Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.6 POTRZEBNA POMOC !!!
Autor Wiadomość
Mustafa 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 30
Skąd: Lublin
  Wysłany: 27-06-2009, 13:02   Carisma 1.6 POTRZEBNA POMOC !!!

Witam.
Ze względu na bardzo niski stan mojej wiedzy na temat samochodów liczę na waszą pomoc.

Mam trzy problemy które mnie bardzo irytują i niestety nie mam zielonego pojęcia co może być ich przyczyną.
WSZYSTKIE PROBLEMY DOTYCZĄ SAMOCHODU: CARISMA 1.6 16V 1995R. HB KOD SILNIKA TO 4G92

PROBLEM NR.1 > Szarpanie silnika po wilgotnej nocy jak i zarówno po deszczowych dniach, silnik szarpie dopóki się nie rozgrzeje natomiast przy ciepłej i słonecznej pogodzie nic mu nie dolega. Wczoraj wymieniłem przewody WN oraz świece i niestety dzisiaj rano stwierdziłem że problem nadal występuje.

PROBLEM NR.2 > Zauważyłem urwany przewodzik. Dany przewodzik znajduje się przy wtyczce która jest umiejscowiona przy zbiorniku z płynem hamulcowym, udało mi się jeszcze zlokalizować że ów przewodzik tak jak by był podłączony do pompy hamulcowej. Moje pytanie do was to co to jest za przewodzik i za co jest odpowiedzialny ?
Po pracy dołączę zdjęcia z lokalizacją tego przewodu.
http://zapodaj.net/84dd2b6cf9db.jpg.html




PROBLEM NR.3 > ZAPEWNE BANALNY ale niestety na samochodach to ja się nie znam.
Otóż chodzi o to że płynu do wspomagania w moim zbiorniczku jest minimum i pasowało by cosik tam dolać. NIESTETY PANOWIE NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA JAKI PŁYN MAM KUPIĆ.

ZA JAKĄKOLWIEK POMOC BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY :rolleyes: :rolleyes:
Ostatnio zmieniony przez Mustafa 27-06-2009, 22:51, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-06-2009, 14:30   

Ad 1. Prawdopodobnie gdzieś jest jakieś przepięcie spowodowane wilgocią.
Ad 2. Najlepiej wrzuć zdjęcie. :)
Ad 3. Zobacz, jaki masz kolor płynu do wspomagania. Jak nie będziesz pewny, to poczytaj forum, ew. opcja szukaj.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
jolly69 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-06-2009, 15:46   

Ad 1 - do wymiany kopułka rozdzielacza zapłonu
Ad 2 - to zapewne przewód od czujnika niskiego poziomu płynu hamulcowego ( przy okazji sprawdź jego poziom !! ), zapala kontrolkę tą samą co przy zaciąganiu ręcznego, dla pewności wrzuć foto.
Ad 3 - Dexron II
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 27-06-2009, 19:19   

jolly69 napisał/a:
Ad 1 - do wymiany kopułka rozdzielacza zapłonu


no wlasnie plus - te kable ktore kupiles moga byc gorsze niz te ktore miales :)
takie przypadki tez tu mielismy :)
zmien kopulke i zobacz co sie bedzie dzialo, na nowych i starych kablach
z ciekawosci jakie kupiles kabelki ??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Mustafa 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-06-2009, 22:40   

sentech
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 27-06-2009, 22:48   

problem nr 3- Dexron II
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
jolly69 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-06-2009, 21:57   

Cytat:
sentech


według mnie bardzo dobre kabelki - polska produkcja, miałem je w Colcie, jeździły 3 latka bez jakichkolwiek problemów, i pewnie dalej polatają u nowego właściciela.. cena nieporównywalna z NGK, jedyny minus - trochę je za bardzo"unifikują" np. jeden model kabli jest przystosowany do kilkunastu aut i nieraz w jednym aucie kable są trochę za długie, a w innym na styk (u mnie właśnie było na styk), fajki też miałem proste a w oryginale były zakrzywione, na ale to detale, generalnie jakość samych przewodów bardzo dobra.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.