Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Autoalarm
Autor Wiadomość
Doniu
[Usunięty]

  Wysłany: 29-06-2006, 12:25   Autoalarm

Mam pytanko.
Jak najlepiej podłączyć odcięcie zapłonu żeby nie odpalił mi go ktoś przypadkiem przełączając awaryjnie na gaz.
Chodzi mi o to, czy ktoś z was wie jak znaleźć wewnątrz auta przewód, który dochodzi do aparatu zapłonowego (czarno biały). Jak odłaczyłem przewód o takim kolorze z kostki stacyjki to owszem nie odpalił ale też było ciemno po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy przypadkiem przy takim odłączeniu nie resetuje mi się komp.
Szukam przewodu żeby po odcięciu wszystko się świeciło co trzeba ale żeby nie miał zasilania na aparat zapłonowy. Wtedy nie odpali ani na benzynce ani na gazie.
 
 
Leppe 
Mitsumaniak


Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 318
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-06-2006, 13:22   

Przy instalacji gazowej dość dobrym sposobem jest odłączenie zasilania od sterowania gazem wtedy ani na bęzynie ani na gazie nie zapali ( no chyba, że ktoś odłączy instalacje gazową całkowicie z pod maski ) Najlepiej rozebrać kostką tą z diodami na której pokazuje Ci ile jeszcze jest gazu znaleść kabelek doprowadzający napięcie przeciąć go i doprowadzić do ukrytego włącznika tedy po przekręceniu kluczuka niepowinna się świecić żadna dioda zaświeci się dopiero po załączeniu ukrytego przełącznika. Narqa
_________________
Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit

 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-07-2006, 12:28   

Musiałbyś znaleźć przewód z czujnika położenia wału (w aparacie) idący do ECU. Bartek kiedyś podawał mi kolor ale to było dla C5x nie wiem czy dla CA0 jest tak samo.
Można też jak pisze Leppe, odłączyć zasilanie od centralki LPG albo od elektrozaworu ale skubańce zawsze mogą pociągnąć "+" dodatkowym przewodem, jak wiedzą o co chodzi i wszystko na wierzchu. No i trzebaby było dodatkowo zabezpieczać innym przełącznikiem obwód benzynowy.
Polecam zrobić wszystko na przekaźniku. Kosztuje taki około 4zł w elektronicznym, a nie będzie problemu z np. spadkiem napięcia na wyłączniku i kiepskim zasilaniem czegoś. Jakby co mogę Ci schemat podłączenia przekaźnika maznąć.
 
 
Doniu
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2006, 12:00   

O tym zasilaniu centralki gazu pomyślałem ale mam w alarmie wbudowany przekaźnik 10A za pomocą którego wystarczyłoby podłączyć wychodzace z niego dwa przewody do przeciętego przewody od aparatu. Bo właśnie tam podpięte są jakies przewody od LPG. Chciałbym żeby zarówno gaz jak i paliwo od razu zostało odcięte bo w instalce gazu jest coś takiego jak awaryjne uruchamianie na gazie.
Co do tego przewodu czujnika położenia wału. Dlaczego akurat ten?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-07-2006, 17:13   

Nie wiedząc jakie jest położenie wału korbowego ECU nie generuje żadnych sygnałów wyjściowych (sterowanie wtryskiwaczami, zapłonem) poprostu wszędzie jest zasilanie a brak iskry i paliwa
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Doniu
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2006, 17:38   

A wiesz może jak to bym mógł znaleźć w moim autku? I jeżeli w C5x na gaźniku też wiesz gdzie to szukać to byłbym bardzo wdzeczny za podpowiedź. josie pisał, że podawałeś mu kolorek takowego przewodu.
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 28-11-2010, 18:38   

Podczepię się do tematu. Wyciągnąłem alarm ze starego legnuma i chciałbym go podłączyć w innym samochodzie ale nie mam żadnego opisu poszczególnych kabelków może ktoś ma u siebie takie coś lub podłączał chodzi mi o AUTOWATCH 160RLi/T link http://www.abacuscaralarm...towatch/160.htm
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.