| [E32A 1.8] kłopoty | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | agalto [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-06-2009, 21:50   [E32A 1.8] kłopoty |   
 |  
               | 
 |  
               | witam mam kłopot co  jest przyczyna znika mi olej i płyn z chłodnicy  autko dosc słabo chodzi co może byc przyczyną ?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misio-1992   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 21 Lut 2008
 Posty: 170
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |    Wysłany: 29-06-2009, 22:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Poszła zapewne uszczelka pod GŁOWICĄ   |  
				| _________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-06-2009, 22:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najbardziej pasująca do tego to jak wyżej, ale pod warunkiem, że kopci Ci z rury wydechowej mocno. |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | agalto [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-07-2009, 19:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | I tu jest problem bo nie ma wycieków a z rury nic bardzo nie kopci wydaje sie jak by stracił dużo mocy kilka koników napewno 
 [ Dodano: 07-07-2009, 18:09 ]
 a i jescze jedna ważna sprawa pod korkiem z chłodnicy jest jakaś maź  :/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu_pl   Forumowicz
 
  
 Auto: Subaru Forester
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 14 Lip 2007
 Posty: 1301
 Skąd: Grajewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-07-2009, 16:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | bardzo możliwe, że poszła uszczelka pod głowicą, ale w miejscu między kanałami olejowymi i wodnymi, dlatego olej dostaje Ci się do wody i zapewne przez zbiorniczek wyrównawczy znika... |  
				| _________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 Subaru Forester SF - 1999r.
 Subaru Outback BI - 2005r.
 Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | filipczos   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Gru 2008
 Posty: 41
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-07-2009, 10:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | mi jak poszła uszczelka pod glowica to woda uciekala do oleju... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |