Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
"Ceramizer" w UK'u
Autor Wiadomość
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 24-07-2009, 21:38   "Ceramizer" w UK'u

Pytanie do kolegów tu mieszkających, czy coś takiego istnieje na tutejszym rynku?
Obawiam się że mojego miśka powoli też dopada problem porannego "cykania".
Jeśli jest, to jaką to ma nazwe - czego mam szukać? co polecacie.
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2009, 12:40   

oj ja nie widziałem. swego czasu zalałem sobie silnik, motor flush-em firmy forte i przez kilka miechów było cicho :) co do Ceramizera to zbyt duze ryzyko jak dla mnie ;)

http://www.forteuk.co.uk/ zobacz tu moze cos znajdziesz
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 25-07-2009, 15:57   

Ceramizery (te polskie) pojawiaja sie czasem na eBayu. Ktos kupuje w PL i sprzedaje z zyskiem w UK.

Natomiast na 100% moge polecic dla higieny silnika inny srodek - "MolySLIP" czy jakos tak. Pozniej poszukam dokladniej to wrzuce link. Na pewno nie szkodzi, a wiem, bo widzialem na wlasne oczy, ze bylo np. wlewane do Toyoty Supry przed sesja na torze.
Koszt to ok. 10 - 15 GBP. za jednorazowa dawke.

Nie kupuj uszlachetniaczy w Halfordsie. Taka moja rada :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 25-07-2009, 17:16   

Manysh napisał/a:
Ceramizera to zbyt duze ryzyko jak dla mnie ;)

Dlaczego :?:

swinks_UK napisał/a:
Nie kupuj uszlachetniaczy w Halfordsie. Taka moja rada :D

W Halfordsie to moge zapaszek kupić :mrgreen:

swinks_UK napisał/a:
Ktos kupuje w PL i sprzedaje z zyskiem w UK.

Zawsze to jakiś pomysł na zarobek :wink:

[ Dodano: 25-07-2009, 17:17 ]
swinks_UK napisał/a:
Natomiast na 100% moge polecic dla higieny silnika inny srodek - "MolySLIP" czy jakos tak. Pozniej poszukam dokladniej to wrzuce link. Na pewno nie szkodzi, a wiem, bo widzialem na wlasne oczy, ze bylo np. wlewane do Toyoty Supry przed sesja na torze.
Koszt to ok. 10 - 15 GBP. za jednorazowa dawke.

To wystarcza na jakiś czas? czy to tylko na jedną sesje?
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 25-07-2009, 20:05   

Tu masz linka do tematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39955 ,w sumie jest o olejach ale przejdź na przedostatnia i ostatnia stronę,podany jest MotorClen firmy LiquiMoly,w sumie artykuł w całości jest wart przeczytania.
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 25-07-2009, 22:57   

Grzesiek, tu masz linka do polskiej strony:
http://www.molyslip.pl/

To samo znajdziesz na naszym eBayu. Interesuje cię MolySLIP 2001E i niech cię ręka boska broni przed stosowaniem 2001G do skrzyń, bo to jest tylko do manualów. :wink:

Jak nie pałujesz auta to starcza na ok. 2 - 3 wymiany (tak na 2 lata max.). Ale przy koszcie ok. 8 GBP za flaszeczkę na wymianę, to można sobie pozwolić i co wymianę taki luksus.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 26-07-2009, 04:19   

Jak tylko wróce, to sobie poczytam. Teraz smigam jako transporter na lotnisko. :mrgreen:
Tak czy inaczej wielkie dzieki za podpowiedzi.

[ Dodano: 26-07-2009, 11:12 ]
swinks_UK napisał/a:
tu masz linka do polskiej strony:
http://www.molyslip.pl/


W podanym przez Ciebie linku/artykule mowa jest o dodatku(?) MOTORCLEAN
a Ty piszesz o MolySLIP 2001E, ja sie na tym nie znam - czy to jest mniej wiecej to samo?
BTW. ten środek który polecasz ma troszke inną cene niż mówiłeś.
Czy to to samo?
to jest to ?
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
Ostatnio zmieniony przez werdew 26-07-2009, 16:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 26-07-2009, 11:41   

Ja ostatnio dolalem po plukaniu i zalaniu Mobilem Super S, Wynns Hydraulic Valve Lifter Treatment i mialem cisze jak makiem zasial az do zeszlego tygodnia po okolo 6000mil, wlasnie w zeszla srode wuplukalem silnik i zalalem MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 no i od nowa problem z klepaniem ale wczoraj kupilem znowu tego wynnsa i poczekam jeszcze z tydzien jak nie przestanie klepac to doleje i zdam relacje.
BTW przy ostatniej wymianie na ww mobil klepalo wiec dodalem wynns-a i klepalo tak samo, ale po dodaniu wynns-a poziom oleju byl 5mm ponad max wiec spuscilem ok 0.7 l, i po odpaleniu, normalnie z kolesiem stoimy wryci i patrzymy na siebie chyba z 5 minut w szoku jak V6 moze pieknie cicho pracowac i tak bylo przez ostatnie 6000 mil co mnie w zupelnosci zadowala.
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-07-2009, 11:57   

Nie.. no co ty Grzesiek innej przeglądarki używasz. W podanym przeze mnie linku jest wyraźnie MoliSLIP 2001E w polskiej wersji językowej.

Link do eBaya:
http://cgi.ebay.co.uk/Mol...alenotsupported

Hm... w ogłoszeniu też Supra... :doubt: Zbieg okoliczności?

A jeśli chodzi tylko o wyciszenie popychaczy, to środek Wynn'sa o którym pisze Adam jest bardzo dobry. Ja używałem go do każdej wymiany w moim Galu GDI (a tam popychacze dopiero dają koncert) plus olej Mobila.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2009, 12:49   

werdew napisał/a:
Manysh napisał/a:
Ceramizera to zbyt duze ryzyko jak dla mnie


Dlaczego :?:

no nie jestem pewien co do tego srodka, wiele ludzi chwali, ale jest tez duzo poszkodowanych(remont silnika :D ), wiec ja raczej nie bede ryzykował :)
masz link do głebokiej dyskusji o ceramizerze :D
http://forum.mitsumaniaki...light=ceramizer
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 26-07-2009, 16:26   

Manysh napisał/a:
masz link do głebokiej dyskusji o ceramizerze :D
http://forum.mitsumaniaki...light=ceramizer

Dzięki zaraz poczytam (dopiero wróciłem ze zwiedzania sklepów :mrgreen:

swinks_UK napisał/a:
W podanym przeze mnie linku jest wyraźnie MoliSLIP 2001E

Jakoś mi nie wychodzi wklejanie lika :( ale tak czy inaczej zaznaczyłeś wyraźnie że ma być
MoliSLIP 2001E i taki znalazłem za 27.50 a ten co linka podałeś jest bez E i jest za 7.98.
To w końcu ma być to E :!: :?: czy nie :?: :!:
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-07-2009, 16:37   

werdew,

E jak engine
G jak gear-box

bo o ile dobrze kumam to to oznaczają literki,czyli w Twoim przypadku musi być E
 
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 26-07-2009, 16:57   

Rozumowanie zdaje sie słuszne.
Właśnie wyłapałem różnice w aukcjach, ten za 7,98 to 250ml
a ten co ja znalazłem za 27.50 to jest LITR to wychodzi 6,88 za 250ml
po za tym aukcje sie nie różnią.

[ Dodano: 26-07-2009, 16:59 ]
Teraz pytanie - czy wystarczy to 250ml :?: czy po prostu litr zamienic z olejem :mrgreen:
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-07-2009, 20:27   

werdew, nie szalej jak zalejesz litra to później przez rok już nic nie będziesz potrzebował zalewać do silnika :D :D :D
a tak na poważnie,to butelka powinna ci starczyć ta 250ML na 3 razy,i tak samo Tomek (swinks_UK) Ci mówił.
 
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 26-07-2009, 22:27   

Kmer napisał/a:
jak zalejesz litra to później przez rok już nic nie będziesz potrzebował zalewać do silnika :D :D :D


Mówisz że paliwka też już nie :!: :?: To moze się opłaca :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dobra,kupuje.

[ Dodano: 26-07-2009, 22:32 ]
Kupione, zapłacone. Dostawa 2-3 dni robocze.
Jak będzie coś nie halo z silnikiem to do kogo reklamacje :?: :mrgreen:
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.