 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
niewielkie lub wielkie problemy z 3000gt |
Autor |
Wiadomość |
Cyber2020
Forumowicz
Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 05-07-2009, 17:58 niewielkie lub wielkie problemy z 3000gt
|
|
|
Witam...niedawno stalem sie posiadaczem pięknego pojazdu jakim jest mitsu 3k vr4 lecz pojazd ten jako iz kupiony hmmm dosc tanio (liczylem sie z kosztami napraw:>) wykazuje sie pewnymi problemami technicznymi ...jak na razie są to problemy czysto wizualne lub tez delikatne akustyczne:>
wiec po odpaleniu silnika wydaje sie ze wszystko jest ok ale po chwili pracy na niskich obrotach,.... zapali sie check silnika sprawdziłem na kompie błedy i wykazalo ze przeplywka... plus bląd z wtryskiwacza... ale nie jestem pewny bo nastepne sprawdzenie po 300 km wykazało ze przepływka ok ale wtryskiwacz dalej problemowy... pojazd nie stracil mocy nie szarpie nie wchodzi tez w tryb awaryjny wszystko jezdzi jak powinno spalanie tez nie jest jakies wielkie... moze mial ktos podobny problem... ? i coz z tym mozna zrobic...
nastepne co mnie intryguje to w czasie jazdy przy predkosciach powyzje 150- czuc hmmm wibracje ale tylko w momecie przyspieszania plus przy zmianach biegow (manual) slychac stukniecie (zakladam ze bedzie mialo to cos wpolnego z napedem na tylna os) ahh no i jest takie delikatne woooo woooo wooooo wooooo jak sie jedzie nasila sie w momecie puszczenia pedalu gazu dosc glosno gdy predkosc spada z 120 do 90..... czy wie kto moze coz powinienem wymienic aby to ucichlo czy moze naped jest juz na tyle trafiony ze calosci szukac..z tego co zauwazaylem poprzedni wlasciciel nie dbal zbytnio o stan ogomienia... wiec byla roznica w biezniku przod tyl jakies 2-3 mm.... posiadam caline 4x4 T i tam wiem ze taka roznica w wielkosci bierznika potrafi rozsadzic naped... czy tak samo dzieje sie w 3000 k?
no i na koniec amorki... gdzie to mozna kupic bo te ktore aktualnie sa w mistu wydaje mi sie ze pojazd jest jakis plywajacy wiec wile to zmienic... tylko nie bardzo wiem gdzie mozna dostac googlowalem ale chyba lama jestem bo nic znalesc nie moge...
dzieki za pomoc i wyjasnienie
pozdrawiam |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 06-07-2009, 03:17
|
|
|
czesc..amorki.. jesli pozwala budzet to tein.. street lub mono flex.
jak bardziej budzetowo to K-sport ... ale ponoc tez sa bardzo dobre
wszystko to regulowany gwint i ja sie chyba w te tez zapoatrze
owe wooo wooo wooo.. od 120 do 90 .. masz zalozony stozek? czy puszke..jesli stoezek to stawialbym na to.
szarpie przerywa... brzmi jak przeplywka ,ale rownie dobrze moze byc to 1000 innych rzeczy....jesli na kompie wyskoczyla przeplywka to najlpeiej zaloz na moment od innego lub przeczysc..
odnosnie opon.. One powinny byc symstreczyne.. nie tylko na jednej osi.. wszystkie.
nei wiem co na to twoj mechnizm roznicowy ani reduktor..ale...z tego co wiem.. powinny byc takie same opony na 4 kolach.
odnosnie stukniecia przy zmianie biegow to sprawdz output shaft...
czesto koncowka walka wchodzaca w skrzynie ( zabki potrafia sie wyszczerbic) ponoc najslabszy elelemnt skrzyni 5MT.. sa dostpne ulepszone walki za ok 200usd.. mozna zmienic bez wyciagania skrzyni .
jesli masz taki efekt na kazdym biegu stukniecie to albo przeskakuje mechnizm roznicowy( przez te opony bardzo mozliwe .. rozna srednica) . lub masz cos zuzyte na przekazaniu napedu do reduktora i walu... bardzo mozliwe ze output shaft |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Cyber2020
Forumowicz
Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 06-07-2009, 21:51
|
|
|
zwykla puszka dzwiek wydobywa sie gdzies spod podlogi lekko za fotelem kierowcy...
wlasnie nie szarpie nie przerywa chodzi jak zloto przyspiesza bardzo ladnie nie muli trzyma obroty okolo 600-700 na luzie,
no to bede mial sporo do wymiany jednak no ale takie uroki tanich zakupow
dzieki za info bardzo sie to wsyztko przydalo i teraz moge bardziej ukierunkowany zajac sie napedem. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 08-07-2009, 18:18
|
|
|
ehh.. za fotelem kierowcy.. dziwne ale takie dzwieki.. moze masz nieszcelny uklad dolotowy....? za fotelem kierowcy...cos co wydaje takie dzwieki...pompa paliwa?
tu mala poprawka odnosnie ceny.. to nie 200usd a raczej 600usd...cos mi sie zle kliknelo na 3sx:) |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Cyber2020
Forumowicz
Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 08-07-2009, 21:23
|
|
|
wydaje mi sie ze to wal ale pewny nie jestem.
no malutka roznica:> czekam na przeplywke (kupilem czekam na filterek powietrza bo czarny....) oj musze sporo poczytac o tym pojezdzie
ale musze powiedziec ze mimo tego ze chwilowo stan taki sobie(bede walczyl o lepszy) jezdzi sie wspaniale a dzwiek silnika powala mnie na kolana mhmm |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 08-07-2009, 21:59
|
|
|
bedzie dobrze , nie przejmuj sie... i tak wydasz fortune na auto...... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 08-07-2009, 22:23
|
|
|
Moze wydaje sie fortune na furke jak ja ,ale najwaznijsze ze daje usmiech ma twarzy jak sie na nia patrzy i daje gazu!!!!!!!!!!!
A tak do rzeczy to moze reduktor ,albo tylni dyfer ci juz daje znak o zuzyciu |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 09-07-2009, 00:25
|
|
|
przepraszam za OT..
pan z zabna
http://www.allegro.pl/ite...ein_tuning.html
taniocha..uzywka 2200
na stronie tein.pl.. nowka.....1200zl....
bram mi slow... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-07-2009, 01:26
|
|
|
slawekpurc napisał/a: | bram mi slow... |
Własnie po to jest Forum, żeby nikogo nie naciągnął. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 09-07-2009, 18:44
|
|
|
Nie wiem ,czy on zyje w innym swiecie!?!?!?
Za tyle to mozna kupic tez uzywany ale gwint Teina.Koles jest chyba nie normalny
Zeby nie byc goloslownym: http://cgi.ebay.co.uk/Mit...%3A2%7C294%3A50 |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Cyber2020
Forumowicz
Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 36 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 09-07-2009, 20:29
|
|
|
wracajac do tematu:P ile w miska wchodzi oleju? dzis po przejechaniu 3.500 kilometrow sprawdzilem stan hmmm zalalem castrola syntetyk bo niby maly przelot 60 k mil...
no wiec wlalem w niego 4 litry bo podane w ze niby 4 wchodza... a tu kicha dolalem dzis kolejny litr a na miarce hmmmm podchodzi pod minimum.... nie widze zeby misiek kopcil... testowalem na rozgrzanym silniku do 6 tys obrotow puscic i lukamy na wydech zero dymu...
wymienilem przeplywke wymienilem filtr check zgasl:>:>
ahhh dodam ze mam dosc konkretnie okopcony wydech...(wyglada jak dizel power) moze zrobic plukanie silnika i zalac pol syntetykiem? jutro w planie ogledziny napedu:>
ps...chcialem tylko dodac ze te 3500 km nie bylo przejechanych hmm grzecznie...aktualnie jestem w UK wiec przejazd byl przez niemcy dosc szybki.
ps.2 jaki jest zalecany rozmiar opony do miska na felge 17 ?chodzi mi o standart
dzieki i pozdrawiam:D |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-07-2009, 16:09
|
|
|
Ostatnio byłem u pana z żabna bo szukałem maski do eclipsy 2g i pytam czemu takie ceny z kosmosu ma, a on mówi ze on się nastawia na sprzedaż niemcom nie polakom stąd te ceny hehehe. Za przekładke na poliftowy model z uzywanych czesci krzyknął 10 koła, szkoda ze takie ceny zaporowe żąda bo gratów ma naprawdę mase.
cyber2020 oleju wchodzi 4,3 litra jesli zalezy ci na dobrym oleju to zalej Millers Oil 10w60 pełen syntetyk, a opony w serii to 245/45/17 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 10-07-2009, 21:47
|
|
|
kurde i wykrakalem.....wlasnie przy zmianie sprzegla okazalo sie ze walek oraz wejscie w redukto sa juz zyzyte.. ostre trojkatne zabki...no i teraz ja musze ten walek zmienic...ale jak nie teraz to kiedy...ehh.. 3majcie kciuki...kurde. paczka juz idzie z US |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Yanko [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2009, 23:11
|
|
|
wracając do tematu:P ile w miska wchodzi oleju?-------4,6 litra, jeśli twin turbo, bez turbin 4,3 litra.
jaki jest zalecany rozmiar opony do miska na felgę 17 ?chodzi mi o standard--------245/45/17 przód i tył |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 12-07-2009, 08:14
|
|
|
Ostatnio poszly mi przewody i dolalem 5 litrow i bylo tak w centrum... |
|
|
|
 |
|
|