Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] przerywanie
Autor Wiadomość
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
  Wysłany: 06-07-2009, 12:06   [1G 90-94] przerywanie

panowie potrzebuje porady silnik po robocie głowicy ,wymianie rozrzadu,świec ,przewodów,sondy,filtrów ,przeczyszczone wszystkie kostki i w zakresie obrotów 2500 do 3000 od czasu do czasu przerywa moge jeżdzic cały dzien i nie przerwie a czasem jak zacznie to az szkoda auta pomaga zgaszenie i odpalenie wtedy znów jakiś czas jest ok.
Ostatnio zmieniony przez mariano 24-07-2009, 10:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 07-07-2009, 08:59   

moze byc zle rozrzad zalozny badz pasek balansowy ale na poczatek sprawdz dolot moze tam sie cos obluzowało badz ta gumowa rura pękła
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 07-07-2009, 09:11   

gdyby to był rozrzad to by przerywał cały czas
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 07-07-2009, 11:20   

Ja Ci to pisze z własnego doświadczenia bo z miśkiem przez 3 lata to juz troche przeszliśmy razem ... ja ci tylko podałem co moze być a jak sie do tego ustosunkujesz to juz Twoja sprawa :)
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-07-2009, 11:55   

mariano, rozrząd bym raczej wykluczył ponieważ jak sam zauważyłeś
mariano napisał/a:
gdyby to był rozrzad to by przerywał cały czas
,
nieszczelny dolot też raczej odpada, przy nieszczelnym dolocie byłby poprostu spadek mocy, a nie przerywanie. Ja raczej skupiłbym się na układzie elektrycznym, pierwsze co mi przychodzi do głowy to cewki. Możliwe też że kable WN niedomagają choć są nowe. Jakiej firmy kable założyłeś i czy ciepłota świec WN jest prawidłowo dobrana ??
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 07-07-2009, 12:50   

przewody dwa komplety janmor i beru swiece dwa komplety ngk i iskra i to samo jesli by ktos podał mi jak ma podłaczone przewody przy sondzie przed kostka i z którymi za kostka bo ktos tam grzebał wczesniej i niewiem czy nie pokrecił bede wdzieczny
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-07-2009, 12:55   

mariano, sonda nie mam nic do przerywania. Proponuje skontaktuj sie z kolegą z forum o nicku Tomasz82. On jest z Twojej okolicy i napewno zdjagnozuje usterkę. Wirtualnie ciężko. Ja stawiam na cewki. Co do przewodów to Janmor nic nie warty, zainwestuj na przyszłość w NGK. Świeca WN Iskra jest dobra do polskiej motoryzacji, Beru do niemieckiej, Mitsu to tylko NGK.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 07-07-2009, 13:02   

kostke musze poprawic bo sonda stoi na bogato
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-07-2009, 13:07   

mariano, w tej chwili nie mam auta pod ręką, sprawdź w necie jak to wygląda sprawa kolorów producenta danej sondy. Co do autka to dwa takie same kolory to grzałka, mase znajdziesz próbówką podłączając drugi biegun do + aku jak zaświeci to masa. Czwarty kabelek który zostaje to "data" zwana "+".
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 07-07-2009, 21:16   

Adaho_krak napisał/a:
nieszczelny dolot też raczej odpada, przy nieszczelnym dolocie byłby poprostu spadek mocy, a nie przerywanie


i tu sie mylisz kolego przy nie szczelnym dolocie jest spadek mocy ale jak ma gdzies dziure w dolocie nawer nie wielka i misiek lapiej wtedy powietrze i szarpie i przerywa przy dodawaniu gazu wiem bo to przerabialem na wlasnej skorze
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 08-07-2009, 09:02   

panowie mała poprawka on nie przerywa przy dodawaniu gazu tylko przy płynnej jezdzie miedzy 2500 a 3000 rpm.przy dodawaniu gazu idzie płunnie nic nie szarpie idzie ładnie
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 08-07-2009, 11:35   

moze przepustnice wyczysc sprawdz czy masz zaplon dobrze ustawiony
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-07-2009, 12:51   

MATi1G napisał/a:
sprawdz czy masz zaplon dobrze ustawiony


Jak się ustawia zapłon w Ecli ?? :twisted: :twisted:
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 08-07-2009, 13:46   

lampą w n/a 5 stopni dla turbo chyba 10 st
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-07-2009, 14:50   

MATi1G napisał/a:
lampą w n/a 5 stopni dla turbo chyba 10 st


Plus czy minus ?? Taki test kompetencji.

MATi1G napisał/a:
i tu sie mylisz kolego przy nie szczelnym dolocie jest spadek mocy ale jak ma gdzies dziure w dolocie nawer nie wielka i misiek lapiej wtedy powietrze i szarpie i przerywa przy dodawaniu gazu wiem bo to przerabialem na wlasnej skorze


Możliwe że mamy inne auta. :lol: Przy nieszczelnym dolocie problem z silnikiem polega na za ubogiej mieszance w paliwo i za bogatej w powietrze efektem tego jest spadek mocy w zależności od wielkości nieszczelności. Częstym zjawiskiem jest też falowanie na wolnych obrotach spowodowane w/w składem mieszanki i pracą ECU które za wszelką cene chce utrzymać wolne obroty aby auto nie zgasło i sterując silniczkiem krokowym wprowadza silnik w efekt falowania obrotów.


mariano napisał/a:
panowie mała poprawka on nie przerywa przy dodawaniu gazu tylko przy płynnej jezdzie miedzy 2500 a 3000 rpm.przy dodawaniu gazu idzie płunnie nic nie szarpie idzie ładnie
Opisz dokładnie jak się to dzieje i w jakich okolicznościach i w jakim zakresie obrotów.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.