| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| swap z 2.0 8v na 2.0 16V |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | mitsu_pl   Forumowicz
 
  
 Auto: Subaru Forester
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 14 Lip 2007
 Posty: 1301
 Skąd: Grajewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-07-2009, 16:49   swap z 2.0 8v na 2.0 16V |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, zamierzam zrobić swapa w swoim E38A z 2.0 8V OHC na 2.0 16V DOHC, mam takie pytanko, czy nie da się wykorzystać wiązki z mojego gala? Zauważyłem, że przy instalcji elektrycznej silnika jest mnóstwo niepodpiętych kostek..., czy jednak nie obejdzie się bez przekładania wiązki z tamtego silnika? |  
				| _________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 Subaru Forester SF - 1999r.
 Subaru Outback BI - 2005r.
 Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-07-2009, 22:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mozna wykorzystac instalacje od 8v ale jest to rzezba - Bartek kiedys komus latal taka instalacje (gosc byl z Poznania o ile pamietam). Prawidlowo jednak trzeba przeszczepic elektryke - inne jest ECU (sygnaly na innych nozkach, dohc ma zaplon elektroniczny a sohc mechaniczny rozdzielacz i wiele, wiele innych niuansow).
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-07-2009, 06:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sam dla siebie zrobiłem i działało ok. Jednak nie polecam tej metody - kilka dni zabawy ze schematami i kablami. Te wiązki różnią się bardzo od siebie. |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mitsu_pl   Forumowicz
 
  
 Auto: Subaru Forester
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 14 Lip 2007
 Posty: 1301
 Skąd: Grajewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-07-2009, 10:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok. dzięki wielkie za rady   
 [ Dodano: 11-05-2010, 19:27 ]
 Odświeżam temat. Wczoraj zakupiłem Galanta 2.0 16V, wersja USA z roku 89. Dzisiaj silnik już z niego wyprułem i będe go powoli remontował i szykował do włożenia w moje E38A. Wszelkie rady, wskazówki i inne (byle nie krytyczne) wskazane
   |  
				| _________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 Subaru Forester SF - 1999r.
 Subaru Outback BI - 2005r.
 Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-06-2010, 08:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dobrze by było jakbyś go wsadził razem z wiązką i komputerem. W sensie, żeby były z kompletu   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mitsu_pl   Forumowicz
 
  
 Auto: Subaru Forester
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 14 Lip 2007
 Posty: 1301
 Skąd: Grajewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-06-2010, 22:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wszystko będzie z kompletu... Przygotowane, tylko silnik muszę zrobić na fabrykę, no może trochę ją poprawie   |  
				| _________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 Subaru Forester SF - 1999r.
 Subaru Outback BI - 2005r.
 Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |