 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 15-10-2009, 20:23 |
[E3x 88-92] Galant 1991r, 4x4 2.0 16v full opcja |
Autor |
Wiadomość |
Slawciu
Mitsumaniak
Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 69 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 11-07-2009, 20:59 [E3x 88-92] Galant 1991r, 4x4 2.0 16v full opcja
|
|
|
Witam wszystkich. @ dni temu wpadl mi w oko Galant, co ciekawe okazało się że jest to wersja Dynamic4, 16 zaworowy DOHC, silniczek nie bierze oleju, nie ma plam pod silnikiem, chodzi cicho i regularnie. Przebieg 135k km. Co ciekawe, to samochód kolegi mojego szefa, baaardzo mało jeżdzony, a jak juz to tylko w dłuższą trasę. Podobno nie bity, ale to sie sprawdzi w serwisie.
Lakier jest w stanie DB+. Nie sprawdzałem jeszcze podłogi, ale jutro przyjeżdża do mnie znajomy mechanik i jedziemy oglądać od spodu.
Z tego co czytałem, to jest to wersja raczej trudno dostępna, jak z napędem 4x4? Czy w tylnym moście jest szpera? (dedukcja mojego znajomego na podst "rzutu okiem")
Spalanie wiem, to nie dieselek. Przetrzepie mnie po kielni?
JC mam w mieście, więc z dostępnością części nie ma problemu, jak z ich cenami?
Na co jeszcze zwrócić uwagę przy oględzinach? Opłaca sie wydać 2300 na takie auto?
Szczerze powiem, że jak dla mnie jest to ogromna okazja, samochód serwisowany był u najlepszego mechanika w mieście.
Korbe mam w głowie od myślenia na ten temat już i dlatego postanowiłem sie poradzić Was - ludzi którzy w tym siedzą nie od dziś. Liczę na konkretne odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie.
Sławek |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11130 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 12-07-2009, 12:26
|
|
|
jezeli jest w dobrym, a nawet średnim stanie to 2300zł to okazja. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 12-07-2009, 17:33
|
|
|
za tą cenę ja bym brał i po rękach całował... , jak nie chcesz to podziel się namiarami |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Slawciu
Mitsumaniak
Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 69 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 12-07-2009, 19:42
|
|
|
Dopiero co wróciłem z jazdy próbnej.
Zakochałem się. Miałem mechanika koło siebie, osłuchał silnik, pozadawał parę podchwytliwych pytań i wkońcu siadłem za kierownicą.
Auto miażdży, przyspieszenie, prowadzenie, zero luzów na kierownicy, nie ściąga na boki.
W środku elektryka działa, prawy przełącznik od szyby tylko nie opuszcza.
Dużo miejsca, wygodnie.
W sobotę go biorę |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-07-2009, 09:26
|
|
|
Gratulacje. Co prawda z tym przyspieszeniem to może przesada, za mało niutków by poszaleć ale reszta palce lizać Co do kosztów...jeżeli serwisowany to posłuży dłużej niż niejedno nowsze autko. Sporo części jest w IC. Zawsze można też coś zamówić w internecie.
P.S. Prosimy o zdjęcia i opis po zakupie. Oczywiście nie w tym dziale |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 13-07-2009, 11:56
|
|
|
Gratuluję Ale jeśli przez JC masz na myśli JapanCars to nie polecam.. IC owszem |
|
|
|
 |
Slawciu
Mitsumaniak
Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 69 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 13-07-2009, 21:50
|
|
|
Panowie, a ile zapłacę w US podatku od tej kwoty, jak to jest naliczane?
Samochód stoi na czarnych blachach jeszcze, powiedzcie proszę ile taki interes kosztuje?
Jak jest wkońcu z tymi częściami? Ciężko dostać? Patrzyłem na ceny w IC i się trochę przeraziłem. Mam nadzieje, że opinia niezawodnych tyczyć się będzie także mojego auta
Aha jeszcze jedno, ma ktoś manual po Polsku? Jest możliwe wogóle coś takiego do dostania?
Czy tylko z działu Download mogę pobrać?
Oczywiście opiszę auto z taka dokładnością na jaką mi pozwala moje doświadczenie.
Co ciekawe autko posiada oryginalne alusy z Dynamic4
Tak myślałem żeby je wypolerować, ładnie by się to prezentowało? |
|
|
|
 |
Jacek25KRK
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 52 Skąd: KRK
|
Wysłany: 13-07-2009, 21:53
|
|
|
1. podatek 2%, to grosze
2. czarne blachy, żadna różnica |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 14-07-2009, 08:34
|
|
|
żadnych części ciężko dostać nie jest.
Na niektóre tylko trzeba dłużej czekać:)albo wysilić się z szukaniem, też kiedyś miałem takiego gala , wersje gti jeździłem nim zadowolony przez 2 lata, w sumie wszystko było bez awaryjne , aż silnik odmówił posłuszeństwa,ale to i tak dużo wytrzymał (tylko to było kosztowne z uzytkowania jego) i tak do tej pory żałuje ,że go sprzedałem bo moje następne auto to był kompletny dramat, i teraz znów do Galanta wróciłem
hmm może tego posta mi nie usunie nikt
pozdrawiam i udanego użytkowania samochodu |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-07-2009, 11:08
|
|
|
1. to nie gti tylko dynamic-4 (przód prawie identyczny), tył zupełnie inny (zawieszenie, podłoga)
2. z częściami jest tak: eksploatacyjne są, elementy tylnego zawieszenia gorzej, albo wcale
3. manual tylko z działu Download (po angielsku ale intuicyjny i bardzo szczegółowy)
4. ori koła to z wersji gti
5. przerejestrowanie (blachy, dowód, podatek = ok. 200-300 zł) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Slawciu
Mitsumaniak
Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 69 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 14-07-2009, 22:18
|
|
|
Ehh muszę się streszczać. Samochód niby zaklepany, ale......
Za dużo się naczytałem i dopiero raz przejechałem, żeby przepuścić bokiem takie auto.
W życiu nie widziałem takiej wersji na polskich drogach. Musze go mieć i myślę, że choć go nie mam już stałem się maniakiem 3majcei kciuki, pozdrawiam Sławek
[ Dodano: 17-07-2009, 16:56 ]
Mam go, zrobiłem jak narazie 10 km
Ale petarda, pozdrawiam wszystkich
[ Dodano: 18-07-2009, 08:23 ]
Już pod domem stoi, niestamowita bryka.
[img=http://img525.images...3/pic0060e.jpg] |
|
|
|
 |
|
|