Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 18:50
benzynowa kaskada
Autor Wiadomość
silesianator 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi sigma 3.0v6 12v
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: Zabrze
Wysłany: 03-07-2009, 14:06   benzynowa kaskada

Witam wszystkich mitsuholików! Zawsze chciałem dużego japończyka, w końcu takiego dostałem. Na dodatek za darmo, po gradobiciu i jednym znaku, koty ją podrapały, czyli najpiękniejsza nie jest, ale nigdy na to nie zwracałem uwagi. Ważne, że ma tylko 300 000 przejechane, ale nic nie stuka, ani nie puka i nie chlapie. Aż do wczoraj, kiedy przyjechałem do domu i wyczułem intensywny zapach benzyny. Zacząłem się turlać po ziemi i zobaczyłem, że z pomiędzy tylnych kółek kapie benzyna, ale przestała. Jak ją odpaliłem ponownie, to się okazało, że to nie kapie tyko się wylewa :/ Więc tu się pojawia moje pytanie: czy ktoś z was może wiedzieć, jak mam się do tego zabrać? Chodzi mi konkretnie o to, czy dam rade to zrobić pod blokiem własnymi siłami, czy trzeba się do warsztatu dokulać i w bardziej radykalny sposób dostać do wycieku. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich Σ-maniaków.
Ostatnio zmieniony przez silesianator 03-07-2009, 23:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzysius 
Forumowicz

Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 130
Skąd: legnica
Wysłany: 03-07-2009, 17:00   

przerabialem ten temat u siebie (kombi) miałem przegniyty przewód zasilajacy paliwo.Rozwiązanie jedno wymienic, wyciąc uszkodzony przewód i zastąpić to przewodem gumowym skrecając opaskami ,czy pod blokiem mozna to naprawić? myśle ,że nie .Poszukaj jakiś "zaprzyjażnionych" mechaników to ci za niewielkie pieniadze naprawią. :D
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 03-07-2009, 22:24   

nie oddawaj auta do mechaników tym bardziej tych zaprzyjazńionych być moze jestem już przewrażliwiony ale po ostatniej sytuacji wolę robić wszystko sam albo z pomocą mitsu-sigmomaniaków ....mechanicy polegną na tym samochodzie nawet na głupim przewodzie do paliwa
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-07-2009, 23:27   

znajdź kogoś , kto będize wiedział coswięcej niż to żę to ma 3.0 i się sigma nazywa :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
silesianator 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi sigma 3.0v6 12v
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: Zabrze
Wysłany: 04-07-2009, 00:50   

Domyślam się ze przydał by się fachowiec, tylko ze o holowaniu tego automatu nic nie wiem, a zalewać pół miasta benzyną tez mi się nie uśmiecha, więc chciałbym się tym zając chociażby prowizorycznie, a dopiero wtedy pojadę kombinować dalej bo lubię majsterkować . Jeszcze nawet nie wiem jak ona wygląda od spodu. Więc może ktoś jeszcze coś podpowie , bo jutro zamierzam się pod nią wczołgać :)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 04-07-2009, 09:12   

Bez kanału Kolego wątpię abyś coś zrobił. No chyba że dwa porządne lewarki do tego kobyłki zabezpieczające i na leżaka, ekstremalnie ale można.
Ponoć tak to wygląda od spodu ;]

_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 04-07-2009, 11:52   

silesianator napisał/a:
Domyślam się ze przydał by się fachowiec, tylko ze o holowaniu tego automatu nic nie wiem, a zalewać pół miasta benzyną tez mi się nie uśmiecha, więc chciałbym się tym zając chociażby prowizorycznie, a dopiero wtedy pojadę kombinować dalej bo lubię majsterkować . Jeszcze nawet nie wiem jak ona wygląda od spodu. Więc może ktoś jeszcze coś podpowie , bo jutro zamierzam się pod nią wczołgać :)


W ostateczności można holować trochę - z tego co pamiętam około 50 km z predkosciami do 50 km/h. I do sprawdzenia kanał by się przydał - zależy w którym miejscu cieknie ale w ostateczności moze sie okazać konieczny demontaż zbiornika - wykonalny ale najlepiej na kanale lub platformie z najazdem lub podnosniku kolumnowym
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 04-07-2009, 14:51   

Automat można holować tak jak Łukasz piszesz ,ale nie zaleca się tego. Lepiej na lawetkę. albo motylek na przednie koła. ;]
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 04-07-2009, 14:54   

No ale 10 km to do przeżycia, laweta lub motylek to juz trzeba mieć od kogo załatwić, a linke holowniczą do 1,5t ostatnio w Biedronce dorwałem za 6,99 ;)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 05-07-2009, 00:56   

Nie wiem czy ta linka z biedronki da radę. :D Tak na serio ja bym nie ryzykował holować automatu.
Niby nic nie powinno się stać ale różnie to bywa. :)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
setko
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2009, 21:24   

Odradzam holowanie bo to coś strasznego bez serwa,trzeba mieć niezłą pare w łapach i w nodze żeby zapanować nad misią. To jest jak jazda???? chyba krazem ,holowałem swój około kilometr z pod sklepu i powyżej 30km/h to robiło się niebezpiecznie.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 06-07-2009, 21:41   

ja tam bez silnika jechałem diamantem przez pół tarnowa , trzeba cisnać i uważać na prędkosc :) nie ma problemu z holowaniem :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.