Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Wyciek z pompy chlodnicy
Autor Wiadomość
vetec 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2.8 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 2
Skąd: Torun
Wysłany: 19-07-2009, 11:15   [2.8 TD] Wyciek z pompy chlodnicy

Witam!

Kilka dni temu moj mechanik przeczyscil mi chlodnice, termostat i wymienil plyn chlodniczy. Samochod stal kilka miesiecy nieuzytkowany i po krotkiej jezdzie strasznie sie grzal, woda byla koloru rdzy, nie bylo pelnego obiegu, dolna rura ziman.
Po czyszczeniu i wymianie kapie mi z pompy chlodniczej. Ubytek plynu to ok 1.5l przez 3 dni. Moje pytanie. Przedemna trasa 1500km, ktora musze wykonac. Czy taka nieszczelan pompa moze sie rozleciec podczas takiej trasy. Czy jak bede uzupelnial plyn powinienem dojechac?

Z gory dzieki i pozdrawiam.


Vetec
Ostatnio zmieniony przez Gene 20-07-2009, 15:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-07-2009, 13:01   

Nie ryzykował bym, nie masz pewności co się stanie podczas jazdy, a jeżeli zblokuje ci całkowicie pompę albo wywali za dużo wody na raz możesz przegrzać silnik zanim zauważysz to na wskaźniku :( Przy słabym obiegu wody zdarza się często, że woda po prostu nie dociera do pewnych części silnika, i niby wszystko wygląda OK, to dochodzi do strefowego przegrzania, co bywa poważniejsze w skutkach od przegrzania całego silnika równomiernie (powstaje masa dodatkowych naprężeń), do tego w takiej sytuacji wskaźnik temp. silnika zwykle nie alarmuje o problemie. a 1500km jednym ciągiem to na prawdę sporo.
 
 
behemot 
Forumowicz
bubu


Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 19-07-2009, 21:10   

popieram Mighn lepiej sobie taka pompe wymienic i nie ma stresu. Jesli wczesniej była woda to przywlaniu płynu ida recepturki i takiego wycieku sie nie da usunac. Koszt pompy to chyba nie jest straszny wydatek
_________________
Stokrotka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.