 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Z32A 1.1] prośba o nr sterownika |
Autor |
Wiadomość |
palacz
Nowy Forumowicz
Auto: Colt cz3
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 02-07-2009, 16:12 [Z32A 1.1] prośba o nr sterownika
|
|
|
Witam wszystkich!
Jestem tu nowy, ale tylko Wy możecie mi pomóc.
Muszę wymienić w moim Colcie sterownik-komputer silnika.
Są na Allegro, ale ja nie wiem jaki to jest numer.
Z mojego nie przeczytam, bo zamalowany barankiem - kiedyś był już raz robiony.
A w serwisie mi nie podadzą bo wolą sami to robić. Niestety koszt jest okrutny - muszę szukać używanego.
Dlatego jeżeli moglibyście podać mi ten nr będę wdzięczny.
Colt cz3 z 2005 roku.
Dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-07-2009, 16:50
|
|
|
Skąd konieczność wymiany komputera?
Pracuje na 2 cylindry w trybie awaryjnym? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-07-2009, 17:01
|
|
|
palacz, bez numeru VIN nikt Ci nie pomoże. |
_________________
 |
|
|
|
 |
palacz
Nowy Forumowicz
Auto: Colt cz3
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 02-07-2009, 17:03
|
|
|
Uszkodzili mu komputer przy robocie blacharskiej, podobno nie odłączyli zasilania i padł.
Robił go tu koleś w Polsce i chodził.
Ale kilka dni temu po przejechaniu kilku km i rozgrzaniu przestawał współpracować z silnikiem i nie dawał wysokich obrotów.
Chodził caly czas tylko na jałowych.
Mechanik na warsztacie znalazł błąd sterownika, ale mówi że całość jest w opłakanym stanie.
Lutowane dużo i mówi że cały jest wygięty jak banan.
Myślę że zamiast go naprawiać, lepiej chyba wymienić na uzywany ale sprawny - z rozbiórki.
Zgram tylko imobilaizer z tego starego i już. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-07-2009, 17:30
|
|
|
Chodzi poprawnie na jałowych?
Rozumiem, że auto jest po strzale w przód. Współpracuję z elektrykiem, do którego podobny kwiatek przyjechał - trzymał jałowe na 2 garkach, na trzeci nie podawał impulsu wtrysku. Tam winna była przepustnica - uszkodzona przy strzale. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|