Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 18:50 |
róznice w silnikach i elektryce sigma / 3000GT SL |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 02-07-2009, 14:27 róznice w silnikach i elektryce sigma / 3000GT SL
|
|
|
jak w temacie otóz .....rozglądam się za silnikiem i chciałbym wiedzieć fachowo o róznicach może coś wiecie ....doradzicie - wiecie że w 3000GT przebiegi będą niższe ponadto kompletowane były z automatami , no i zamiesciłem ogłoszenie na otomoto/allegro ale wolałbym nie sprzedawac autka tylko kupic silnik .znalazłem w słupsku i wzrokowo już widzę różnicę np. w elektryce /3 wpięcia w dolot / ponadto jest aparat.nie ma grzybka tak jak u mnie -jak z mocowaniem silnika -łapy i td totalnie wszystko co wiecie - pomóżcie bo sigma mi wrośnie w ziemię .....
dalej jak bym kupił ten egzemplarz mogę rozważyć propozycję dawcy szczelnych głowic z mojego silnika oraz innych podzespołów ....to tak jakby ...
wydaje mi się ze powinno wszystko pasować ale sami wiecie - chcę się poradzić |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 02-07-2009, 18:04
|
|
|
Zbyszek - przekładka bez problemu - to jest identyczne , jak bedziesz miał ecu jeszcze od tamtego to już w ogóle bajka. Zadzwoń do mnie , bo mam ciekawy pomysł i chyba by Ci sie spodobał |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 03-07-2009, 22:29
|
|
|
no więc tak ....wszystko spróbuję i włożę ten od 3000Gt jak nie z kimś to sam bo boję się oddać już ten samochód gdziekolwiek - limit zaufania dla pseudo mechaników wyczerpany.... |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-07-2009, 23:56
|
|
|
zbyszek05, nie wierzyłem w to, że będziesz chciał się rozstać ze swoim autem...ja, jeśli miałbym taką sytuację przechowałbym ją w stodole przez nawet 7 lat |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 04-07-2009, 09:17
|
|
|
Zbyszek trzymam kciuki za twój projekt przekładki silnika z 3000 gt. Mam nadzieję że wszystko zagra tzn. komputer, przeniesienie napędu itd. Powodzenia |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2009, 10:59
|
|
|
Jak słyszałem od Kosiora co VirMan i Łukasz wyprawiali u niego to wiem jedno, dla tych panów nie ma rzeczy której nie da się zrobić !!! Także na pewno z ich pomocą można to spokojnie zrobić. Tak na boku pisząc, Kosior, VirMan i Łukasz we trzech to Wy chyba każdą Sigmę na nogi postawicie choćby nie wiem co w niej siedziało |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2009, 11:19
|
|
|
A może przeflancować kombi na 4WD |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2009, 11:30
|
|
|
Teoretycznie i to jest pewnie do zrobienia |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2009, 11:37
|
|
|
Noritsu napisał/a: | Teoretycznie i to jest pewnie do zrobienia |
Wszystko jest do zrobienia, bo mogłem taką z Australii ściągnąć więc tam jeździły |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-07-2009, 11:54
|
|
|
Herdi napisał/a: | A może przeflancować kombi na 4WD |
Nie tak prosto niestety, chodziło nam to po głowie z diamante ale płyta podłogowa jest inaczej skonstruowana (sprawdzane) , mozna by spróbować przerobić diamante 4wd na wersję z kierownicą po lewej - chyba mniejsza ingerencja w strukturę samochodu niż montaż 4wd do wersji 2wd |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2009, 12:39
|
|
|
a kto powiedział że to proste |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-07-2009, 12:52
|
|
|
ja chcę sobie od priusa wsadzić na tylną oś silnik elektryczny hybrydka będzie i kopa niezłego na starcie dostanie :] |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2009, 13:21
|
|
|
VirMan tobie się chyba nigdy pomysły nie skończą Diamante hybryda, ciekawy projekt. |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2009, 13:25
|
|
|
Noritsu napisał/a: | VirMan tobie się chyba nigdy pomysły nie skończą Diamante hybryda, ciekawy projekt. |
Bo chłop ma za dużo wolnego czasu siedzi i wymyśla sobie |
|
|
|
 |
|