Brak mocy silnika podczas jazdy. |
Autor |
Wiadomość |
KAM [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2008, 19:32 Brak mocy silnika podczas jazdy.
|
|
|
W dniu dzisiajszym zaswiecil sie wskaznik ostrzegawczy sprawdzenia silnika. Nastapilo to nagle po uruchomianiu silnika. Wczesniej przejechalem kilkanascie km bez zadnych problem, a zaparkowanie trwalo kilkanascie minut. Po uruchominiu silnika wskaznik nie zgasl. W samochodzie zupelnie brakuje mocy po wcisnieciu pedalu przyspieszenia. Podjazd po gorke jest bardzo utrudniony. Przy postuju natomiast silnik pracuje normalnie i bezproblemowo zwieksza obroty. Zastanawiam sie jak moze byc przyczyna? Co o tym sadzicie? |
|
|
|
 |
kylly [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2008, 10:56 :)
|
|
|
hmmm sądzę że masz awarię oprogramowania - kiedyś tak miałem po krótkim postoju na parkingu hipermarketu - najciekawszy był powrót do domu przez miasto w tempie max 30 km/h - przegranie oprogramowania załatwiło sprawę
pozdrawiam |
|
|
|
 |
KAM [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2008, 12:47
|
|
|
Okazalo sie, iz po nocnym postoju wszystko wrocilo do normy. Auto sprawuje sie jak przed awaria, moc wrocila i nie swieci sie zadna kontrolka. Sam nie wiem co o tym sadzic. Moze faktycznie byc cos z oprogramowaniem, ale mam nadzieje iz byl to tylko chwilowy kaprys samochodu. Poczekam zobacze. |
|
|
|
 |
joel77 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2008, 23:14
|
|
|
Silnik przechodzi w stan awaryjny. Miałem coś takiego, pracował tylko do 3 tyś. obrotów. W moim przypadku zawór EGR. Jeżdżę Dieslem. |
|
|
|
 |
krzysiek558
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 6 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 20-01-2009, 22:19
|
|
|
Ze stracil moc to normalne poniewaz kamputer przelancza sie w tryb awareyjny ale mozna to ominac wylanczajac calkowicie silnik na minute i uruchomic ponownie jezeli usterka naprawde jest mala auto odzyska moc a chek moze sie jeszcze swiecic przez trocheale normalni mozna jechac |
|
|
|
 |
KAM [Usunięty]
|
Wysłany: 06-03-2009, 20:12
|
|
|
Po podlaczeniu dwoch roznych komputerow ( w roznych warsztatach) wskazniki pokazywaly, iz przyczyna jest pedal przyspieszenia. Niestety wymiana nic nie dala. Dopiero w serwisie Mitsu stwierdzili, iz przyczyna jest przepustnica przy silniku. Obecny przebieg ok 50.000km |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-03-2009, 20:40
|
|
|
KAM, przed wymiana przepustnicy poproś o przeprogramowanie ECU silnika. Może to uchronić przepustnicę przed wymianą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
46Marek
Forumowicz
Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 71 Skąd: GOCŁAW
|
Wysłany: 08-03-2009, 11:19
|
|
|
miałem podobnie .
W AutoGT na Wrocławskiej stwierdzili że cała naprawa , to przemycie
przepustnicy .Od tamtej pory przejechałem 30kkm jest Ok.
Niestety nie wiem jakie to koszty, Autko było na gwarancji.
Myślę że warto spróbować przed wymianami części
pzdr |
|
|
|
 |
KAM [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2009, 17:08
|
|
|
Przez 3 miesiace czekalem na cene przepustnicy. W koncu po kilkunastu telefonach udalo sie ja otrzymac (wielokrotnie zostawialem numer telefonu oraz 2x wyslalem fax). W tym czasie nikt z serwisu nie raczyl do mnie zadzwonic. W miedzy czasie zadzwonilem do Obslugi Klienta Mitsubishi, ktory nic mi nie pomogl. Po wymianie Pan w serwisie przyznal mi racje, iz jesli zdecyduje sie na zmiane samochodu to nie ma zadnych powodow abym po raz kolejny wybral marke Mitsubishi a raczej szedl do konkurencji i wybral innego producenta. Widocznie sprzedaz samochodow tej marki idzie rewejacyjnie i nie musze sie martwic o nowych klientow.
Pozdrawiam
PS. Nie bylo mozliwosci aby przeprogramowali badz umyli przepustnicy. Naprawa ok 1700zl |
|
|
|
 |
|