Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelniacze zaworowe?
Autor Wiadomość
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2009, 21:14   uszczelniacze zaworowe?

Panowie, wiem, że to nie forum lanosa, ale tak wyszło, że kupiłem żonie do nauki jazdy lanosa
1.5 SOHC i mam mały zonk.Otóż podczas odpalania auta przez chwilę z rury wyd. wydobywa się niebieski dymek:)po chwili jest cacy? Nawet podczas dynamicznej jazdy silnik nie kopci nic a nic?co to może byc i czy jakiś ceramizer nie zaszkodzi. Auto ma 161 tysi. wlany maxlife 10w40, hej.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 28-07-2009, 08:05   

Bastek77, ceramizer raczej nie powinien zaszkodzic. Chyba ze to jakiej wynalzaki typu "moto doctor".
Jakie masz zuzycie oleju :?:
Jezeli uszczelniacze masz do wymiany to zalewanie ceramizera mija sie z celem. Za jego cene juz mozesz kupic uszczelniacze.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2009, 14:13   

Właśnie zużycie oleju jest małe, niebieski pojawia się czasem tylko przy odpaleniu auta i po chwili jest ok . Z kolei na forum lanosa opowiadają,że aby wymienić uszczelniacze trzeba zwalać głowicę itditd że dużo roboty i wysokie koszta, sam już nie wiem bo ze mnie marny mechanik :P może lepiej zalać jakiś specyfik, który poprawi ten parametr?
Ostatnio wlałem maxlife 10w40, może pomoże zrobione na nim niecałe 1000km, co radzisz?
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 28-07-2009, 14:30   

Bastek77, razem z KaWu wymienialiśmy uszczelniacze w jego Galu bez ściągania głowicy,i da się to zrobić bez problemu,dzisiaj kończę ta sama operacje w Galu GDI kolegi Wowik fakt ten silnik jest popierniczony,i było ciężko,głownie z rozbiórką co by się dostać do zaworów,także sadze ze i u Ciebie nie było by problemu,napisz do kolegi Krzyżak z tego co wiem on ma przyrząd do zaworów i masz do niego najbliżej,jak się dogadasz to może Ci pożyczy albo Ci sam wymieni,
 
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2009, 14:36   

Racja, przecież Dareczek robił mi kilka razy CK1A:) ale wiesz nie chciałem zawracać gitary Lanosem, chociaż to też auto i powiem, że za te pieniądze całkiem si:)
Dzięki :lol:
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 28-07-2009, 14:39   

Bastek77, nie ma za co,wiem ze Darek ma ściągacz,bo na jego wiedzy się bazowałem przy wymianie uszczelniaczy u KaWu tu masz linka do manuala jak to eis robi bez ściągania głowicy http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
 
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2009, 22:26   

Faktycznie Darek to spec i dobra jakość zdjęć(ciekawe gdzie kupił aparat :P )
Mam nadzieję że w lanosie będzie podobnie.
Pozdr.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 29-07-2009, 05:52   

Z tego co wiem to Darek niestety nie ma ściągacza. Ale przecież może pożyczyć. Zagadaj do niego i się wyjaśni. Nie ma sensu się bawić w ceramizer jeżeli to uszczelniacze.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2009, 22:57   

Jeśli to uszczelniacze to faktycznie może być mało skuteczny, ale myślę, że chyba nie zaszkodzi
może odświeży nieco silnik?
Poza tym poczekam jak będzie na Maxlifie, może załatwi sprawę, bo od dwóch dni nie kopci postarcie :oops:

[ Dodano: 04-08-2009, 10:42 ]
dodam, że maxlife 10w40 to fantastyczny wynalazek, silnik chodzi jak zegarek i do tego jakiego ma kopa :mrgreen: jestem więcej niż zadowolony!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.