Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 18:50 |
benzynowa kaskada |
Autor |
Wiadomość |
silesianator
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi sigma 3.0v6 12v
Dołączył: 03 Lip 2009 Posty: 2 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 03-07-2009, 14:06 benzynowa kaskada
|
|
|
Witam wszystkich mitsuholików! Zawsze chciałem dużego japończyka, w końcu takiego dostałem. Na dodatek za darmo, po gradobiciu i jednym znaku, koty ją podrapały, czyli najpiękniejsza nie jest, ale nigdy na to nie zwracałem uwagi. Ważne, że ma tylko 300 000 przejechane, ale nic nie stuka, ani nie puka i nie chlapie. Aż do wczoraj, kiedy przyjechałem do domu i wyczułem intensywny zapach benzyny. Zacząłem się turlać po ziemi i zobaczyłem, że z pomiędzy tylnych kółek kapie benzyna, ale przestała. Jak ją odpaliłem ponownie, to się okazało, że to nie kapie tyko się wylewa :/ Więc tu się pojawia moje pytanie: czy ktoś z was może wiedzieć, jak mam się do tego zabrać? Chodzi mi konkretnie o to, czy dam rade to zrobić pod blokiem własnymi siłami, czy trzeba się do warsztatu dokulać i w bardziej radykalny sposób dostać do wycieku. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich Σ-maniaków. |
Ostatnio zmieniony przez silesianator 03-07-2009, 23:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 03-07-2009, 17:00
|
|
|
przerabialem ten temat u siebie (kombi) miałem przegniyty przewód zasilajacy paliwo.Rozwiązanie jedno wymienic, wyciąc uszkodzony przewód i zastąpić to przewodem gumowym skrecając opaskami ,czy pod blokiem mozna to naprawić? myśle ,że nie .Poszukaj jakiś "zaprzyjażnionych" mechaników to ci za niewielkie pieniadze naprawią. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 03-07-2009, 22:24
|
|
|
nie oddawaj auta do mechaników tym bardziej tych zaprzyjazńionych być moze jestem już przewrażliwiony ale po ostatniej sytuacji wolę robić wszystko sam albo z pomocą mitsu-sigmomaniaków ....mechanicy polegną na tym samochodzie nawet na głupim przewodzie do paliwa |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-07-2009, 23:27
|
|
|
znajdź kogoś , kto będize wiedział coswięcej niż to żę to ma 3.0 i się sigma nazywa |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
silesianator
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi sigma 3.0v6 12v
Dołączył: 03 Lip 2009 Posty: 2 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 04-07-2009, 00:50
|
|
|
Domyślam się ze przydał by się fachowiec, tylko ze o holowaniu tego automatu nic nie wiem, a zalewać pół miasta benzyną tez mi się nie uśmiecha, więc chciałbym się tym zając chociażby prowizorycznie, a dopiero wtedy pojadę kombinować dalej bo lubię majsterkować . Jeszcze nawet nie wiem jak ona wygląda od spodu. Więc może ktoś jeszcze coś podpowie , bo jutro zamierzam się pod nią wczołgać |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 04-07-2009, 09:12
|
|
|
Bez kanału Kolego wątpię abyś coś zrobił. No chyba że dwa porządne lewarki do tego kobyłki zabezpieczające i na leżaka, ekstremalnie ale można.
Ponoć tak to wygląda od spodu ;]
 |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-07-2009, 11:52
|
|
|
silesianator napisał/a: | Domyślam się ze przydał by się fachowiec, tylko ze o holowaniu tego automatu nic nie wiem, a zalewać pół miasta benzyną tez mi się nie uśmiecha, więc chciałbym się tym zając chociażby prowizorycznie, a dopiero wtedy pojadę kombinować dalej bo lubię majsterkować . Jeszcze nawet nie wiem jak ona wygląda od spodu. Więc może ktoś jeszcze coś podpowie , bo jutro zamierzam się pod nią wczołgać |
W ostateczności można holować trochę - z tego co pamiętam około 50 km z predkosciami do 50 km/h. I do sprawdzenia kanał by się przydał - zależy w którym miejscu cieknie ale w ostateczności moze sie okazać konieczny demontaż zbiornika - wykonalny ale najlepiej na kanale lub platformie z najazdem lub podnosniku kolumnowym |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 04-07-2009, 14:51
|
|
|
Automat można holować tak jak Łukasz piszesz ,ale nie zaleca się tego. Lepiej na lawetkę. albo motylek na przednie koła. ;] |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-07-2009, 14:54
|
|
|
No ale 10 km to do przeżycia, laweta lub motylek to juz trzeba mieć od kogo załatwić, a linke holowniczą do 1,5t ostatnio w Biedronce dorwałem za 6,99 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 05-07-2009, 00:56
|
|
|
Nie wiem czy ta linka z biedronki da radę. Tak na serio ja bym nie ryzykował holować automatu.
Niby nic nie powinno się stać ale różnie to bywa. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
setko [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2009, 21:24
|
|
|
Odradzam holowanie bo to coś strasznego bez serwa,trzeba mieć niezłą pare w łapach i w nodze żeby zapanować nad misią. To jest jak jazda???? chyba krazem ,holowałem swój około kilometr z pod sklepu i powyżej 30km/h to robiło się niebezpiecznie. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 06-07-2009, 21:41
|
|
|
ja tam bez silnika jechałem diamantem przez pół tarnowa , trzeba cisnać i uważać na prędkosc nie ma problemu z holowaniem |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
|