Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
hamulce tył
Autor Wiadomość
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 28-06-2009, 21:32   hamulce tył

Powiedzcie czy da się tą części w hamulcach wymienić? To wygląda jak osłona czy coś takiego.Nie wiem jak to się fachowo nazywa i czy można cos takiego dostać wogóle w sklepie. Strasznie to zniszczone jest u mnie. Pordzewiałe i sypie się już jak wióry.

_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-06-2009, 23:22   

popytaj w aso lub u Japaneza (chc coś mnie pamięć nie myli, że on do tego dostępu nie ma) o tylną osłonę bębna, najszybciej w ASO. (numer katalogowy 52823 L/R). Jest ona fabrycznie przyspawywana, ale myśle, że duplikat mozna spokojnie poprzewiercać do wewnętrznego korpusu obudowy szczęk i przymocować np. nitami zrywalnymi
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-06-2009, 10:07   

Dzięki za info. A nie orientujesz się ile mogą kosztować?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-06-2009, 10:50   

nie powinno być to drogie, chociaż znając ASO to pewnie jak za zboże.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-06-2009, 11:21   

W ASO postaram się dziś dowiedzieć. Oni chyba pozłacane to sprzedają:P 605zł :shock:
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-06-2009, 18:25   

moja rada taka, złapać średnicę zewn i wewn i szerokośc rantu (tą w którą wchodzi bęben)zrobić to z blachy 2mm wystarczy pierścień zagięty na gorąco i za nieduże pieniądze ma się zamiennik.
Uzywek raczej tego nie będzie, bo jak pisąłem, to jest spawane, więc niedemontowalne, a nawet jak coś, to w agonalnym stanie.
Ew można cały wahacz używany za 100 kupić z blachą :D

BTW. w wahaczach, gdzie z tyłu są hamulce tarczowe ta blacha jest IMO wyraźnie grubsza

Jak w bebnach 3 lata temu czyściłem to ta bębnowa była już lichutka, a teraz jak demontowałem wahacze to już prawie jej nie było.
W tarczowych po za lekko powierzchowną rudą, której pozbyłem sie drucianymi nasadkami rotexowymi i płótnem ściernym nie ma poważniejszych wżerów.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 30-06-2009, 09:05   

Z używek patrzyłem to w nielepszym stanie niż moje są:P No dobra to już przynajmniej wiem na czym stoje. Najpierw trzeba zawias zrobić a potem takimi pierdołami się zająć.

[ Dodano: 25-08-2009, 22:05 ]
A czy da się odkręcić z jednego samochodu i przełożyć do drugiego bez żadnych problemów? Ciężko jest do zdemontować?

[ Dodano: 25-08-2009, 22:06 ]
A czy da się odkręcić z jednego samochodu i przełożyć do drugiego bez żadnych problemów? Ciężko jest do zdemontować?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.