"Ceramizer" w UK'u |
Autor |
Wiadomość |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 24-07-2009, 21:38 "Ceramizer" w UK'u
|
|
|
Pytanie do kolegów tu mieszkających, czy coś takiego istnieje na tutejszym rynku?
Obawiam się że mojego miśka powoli też dopada problem porannego "cykania".
Jeśli jest, to jaką to ma nazwe - czego mam szukać? co polecacie. |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2009, 12:40
|
|
|
oj ja nie widziałem. swego czasu zalałem sobie silnik, motor flush-em firmy forte i przez kilka miechów było cicho co do Ceramizera to zbyt duze ryzyko jak dla mnie
http://www.forteuk.co.uk/ zobacz tu moze cos znajdziesz |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 25-07-2009, 15:57
|
|
|
Ceramizery (te polskie) pojawiaja sie czasem na eBayu. Ktos kupuje w PL i sprzedaje z zyskiem w UK.
Natomiast na 100% moge polecic dla higieny silnika inny srodek - "MolySLIP" czy jakos tak. Pozniej poszukam dokladniej to wrzuce link. Na pewno nie szkodzi, a wiem, bo widzialem na wlasne oczy, ze bylo np. wlewane do Toyoty Supry przed sesja na torze.
Koszt to ok. 10 - 15 GBP. za jednorazowa dawke.
Nie kupuj uszlachetniaczy w Halfordsie. Taka moja rada |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 25-07-2009, 17:16
|
|
|
Manysh napisał/a: | Ceramizera to zbyt duze ryzyko jak dla mnie |
Dlaczego
swinks_UK napisał/a: | Nie kupuj uszlachetniaczy w Halfordsie. Taka moja rada |
W Halfordsie to moge zapaszek kupić
swinks_UK napisał/a: | Ktos kupuje w PL i sprzedaje z zyskiem w UK. |
Zawsze to jakiś pomysł na zarobek
[ Dodano: 25-07-2009, 17:17 ]
swinks_UK napisał/a: | Natomiast na 100% moge polecic dla higieny silnika inny srodek - "MolySLIP" czy jakos tak. Pozniej poszukam dokladniej to wrzuce link. Na pewno nie szkodzi, a wiem, bo widzialem na wlasne oczy, ze bylo np. wlewane do Toyoty Supry przed sesja na torze.
Koszt to ok. 10 - 15 GBP. za jednorazowa dawke. |
To wystarcza na jakiś czas? czy to tylko na jedną sesje? |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 25-07-2009, 20:05
|
|
|
Tu masz linka do tematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39955 ,w sumie jest o olejach ale przejdź na przedostatnia i ostatnia stronę,podany jest MotorClen firmy LiquiMoly,w sumie artykuł w całości jest wart przeczytania. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 25-07-2009, 22:57
|
|
|
Grzesiek, tu masz linka do polskiej strony:
http://www.molyslip.pl/
To samo znajdziesz na naszym eBayu. Interesuje cię MolySLIP 2001E i niech cię ręka boska broni przed stosowaniem 2001G do skrzyń, bo to jest tylko do manualów.
Jak nie pałujesz auta to starcza na ok. 2 - 3 wymiany (tak na 2 lata max.). Ale przy koszcie ok. 8 GBP za flaszeczkę na wymianę, to można sobie pozwolić i co wymianę taki luksus. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 26-07-2009, 04:19
|
|
|
Jak tylko wróce, to sobie poczytam. Teraz smigam jako transporter na lotnisko.
Tak czy inaczej wielkie dzieki za podpowiedzi.
[ Dodano: 26-07-2009, 11:12 ]
W podanym przez Ciebie linku/artykule mowa jest o dodatku(?) MOTORCLEAN
a Ty piszesz o MolySLIP 2001E, ja sie na tym nie znam - czy to jest mniej wiecej to samo?
BTW. ten środek który polecasz ma troszke inną cene niż mówiłeś.
Czy to to samo?
to jest to ? |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
Ostatnio zmieniony przez werdew 26-07-2009, 16:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 26-07-2009, 11:41
|
|
|
Ja ostatnio dolalem po plukaniu i zalaniu Mobilem Super S, Wynns Hydraulic Valve Lifter Treatment i mialem cisze jak makiem zasial az do zeszlego tygodnia po okolo 6000mil, wlasnie w zeszla srode wuplukalem silnik i zalalem MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 no i od nowa problem z klepaniem ale wczoraj kupilem znowu tego wynnsa i poczekam jeszcze z tydzien jak nie przestanie klepac to doleje i zdam relacje.
BTW przy ostatniej wymianie na ww mobil klepalo wiec dodalem wynns-a i klepalo tak samo, ale po dodaniu wynns-a poziom oleju byl 5mm ponad max wiec spuscilem ok 0.7 l, i po odpaleniu, normalnie z kolesiem stoimy wryci i patrzymy na siebie chyba z 5 minut w szoku jak V6 moze pieknie cicho pracowac i tak bylo przez ostatnie 6000 mil co mnie w zupelnosci zadowala. |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 26-07-2009, 11:57
|
|
|
Nie.. no co ty Grzesiek innej przeglądarki używasz. W podanym przeze mnie linku jest wyraźnie MoliSLIP 2001E w polskiej wersji językowej.
Link do eBaya:
http://cgi.ebay.co.uk/Mol...alenotsupported
Hm... w ogłoszeniu też Supra... Zbieg okoliczności?
A jeśli chodzi tylko o wyciszenie popychaczy, to środek Wynn'sa o którym pisze Adam jest bardzo dobry. Ja używałem go do każdej wymiany w moim Galu GDI (a tam popychacze dopiero dają koncert) plus olej Mobila. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2009, 12:49
|
|
|
werdew napisał/a: | Manysh napisał/a:
Ceramizera to zbyt duze ryzyko jak dla mnie
Dlaczego |
no nie jestem pewien co do tego srodka, wiele ludzi chwali, ale jest tez duzo poszkodowanych(remont silnika ), wiec ja raczej nie bede ryzykował
masz link do głebokiej dyskusji o ceramizerze
http://forum.mitsumaniaki...light=ceramizer |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 26-07-2009, 16:26
|
|
|
Dzięki zaraz poczytam (dopiero wróciłem ze zwiedzania sklepów
swinks_UK napisał/a: | W podanym przeze mnie linku jest wyraźnie MoliSLIP 2001E |
Jakoś mi nie wychodzi wklejanie lika ale tak czy inaczej zaznaczyłeś wyraźnie że ma być
MoliSLIP 2001E i taki znalazłem za 27.50 a ten co linka podałeś jest bez E i jest za 7.98.
To w końcu ma być to E czy nie |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 26-07-2009, 16:37
|
|
|
werdew,
E jak engine
G jak gear-box
bo o ile dobrze kumam to to oznaczają literki,czyli w Twoim przypadku musi być E |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 26-07-2009, 16:57
|
|
|
Rozumowanie zdaje sie słuszne.
Właśnie wyłapałem różnice w aukcjach, ten za 7,98 to 250ml
a ten co ja znalazłem za 27.50 to jest LITR to wychodzi 6,88 za 250ml
po za tym aukcje sie nie różnią.
[ Dodano: 26-07-2009, 16:59 ]
Teraz pytanie - czy wystarczy to 250ml czy po prostu litr zamienic z olejem |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 26-07-2009, 20:27
|
|
|
werdew, nie szalej jak zalejesz litra to później przez rok już nic nie będziesz potrzebował zalewać do silnika
a tak na poważnie,to butelka powinna ci starczyć ta 250ML na 3 razy,i tak samo Tomek (swinks_UK) Ci mówił. |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 26-07-2009, 22:27
|
|
|
Kmer napisał/a: | jak zalejesz litra to później przez rok już nic nie będziesz potrzebował zalewać do silnika |
Mówisz że paliwka też już nie To moze się opłaca
Dobra,kupuje.
[ Dodano: 26-07-2009, 22:32 ]
Kupione, zapłacone. Dostawa 2-3 dni robocze.
Jak będzie coś nie halo z silnikiem to do kogo reklamacje |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
|