Sędziwe Miśki |
Autor |
Wiadomość |
MARKHEIM [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2006, 19:23 Sędziwe Miśki
|
|
|
Tak mnie dziś coś natchnęło, żeby poszukać najstarszych egzemplarzy Mitsubishi w Polsce.
Pomysł może zwariowany, ale mam nadzieję że się spodoba
Ze swojej strony znalazłem tak:
Mitsubishi Sapporo 1978 rok: [URL=http://www.gieldasamochodowa.com/article/view.asp?path=gs\948&file=lb_180.xml]KLIK[/URL]
Mitsubishi Celeste 1977 rok (czyli moje ): KLIK |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 04-01-2006, 23:06
|
|
|
Na allegro swego czasu były do kupienia dwa Sapporo z 79 roku. jeden na chodzie jeden na częsci spod Krakowa... chciałem wziąć ale czasu brak na dopieszczenie Piekna sprawa takie wiekowe autko... |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 04-01-2006, 23:16
|
|
|
Sebastian ma z tego co wiadomo jedyne w polsce Mitsubishi Diamante/Sapporo z 88r w idealnym stanie uzywane na codzien |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 05-01-2006, 08:53
|
|
|
Moominek napisał/a: | ... Sapporo ..... Piekna sprawa takie wiekowe autko... |
Znajomy miał kiedyś, kiedyś takie Sapporo. Nie wiem który rocznik ale to było w latach .... ok. 86-89. Auto mogło mieć ze 6-8 lat wtedy. Pamiętam, że kapitalnie były rozwiązane zagłówki w przednich fotelach, jakby chowane w samym fotelu. Extra Ponoć 190 km/h szło bez problemu. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2006, 10:03
|
|
|
u mnie na zlomowcu stoi takie z nadpalonym kokpitem - widocznie zwarcie gdzies w wiazce
bo od strony pasazera duzo spalone, a reszta auta... hmm no na czesci
silnik 2,4
automat
klima
abs
ecs
to tyle co zauwazylem przy pierwszym spojrzeniu tu i owdzie
ale ogolnie to taki ladny sie wydaje! |
|
|
|
 |
raddex
m3m&mitsumaniak

Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1239 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-01-2006, 22:34
|
|
|
Ja znalazlem Mitsubishi Lancer z 1977r. - jest nawet do kupienia za bagatela 4900 Euro.
Pod zdjeciem jest link do ogloszenia sprzedazy. Piekny prawda?
Ogloszenie sprzedazy |
_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 |
|
|
|
 |
MARKHEIM [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2006, 09:33
|
|
|
Wygląd klasycznego japońskiego samochodu z tamtego okresu. Cudo, choć osobiście choruję jeszcze na Sapporo
Według prospektu niemieckiego z 1979 roku taki Lancer kosztował od 9.890 do 11.490 DM i był najtańszym Mitsubishi oferowanym wówczas w sprzedaży. Tańszy był nawet od Colta, którego ceny kształtowały się od 10.490 do 11.490. Jako ciekawostkę jeszcze dodam, że ceny Galanta kształtowały się na poziomie 12.990-15.590 DM, Celeste - 12.390-14,490 DM, Sapporo - 15.290-17.890 DM.
Zaokrąglając te ceny można by powiedzieć, że za najdroższe Sapporo można było mieć dwa najtańsze Lancery . |
|
|
|
 |
kriswawa
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sapporo
Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 28-06-2009, 21:36
|
|
|
a ja wlasnie kupuje 4szt Sapporo 1979, i idzie do odrestaurowania
jesli odbudowa sie uda, i minie troche miesiecy i troche kasy przejdzie do blacharzy itp - to zapodam fotki
tak mial by wygladac - a zobaczyymy jak sie uda
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-06-2009, 00:42
|
|
|
Ja mogę się pochwalić jedynie Galantem 1988 roku |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 29-06-2009, 23:10
|
|
|
kriswawa napisał/a: | a ja wlasnie kupuje 4szt Sapporo 1979, i idzie do odrestaurowania
jesli odbudowa sie uda, i minie troche miesiecy i troche kasy przejdzie do blacharzy itp - to zapodam fotki
tak mial by wygladac - a zobaczyymy jak sie uda
Obrazek |
Daj cynka jak już będzie skończony jestem chętny zobaczyć to cudo |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
kriswawa
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sapporo
Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 29-06-2009, 23:17
|
|
|
zaloze pewnie watek
bedzie mozna sledzic prace
tapicer juz wybrany
karoseria - prawie gola
blacharz juz suszy zeby
wiec - wszystko do przodu |
|
|
|
 |
Miszo
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sapporo '79
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 20 Skąd: Kraków / Wrocław
|
Wysłany: 14-07-2009, 15:25
|
|
|
adams12 napisał/a: | u mnie na zlomowcu stoi takie z nadpalonym kokpitem n(...) |
U ciebie, czyli gdzie?
I taki, czyli jaki?
:)
Pytam pod kątem części oczywiście - interesuje mnie Sapporo MK-1, 2.0L, manual
Miszo
[ Dodano: 14-07-2009, 15:27 ]
kriswawa napisał/a: | tak mial by wygladac - a zobaczyymy jak sie uda
Obrazek |
Ja bym go tak nie obniżał - traci linię i zacięcie. Robi się trochę przyciężkawy wizualnie.
Ale oczywiście zrobisz jak uznasz za stosowne.
M.
Dla porównania linia mojego:
 |
|
|
|
 |
|