Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] drażniacy zapach spalin i opkopcona koncówka
Autor Wiadomość
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
  Wysłany: 18-07-2009, 09:36   [Cari 1.8 GDI] drażniacy zapach spalin i opkopcona koncówka

Witam , mam pytanie co może byc przyczyna drażniacych spalin i tak mocno okopconej rury wydechowej . Silnik odpala na dotyk , srednie zuzycie paliwa ok 7.0 l , mam to auto od niedawna , wiec pytam , moze ktos z Was mial podobny problem ?
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2009, 10:38   

no ten typ tak ma, spaliny smierdza. Co do mocno okopconej rury wydechowej to jest roznie, ja czasem mam mocno, czasem nie. Mozesz podjechac zrobic sobie test emisji spalin tak dla swietego spokoju, ale raczej nie ma sie czym przejmowac. Sprawdz poziom oleju, mi kiedys przelali ponad max i kopcił jak stary Jelcz
 
 
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 18-07-2009, 12:41   

olej mam zalany do kreski max i nie ubywa ani grama . ciagnac temat spalin to nie jest to jakiś s m r o d e k to jest krematorium , az wspolczuje kierowcom stojacym za mna na swiatlach bo to jest tragedia ten zapch :roll: tych spalin . Naprawde w GDI az tak one smierdza ? Czy u mnie jest cos nie tak z motorem ?
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2009, 13:34   

scaniol napisał/a:
olej mam zalany do kreski max i nie ubywa ani grama . ciagnac temat spalin to nie jest to jakiś s m r o d e k to jest krematorium , az wspolczuje kierowcom stojacym za mna na swiatlach bo to jest tragedia ten zapch :roll: tych spalin . Naprawde w GDI az tak one smierdza ? Czy u mnie jest cos nie tak z motorem ?


a jakie masz spalanie benzyny na 100 km??
 
 
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 18-07-2009, 14:09   

spalanie na trasie przy ok 120km/h w granicach 5,8-6,2 , śednie ok 7,2 .
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2009, 14:29   Re: drażniacy zapach spalin i opkopcona koncówka

scaniol napisał/a:
Witam , mam pytanie co może byc przyczyna drażniacych spalin i tak mocno okopconej rury wydechowej . Silnik odpala na dotyk , srednie zuzycie paliwa ok 7.0 l , mam to auto od niedawna , wiec pytam , moze ktos z Was mial podobny problem ?


to raczej all ok. rura okopcona to normalna sprawa, spalanie ok. Nie wąchaj, tulko jazda.
POzdr.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 18-07-2009, 15:50   

czasem jak śmierdzi z wydechu to znak że katalizator już jest zużyty( zazwyczaj podchodzi to pod zapach zepsutych jajek)
 
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2009, 16:52   

pawelsonx, w GDI zawsze smierdzi z wydechu wprawdzie nie jajami :D raczej jak jakies rozpuszczalniki
 
 
j13mk 
Mitsumaniak


Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 284
Skąd: Car-nice (West Coast)
Wysłany: 18-07-2009, 17:19   

Gale też "śmierdzą" :mrgreen: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38084
_________________
01706/KMM - J13MK
 
 
 
sslay
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2009, 23:21   

Mam to samo.Wymieniłem katalizator na nowy ale nie pomogło.Sam nie wiem gdzie tkwi problem.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 19-07-2009, 14:27   

GDI śmierdzi specyficznie związkami NOx w spalinach ze względu na pracę silnika w trybie ubogim. Tak ma być. Wolisz "nitro" z rury miśka czy "zgniłe jaja" jak z Opli? :twisted:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Grahamos 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 87
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 19-07-2009, 14:52   

U mnie też śmierdzi z rury a czasami nawet kopci ale jak silnik i katalizator się nagrzeją to problem znika, dodam że oleju nie bierze.
 
 
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 19-07-2009, 17:04   

miałem kiedyś toyotę carinę na zubożoną mieszankę , ale z niej kompletnie nie smierdziało tak trująco . Nie wydaje mi się , że to jest poprawne . :roll: wczoraj czyściłem przepustnicę i śmierdzi jakby inaczej , nie takim kremmatorium . Jakiś DEBIL pchał kiedyś łapy do tej przepustnicy , wszystko zaklejone silikonem , śruby tak dowalone , że przedłużki nie dawały rady . Masakra ci polscy pseudomechanicy . Dobrze , że kupiłem ori uszczelkę , krokowiec był czysty jak nowy .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-07-2009, 19:55   

scaniol, Carina miala tylko system zubazania mieszanki ale nie bezposredni wtrysk benzyny do cylindra...
to gigantyczna roznica, wierz mi
 
 
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 19-07-2009, 22:40   

może masz rację :) , w carinie była inna bajka , no trudno , będziemy truć przechodniów na chodnikach . po czyszczeniu i regulacji przepustnicy inny samochód , chyba zaczynam go lubić , reaguje na gaz dużo lepiej no i automat super pracuje w tej chwili bo mulił i dziwnie zmieniał biegi , a teraz rewelacja.

[ Dodano: 19-07-2009, 22:57 ]
dobrze , że zajrzałem do tej przepustnicy , wszystkie śrubki były ruszane przez jakiegoś kretyna , ta od linki wkręcona 7 obrotów ( klapka otwarta dużo za dużo ) , a od powietrza wkręcona na maksa , po regulacji wszystko wróciło do normy , czyli podbicie przy obciążeniu , ssanie jak należy i oczywiście wolne , które były na poziomie 400-500 obr/min , silnik pracuje teraz tak jak powinien dlatego też toksyczność spalin zmiejszyła się na mój nos :D . powinienem zadzwonić do poprzedniego wełaściciela i pogratulować wyboru mechanika . nawet w automacie było wlane zadużo oleju o cały litr ( oczywiście jakiś najtańszy mobil 220 zamiast właściwego ) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.