RALLIART-y łączcie się!!! |
Autor |
Wiadomość |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 26-05-2009, 15:16 RALLIART-y łączcie się!!!
|
|
|
Panowie Posiadaczowie
Kto ma, co żyw niechaj tu pisze pare słówek na temat... Dopuszczalne elaboraty jak i suche, i krótkie wypowiedzi. Zadowolone są? Teraz wzięli by na pewno i nie wybrzydzali czy może połowa z Was wyrzuciła pudełeczko spod maski zawiedziona...?
Zapraszam!
Ciekawski jestem, bo sam się łamię... |
Ostatnio zmieniony przez karol_alasz 14-04-2010, 09:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Mont
Forumowicz

Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 290 Skąd: dziura
|
Wysłany: 26-05-2009, 16:03
|
|
|
Nie mam wielkiego porównania więc nie wygłaszam sądów, 2,0DID bez "doładowania" jeździłem zaledwie godzinę, a 2,2HDI nawet na oczy nie widziałem
Po przejściu z benzynki na diesla generlanie cały czas narzekam z wyjątkiem sytuacji gdy na trasie zmuszony jestem wyprzedzać. Wtedy czuć gwałtowny przyrost mocy i wszystko byłoby w porządku gdyby nie....
Jadąc z wł.2WD chciałem wyprzedzić jakiegoś zawalidrogę i na skręconych kołach o mało co bym bączka wykręcił. Prędkość nie była oszamiająca bo ok.50km/h.
Gwałtownie mi szarpnęło autem i rzuciło na lewe pobocze, szybko skontrowałem i poszedł jak chciałem ale zaskoczenie zostawiło niemiłe wrażenie.
Jak czytam o pękających głowicach przy 140kM martwię się o wytrzymałość tej VW konstrukcji.
OOO! Mój setny post |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 26-05-2009, 19:55
|
|
|
A myślołek że załączenie "boxa" następuje w określonym zakresie obrotów i prędkości...ale może tylko obrotów? Prędkość może nie była zabójcza ale pewnie na obrotomierzu "strzałę łąmałeś", hę?
Nio ale ogólnie jezdeś zadowolniony? A co do wytrzymałki głowicy to pewnie właśnie dlatego MMC nadal gwarantuje z Ralliartem,że ten nie działa całyczas.... jak np cała nowa mapa. |
|
|
|
 |
Mont
Forumowicz

Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 290 Skąd: dziura
|
Wysłany: 26-05-2009, 20:40
|
|
|
Tak jak pisałem : nie mam rzetelnego porównania do 2,0DID bez boxa.
O pękaniu głowicy pisali użytkownicy 140 koników |
|
|
|
 |
eler1
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: elerowo
|
Wysłany: 26-05-2009, 22:16
|
|
|
Co do boxa to radzę sprawdzić czy on działa bo była partia nawet się przytrafiła dziennikarzom, że zamiast wzrostu mocy był spadek mocy o 1kM nie mówię ile sobie MMC za to badziewie żąda przecież to warte z górką tysiaka. A co do głowic to jest pewna zasada jak zimny silnik nie dawać mu pełnego buta bo są różnice temperatur i głowica najczęściej pęka.
Ja na swoim autku przejechałem 700km od piątku i nie widzę potrzeby montażu boxa. A dla bezpieczeństwa na stałe mam włączone 4WD to i tak jest sprzęgło lepkościowe więc dużo bezpieczniej a co do spalania to i tak powietrzem nie pojedzie masa własna 1770kg mówi za siebie.
A co do diesli to są woły robocze i nie ma porównania do benzyny |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 26-05-2009, 22:44
|
|
|
Mont napisał/a: | Jadąc z wł.2W | Tak jeździłem tylko przez miesiąc. trzymanie kierunku przy wyprzedzaniu to nie jest mocna strona Outlandera. 4WD Auto poprawia sytuację, ale do ideału daleko - na koleinach i tak wyrywa kierownicę z rąk. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 27-05-2009, 09:13
|
|
|
2WD nadaje się rzeczywiście na długą i śliczna autostradę (u nas takich nie ma),no na autobahnie można...
Miało być o Ralliarcie!!!
|
|
|
|
 |
ichi
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 DiD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 47 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-06-2009, 11:58
|
|
|
Hmm, widzę że nie ma zbyt wielu entuzjastów Boxa Ralliart. W wątku o chipowaniu OII więcej mitsumaniaków przyznało się do mapy czy to Ecutec czy innych...
Ja myślę o założeniu tego wynalazku ale tylko ze względu na zachowanie gwarancji we wszystkich ASO. |
|
|
|
 |
nephilim
Mitsumaniak 01486/KMM
Auto: Outlander II 2.0 Ralli Art
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 123 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 01-08-2009, 11:57
|
|
|
Mam rally... I jeździ się lepiej, zwłaszcza po rozgrzaniu maszyny. Czuć jak ucieka - wyprzedzanie jest super. |
|
|
|
 |
DZIKI
Mitsumaniak

Auto: Mroczny Rycerz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 131 Skąd: Gród Gryfa
|
Wysłany: 01-08-2009, 16:28
|
|
|
Moja przygoda z box-em RallyArta nie miała dobrego początku.
Tak czy inaczej nie było wyjścia z sytuacji , albo box albo utrata gwarancji i "mapa".
W dniu odbioru auta z salonu z zamontowanym box-em nawet nie ujechałem 1m
okazało się że podczas podstawiania auta do wydania komputer pokładowy zbuntował się i odrzucił box-a jako "przeszczep nie kompatybilny z całym organizmem".
Auto oczywiście że odebrałem bez box-a i jeszcze paru innych gadżetów.
Jeździłem nim ponad 10 dni i byłem zdruzgotany jego "zamulaniem" na pierwszych biegach, oczywiście jak już się "bujną" to można było małe co nieco z niego wydusić.
Podczas drugiego podejście do montażu box-a wszystko skończyło się na tym że po każdym odpaleniu silnika "paliło się" zabezpieczenie na wiązce elektrycznej box-a
Oczywiście znowu musiałem męczyć się parę dzionków
Dopiero trzeci box sprostał zadaniu i jak na razie śmiga że aż miło , oczywiście że trzeba przy tym dobrze kontrolować "kiere" bo te "parę dodatkowych koników" czasami chce się wymknąć z pod kontroli i wtedy muszę je okiełznać. Przyznam że jest to nawet bardzo ciekawe doznanie oczywiście dzieje się to tylko przy napędzie na "jedną ośkę".
Co do jazdy na 4WD takiego zjawiska nie uświadczysz więc bardzo rzadko korzystam z tego i śmigam na 2WD aby mocniej zintegrować się z mym "miśkiem".
No i do tego ta adrenalina która przy okazji okiełznania tych koników
Tak czy inaczej box RallyArta nie jest szczytowym osiągnięciem techniki ale z powodu gwarancji nie ma alternatywnego środka co do dodania paru koników,
wiec polecam go dla wszystkich potencjalnych nabywców.
Jak na razie przelatałem parę tysiaków km i nic nie dzieje się złego ani z box-em ani silnikiem i mało tego nie narzekam też na jakieś tam kosmiczne spalanie.
A przyjemność z jazdy w "moim stylu" mam zapewnioną |
_________________ Czterokrotny Mistrz Polski - CarAudio oraz Mistrz Europy - CarAudio Multimedia organizacji EMMA
Dwukrotny Mistrz Polski CarAudio oraz Dwukrotny Mistrz Europy CarAudio organizacji EASCA
Tytuł Tuningowego Mistrza Polski organizacji Wojny Północ - Południe
 |
|
|
|
 |
jachupda
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 86 Skąd: Dziki Zachod
|
Wysłany: 05-08-2009, 21:03
|
|
|
EASCA: zakladales w auto-clubie w Szczecinie ??
Jaka cena u naszego lokalnego ASO ?? |
_________________ pozdrawiam
Jachu |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 06-08-2009, 02:44
|
|
|
Jak nic ze 4 "koła"...... |
|
|
|
 |
DZIKI
Mitsumaniak

Auto: Mroczny Rycerz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 131 Skąd: Gród Gryfa
|
Wysłany: 06-08-2009, 20:41
|
|
|
jachupda napisał/a: | EASCA: zakladales w auto-clubie w Szczecinie ??
Jaka cena u naszego lokalnego ASO ?? |
Jasne że u "misków" w Szczecinie,
co do ceny to musisz negocjować dogodne warunki zakupu.
Zaczną z "górnej półki cenowej" ale nie przejmuj się to tylko handlowy punkt widzenia sprzedawcy, jeżeli zaczniesz "pertraktacje cenowe" możesz liczyć na ciekawe efekty |
_________________ Czterokrotny Mistrz Polski - CarAudio oraz Mistrz Europy - CarAudio Multimedia organizacji EMMA
Dwukrotny Mistrz Polski CarAudio oraz Dwukrotny Mistrz Europy CarAudio organizacji EASCA
Tytuł Tuningowego Mistrza Polski organizacji Wojny Północ - Południe
 |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 07-08-2009, 04:56
|
|
|
EASCA napisał/a: | co do ceny to musisz negocjować dogodne warunki zakupu. |
Ale to już po zakupie samochodu?! To co mogłoby przemawiać na moją korzyść ? Poproszę o przykłady... oczywiście groźby i szantaż nie wchodzi w grę |
|
|
|
 |
sibkods
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 181 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 19-08-2009, 12:19
|
|
|
A czy jak montuja tego Ralliarta, to daja też logo Ralliarta ?
 |
|
|
|
 |
|