hamulce tył |
Autor |
Wiadomość |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28-06-2009, 21:32 hamulce tył
|
|
|
Powiedzcie czy da się tą części w hamulcach wymienić? To wygląda jak osłona czy coś takiego.Nie wiem jak to się fachowo nazywa i czy można cos takiego dostać wogóle w sklepie. Strasznie to zniszczone jest u mnie. Pordzewiałe i sypie się już jak wióry.
 |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-06-2009, 23:22
|
|
|
popytaj w aso lub u Japaneza (chc coś mnie pamięć nie myli, że on do tego dostępu nie ma) o tylną osłonę bębna, najszybciej w ASO. (numer katalogowy 52823 L/R). Jest ona fabrycznie przyspawywana, ale myśle, że duplikat mozna spokojnie poprzewiercać do wewnętrznego korpusu obudowy szczęk i przymocować np. nitami zrywalnymi |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-06-2009, 10:50
|
|
|
nie powinno być to drogie, chociaż znając ASO to pewnie jak za zboże. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-06-2009, 18:25
|
|
|
moja rada taka, złapać średnicę zewn i wewn i szerokośc rantu (tą w którą wchodzi bęben)zrobić to z blachy 2mm wystarczy pierścień zagięty na gorąco i za nieduże pieniądze ma się zamiennik.
Uzywek raczej tego nie będzie, bo jak pisąłem, to jest spawane, więc niedemontowalne, a nawet jak coś, to w agonalnym stanie.
Ew można cały wahacz używany za 100 kupić z blachą
BTW. w wahaczach, gdzie z tyłu są hamulce tarczowe ta blacha jest IMO wyraźnie grubsza
Jak w bebnach 3 lata temu czyściłem to ta bębnowa była już lichutka, a teraz jak demontowałem wahacze to już prawie jej nie było.
W tarczowych po za lekko powierzchowną rudą, której pozbyłem sie drucianymi nasadkami rotexowymi i płótnem ściernym nie ma poważniejszych wżerów. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 30-06-2009, 09:05
|
|
|
Z używek patrzyłem to w nielepszym stanie niż moje są:P No dobra to już przynajmniej wiem na czym stoje. Najpierw trzeba zawias zrobić a potem takimi pierdołami się zająć.
[ Dodano: 25-08-2009, 22:05 ]
A czy da się odkręcić z jednego samochodu i przełożyć do drugiego bez żadnych problemów? Ciężko jest do zdemontować?
[ Dodano: 25-08-2009, 22:06 ]
A czy da się odkręcić z jednego samochodu i przełożyć do drugiego bez żadnych problemów? Ciężko jest do zdemontować? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
|