Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelniacze zaworów
Autor Wiadomość
Jeremy79 
Mitsumaniak

Auto: KIA Carnival 2.9 CRDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 100
Skąd: Sanok
Wysłany: 07-07-2006, 20:55   uszczelniacze zaworów

Witam!
Przymierzam sie do wymiany uszczelniaczy zaworow. Moj Misiek bierze oleju okolo 0,2 l na 1000 km, objawy typowe dla uszczelniaczy(po krotkiej pracy na wolnych obrotach, przy docisnieciu gazu widoczny jest dymek). Kompresja jest ok.
Jednak paru znajomych mechanikow odradza mi wymiane bo "po co ruszac nie jest az tak zle. Bo jak sie juz zacznie..., nie ma co szukac sobie problemu"

Pytanko: Czy rzeczywiscie jest ryzyko, ze nie pomoze wymiana albo bedzie jeszcze gorzej?
Jak wymieniac to oryginaly czy jakie dobre zamienniki?

Z gory dzieki za pomoc
_________________
Space Wagon 2,4 GDI 99'
Galant Kombi Sport Edition 2,4 GDI 99'
Carisma Elegance 1,8 GDI 99',
Carisma GLS 1,8 96'
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 08-07-2006, 08:32   

Temat juz sie pzewijal niejednokrotnie.
Ale napisze: wymiana tylko na oryginaly. No i musza byc dobrze zalozone.
Takie zuzycie jak masz to u wiekszosci producentow jest norma. Ja na twoim miejscu bym chyba tego jeszcze nie ruszal.
Zalezy jaki masz olej. Spalanie zawsze takie bylo :?: Jak i gdzie jezdzisz. Bo to wszystko ma wplyw na zuzycie oleju. NO i najwazniejsze czy nie ma gdzies wyciekow. Bo nie zawsze sa widoczne na 1 rzut okiem.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2006, 11:33   

ja założyłem uszczelniacze elringa i jest bardzo dobrze. przedtem nie wiem jakie były założone (bo też nie dawno zmieniane) - chyba od hultaja, nie wiem, ale żarł olej - 0,3l /1000 km mobila 10w40.
 
 
Jeremy79 
Mitsumaniak

Auto: KIA Carnival 2.9 CRDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 100
Skąd: Sanok
Wysłany: 08-07-2006, 11:35   

jezdze na oleju Mobil 1 10w 40.
Wycieków nie ma na 100% -sprawdzone.
Jest tak- przy spokojnej jezdzie praktycznie nie bierze, jak wyskakuje na autostrade, albo przy "ciezszej nodze" spalanie oleju tak jak pisalem
_________________
Space Wagon 2,4 GDI 99'
Galant Kombi Sport Edition 2,4 GDI 99'
Carisma Elegance 1,8 GDI 99',
Carisma GLS 1,8 96'
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 09-07-2006, 09:31   

Jeremy79 napisał/a:
jezdze na oleju Mobil 1 10w 40.
Wycieków nie ma na 100% -sprawdzone.
Jest tak- przy spokojnej jezdzie praktycznie nie bierze, jak wyskakuje na autostrade, albo przy "ciezszej nodze" spalanie oleju tak jak pisalem


Mobil polsyntetyk ma oznaczenie S, a 1-to jest syntetyk. Pewnie na polsyntetyku jezdzisz: S 10w40. Tez na takim jezdze MObila-bardzo pozadny olej.
Ja bym nie zmienial-sam przeciez piszesz ze przy normalnej jezdzie nie pali oleju.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Seba_Dominika
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2006, 23:51   

Ja dolewam 5W30 (bo taki mam za free) około 1.5litra na 1000km.
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-07-2006, 00:48   

Seba_Dominika napisał/a:
Ja dolewam 5W30 (bo taki mam za free) około 1.5litra na 1000km.


:shock: :shock:
chyba na 10.000km ;)
_________________
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 11-07-2006, 18:14   

Piwko, nic w tym śmiesznego , ja dolewam 1 litr (słownie : JEDEN LITR) na 1000 km (słownie : Tysiąc kilometrów)
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-07-2006, 23:44   

Rafal_Szczecin napisał/a:
Piwko, nic w tym śmiesznego , ja dolewam 1 litr (słownie : JEDEN LITR) na 1000 km (słownie : Tysiąc kilometrów)

ej, ja myslalem ze sie Sebie_Dominice jedno zero ucielo???!!!
Rafi no nie rob sobie jaj, 1l/1000km???!!!!
dziurawy jakis czy cus? Cari nawet przy ostrym palowaniu i ciaglej jezdzie na IV przy 160km/h brala moze z 1l/10.000km!!!

Ja sie nie smieje, ja sobie tylko mysle ze trzeba koniecznie cos z tym zrobic w takim razie.
_________________
 
 
 
STRUSIU 
Mitsumaniak
Pomysłowy Dobromir


Auto: Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 2011r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 239
Skąd: ja się tu wzięłem?
Wysłany: 11-07-2006, 23:55   

Mój silnik jeździł na 5W-30 i brał jakieś 0,5l na 1000km.
Po wymianie zalai mi Castrol RS 10W-60 i jak na razie nie zauważyłem ubywania oleju.
_________________
Była Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS '98 sedan
Było Mondeo MK4 2.0 TDCI '08 kombi
Jest Mondeo MK4 2.2 TDCI 200KM `11 kombi
00187/KMM

Ave Gość - Witamy w świecie MITSUMANIAKÓW!
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2006, 00:28   

mój obecny silnik wdupia 0,3 na 100 km... połowa silnik, druga połowa ląduje w intercoolerze.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 12-07-2006, 18:19   

Piwko dokladnie tak ,wychodzi 10 litrow na 10 000 km

tak trzeba cos z tym zrobic, ale na zeby to zrobic potrzeba $$ a tego wciaz brakuje , bo sa wazniejsze zeczy - takie jak robota zawieszenia ... :cry:
 
 
Tomcio
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2006, 17:01   

Ja w kwietniu wymienialem uszczelniacze i wywawalilem kupe kasy na prozno jak bral mi olej tak bierze ok . 1 litra na 1500km :( :(
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 16-08-2006, 22:18   

Tomcio, a sprawdziłeś przy wymianie uszczelniaczy, czy zawory nie mają luzu w prowadnicach? jeżeli mają, to trzeba prowadnice zmienić, bo uszczelniacze nic nie dają. ja właśnie teraz zamówiłem komplet uszczelniaczy, ale jeżeli prowadnice będę za duże to nie będę zmieniał samych uszczelniaczy, tylko (oby nie) trzeba będzie sciągnąć głowicę.

pozdr
 
 
Tomcio
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 19:54   

wszystko miałem robione nawet głowice i kupe kasy wydałem i nic tylko kasa poszła w błotot :x
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.