ? hhmm można go w jakiś sposób "przeczyścić" ? W Poniedziałek podstawie go do mechanika może zacznie reanimacje :P możliwe, że to uszczelka pod głowicą .
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-06-2009, 22:52   

wywal kata, wstaw strumiennice, jesli uszczelka jest padnieta to masz objawy np spiernicza płyn chłodniczy do oleju, dziwna praca silnika takie tłuczenie i uczucie jak by na dwa gary chodził,wywala płyn chłodniczy na zewnątrz npolej do płynu sie dostał itd
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 26-06-2009, 18:41   

Jutro jadę na regulację zaworów od razu dowiem się czy są wypalone czy nie. Może to być wina zaworów?
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.