| [EA2A 2.0] Dziwne wibracje od 3000 obr-4000obr. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-07-2009, 20:45   [EA2A 2.0] Dziwne wibracje od 3000 obr-4000obr. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Na każdym biegu w przedziale około od 3000tys/obr do 4000 tys/obr występują bardzo dziwne wibracje samochodu(nie wiem czy to z silnika czy skrzyni czy z czegoś innego- w każdym bądź razie to z przodu) po przekroczeniu tych obrotów samochód zachowuje się normalnie-wibracje ustają.
 Może ktoś już się z tym spotkał? PROSZĘ O POMOC.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-07-2009, 22:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | A rozrząd kiedy wymieniałeś ostatnio? |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-07-2009, 13:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dopiero co sprowadziłem samochód z Niemiec jakiś miesiąc temu i nie wiadomo kiedy rozrząd był robiony-ale jestem w trakcie kupowania części. Sądzisz, ze te wibracje które występują w okolicach 3000/obr-4000 a potem ustają to może być przyczyna kończącego się paska rozrządu?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-07-2009, 13:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mógł się zerwać pasek napędzający wałek balansowy. Lepiej tak nie jeździć, bo resztki jak dostaną się pod pas główny wesoło nie będzie. |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-07-2009, 14:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | a ten pasek napędzający wałek balansowy to gdzie jest umieszczony i jak można to sprawdzić czy to na pewno to się urwało? |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-07-2009, 14:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pod pasem głównym. Jak się do niego dostaniesz, będziesz blisko wymiany całości rozrządu. |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-07-2009, 14:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | za co ten pasek konkretnie jest odpowiedzialny i czy zerwanie tego paska powoduje właśnie takie objawy podczas przyśpieszania tylko w pewnym zakresie obrotów nie zależnie od biegu. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sampler   Forumowicz
 
  
 Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 62 razy
 Dołączył: 08 Gru 2005
 Posty: 2355
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-07-2009, 19:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | w tym silniku ktory masz (4G63) sa walki balansowe. Jeden jest napedzany z pasa glownego a drugi poprzez maly pasek. Jesli zerwie sie maly pasek to jeden z walkow nie kreci sie. Moze to powodowac wspomniane wibracje. Ja jednak stawialbym na zle ustawiony walek balansowy napedzany z pasa glownego. Tak czy inaczej jak najszybciej wymieniaj rozrzad i wtedy sobie to ladnie poustawiasz. Jak to juz poszukasz na forum. |  
				| _________________ BYŁY:
 GALANT E34 1.8 TD
 GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
 GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
 Xsara 1.4i
 
 SĄ:
 CITROEN C5 X7 2.2 HDI
 Peugeot 308 2.0 HDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 21:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam ponownie Jestem po wymianie rozrządu kompletnego=wałki balansowe ustawione prawidłowo,poduszki są wszystkie dobre(kielichy też) problem nadal występuje!!!!
 proszę o sugestie
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 21:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pasek był zerwany? |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 21:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | no właśnie , że nie , wszytko było poustawiane bardzo dobrze. mój mechanik sam się zastanawia co może byc przyczyna tych wibracji.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 21:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Będziesz na Zlocie? Organoleptyczne posłuchanie niezbędne, zanim zacznę wieszać psy na Twoim mechaniku, bo mam pewną teroię   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 21:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | qurcze nawet nie wiem kiedy i gdzie są zloty:] ale powiedz co z tym mechanikiem nie tak-wal śmiało! |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 22:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przestawiony pasek balansowy. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | davnes   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2,0 98 rok, beznyna
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Lip 2009
 Posty: 10
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-08-2009, 22:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie jarzę. pasek podobno jest dobrze ustawiony-wedle zapewnień wszytko jest oki-tak jak strzałki pokazują i jak opisujecie na forum.wiec nie wiem w czym tkwi problem |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |