Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia biegow & olej ??
Autor Wiadomość
maxkow
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2008, 11:37   Skrzynia biegow & olej ??

Przegladajc kiedys neta znalzem pewien text w jezyku angielski w wolnym tlumaczeniu brzmiał on mniej wiecej tak :
''Jednym z wielu nie porozumień jeżeli chodzi o 3000gt jest to ze skrzynia biegow jest dosc słaba; niektórzy nawet twierdza ze jest ona całkowicie zrobiona z aluminium, pomijając fakt ze zewnętrzne czesci skrzyni sa aluminiowe;
Ow takowe skrzynie maja tendencje to psucia sie, nie sa one zle zbudowane lub kiepsko zaprojektowane; .. prawdopodobnie cały aspekt psucia sie można by przypisać firmie Getrag ktora zajmowała sie produkcja właśnie tych skrzyn; Mitsubishi w swoim buletynie twierdzi ze ow takowe skrzynie z tymi wlasnie problemami nie nadaja sie do reperacji i powinny byc wymienione na dzialajace w calosci skrzynie, oczywiscie na koszt wlasciciela;
Problemem sa synchronizatory 1-2 , 3-4 .. natomiast pamietajmy o tym ze firma Mitsubishi zamiesciela olej o innej gestosci niz zalecany ....
Wielu winni wlasnie Mitsubishi jako glowny winowajca jezeli chodzi o synchronizatory; na rynku sa dostepne nowe i lepiej dzialajace produkty ktore zastepuja wlasnie oem plyn do skrzyni ex. synchromesh, lub kombinacja olejow redline. Ow te produkty poprawiaja lub calkowicie eliminuja problemy z sycnhronizatorami
................
.............
.........


az do dzisiejszego dnia niebylo specjalnie zadnych wewnetrzych modyfikacji dla skrzyn tego rodzaju ... 700 i 800 konne vr4 moga byc wyposazone w calkowicie stokowe oem skrzynie pamijajac jakiekolwiek wczesniejsze problemy; aczkolwiek, przy tak wysokiej mocy glowny walek skrzyni zskazany jest na duzy stress i ewentualne uszkodzenia ... ''


I tu mam pytanie moja skrzynia (5 biegowa Vr4 wersja Euro)jest jak narazie w bardzo dobrym stanie ,producent z tego co wyczytałem przewiduje sprawdzanie stanu co 16 tys/km a ja zastanawiam sie nad wymiana oleju i tu rodzi sie pytanie czy wymieniac ten olej ?? Skoro skrzynia biegow chodzi i synchro jest całe?? A jezeli juz wymieniac to na jaki olej ??

Napisałem do firmy Redline jaki on rekomenduja olej i oto co mi przysłali??

75w90 do dyfrów
MT90 do skrzyni manualnej
D4 ATF do skrzyni automatycznej

Pozdrawiam,

Bartłomiej Boruta
Redlineoil
tel. 00 48 602 32 38 24
fax. 0048 33 827 22 06

Co o tym myslicie??

Znaleziono na stronie Eclipsa!!

http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=1239
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 25-08-2008, 22:05   

Do skrzynki lejcie MTL sam czysty MT90 jest zbyt gest , jesli juz to mieszanke w stosunku 1:2 MT90 i MTL.
a do transfer case i tylnego dyferencjalu Heavy Duty Shock Proof. Oczewiscie mozna lac tam 75W90 ale shockproof jest znakomitym olejem , ja leje go do swojego Talona Tsi AWD. O wiele lepsza ochrona niz sam 75W90
Te informacje przekazuje wam na podtawie wieloletnich doswiadczen z roznymi olejam do skrzyn i napedow. Olej Red line uzywam od 6 lat.
 
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2008, 20:33   

Witam.Mam zamiar wymienic olej w skrzyni i moscie. Wymienial juz ktos? jezeli tak to co najlepiej kupic , ile do czego i gdzie kupowac najlepiej. Pozdrawiam
 
 
BalantinaŚ 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GTO VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 16
Skąd: słupskolandia
  Wysłany: 27-07-2009, 21:12   olej??

witam serdecznie wszystkich i kazdego z osobna!!!

mam japońca Gto VR4 i tu pojawia sie problem!!!w salonie filtr do skrzyni at jest nie dostępny jak podałem serwisantowi numer skrzyni to było słychac w słuchawc wielkie zdziwienie!!!co do oleju to z tego co sie dowiedziałem do mojej akurat skrzyni a pisze o modelu Z16A dostepny jest tylko w salonie i sprzedawany jest w 20l bańkach a zeby było smieszniej to litr kosztuje 75 zł i tu sie trzymajcie!!!netto!!!za to tu czytam całkiem co innego i juz głupieje!!Niech ktos mi powie jak pastuch krowie na rowie jaki olej do mojej automatycznej skrzyni GTO VR4 286 kucy 4-biegowa!!!
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 28-07-2009, 12:47   

Witam, do skrzyni automatycznej leje się olej typu DEXRON 2 (ATF) dostępny w każdym sklepie motoryzacyjnym cena ok 20 zł za litr, druga sprawa to skąd wziołes te 286 koni ? GTO VR4 z automatem miały silnik wolnossący 225 koni.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.