Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:24
Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)
Autor Wiadomość
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 29-07-2009, 23:38   

PLPynton, jeśli chodzi o przekładkę to lepiej przerzucić flaki do europejczyka czy kombinować z oryginałem?
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Siwus24 
Nowy Forumowicz
Handlopex s.a.

Auto: Galant "01 GLS GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-07-2009, 00:25   

A na pomorzu jest ktos taki kto by sie podjal czegos takiego?? Chce sprowadzic bryke, bo jestem napalony od ponad pol roku na vr4 i musze sie wszystkiego dowiedziec jak to jest z ta przekladka.
Tez myslalem o przekladce silnika ale to chyba byla by lipa
_________________
LA Lakers Rulezzz...
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 30-07-2009, 06:22   

nie no definitywnie polecamy tu na forum zostawianie budy VR4. chodzi o brak miejsca w tunelu w budzie europejskiej na KAT+wal i inne sanki w budzie europejskiej, co za tym idzie niemozliwe jest fizycznie zamontowanie automatu w standartowa bude EU bez wymiany sanek. wymiana sanek w takiej budzie laczy sie z ingerencja w bude cieciem i spawaniem...
wyjatkiem jest buda europejska ktora ma vin w postaci:
JMBxxEA5x1Zxxxxxx
te budy przyjmuja swapa gratow z VR4 zupelnie bezbolesnie, po prostu miodny taki swap, przepiekna praca, sam bylbym w stanie wykonac go w 3-5 dni jesli nie szybciej, poczatkujacy z malym doswiadczeniem w kreceniu srubek, warunkami do pracy i odpowiednia instrukcja dalby rade w 2 tygodnie. oczywiscie mowimy o napedzie na 2 kola co w automacie nie bedzie problemem ale w manualu wymaga juz wolnego przyspieszania przy starcie. mozliwe jest tu wlozenie i napedu na 4 kola ale swap zajalby znacznie dluzej i koszty wzroslyby.

nie jest mi wiadome czy ktos na pomorzu podejmuje sie takich operacji, najprawdopodobniej nie. za maly popyt w kraju i nikt nie robi tego jako usluga. wszyscy sami sobie robilismy w pewnym sensie dlatego ze nie jestesmy do konca "normalni"
kiedys tam robilem to ludziskom jako usluge ale tylko swoim klientom i czysto habbystycznie jako ze konczylo sie na tym, iz dokladalem samymi kosztami paliwa na trasy PL-CH i vice versa do tego interesu ale jestem zadowolony poniewaz poznalem dzieki temu niezlych swirow co pozwolilo mi uwierzyc ze nie jestem jakims tam "umierajacym gatunkiem" :twisted: co bylo mila odmiana po opini niemcow czy szwajcarow :wink:

[ Dodano: 30-07-2009, 06:44 ]
Siwus24 napisał/a:
... Chce sprowadzic bryke, bo jestem napalony od ponad pol roku na vr4 i musze sie wszystkiego dowiedziec jak to jest z ta przekladka...


tu chodzi glownie o kase, jesli nie masz 30kPLN na start to szkoda cokolwiek zaczynac bo to jednak kosztuje a akurat pieniadze to najmniej bolesna forma zaplaty w tym przypadku. analogicznie chcemy kupic ladnego avance LHD 2.5 po 2000 to musimy wladowac w to ponad 30k ale jesli chcemy miec ladnego VR4 LHD po 2000 to sila rzeczy musi to kosztowac wiecej. jesli ktos mysli ze oszczedzi, przekombinuje ect to final bedzie bardzo bolesny. pod tym zdaje sie moze podpisac sie kazdy z nas posiadajacych takie LHD VR4.
 
 
Siwus24 
Nowy Forumowicz
Handlopex s.a.

Auto: Galant "01 GLS GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-07-2009, 07:12   

Kasa nie stanowi problemu mysle iz bede mial ponad 30k tylko chodzi o przekladke kto by sie tego podjal. :D
Ja tez nie jestem do konca normalny :P zawsze mialem chore pomysly a ten jest jak najbardziej zdrowy :D
_________________
LA Lakers Rulezzz...
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 30-07-2009, 11:26   

pogadaj z Czarkiem, AutoR. mozliwe ze mialby czas i podjal by sie. przerabial ze swoimi ludzmi samochod Piotrka, Roch_27, byly tam drobne niedociagniecia ale praktyka czyni mistrza no a auto jezdzi i nic sie nie dzieje. pogadaj z Piotrkiem na ten temat.

ja niestety podejmuje sie tylko przekladek zakupionych przez siebie aut bo po pierwsze mam malo czasu i kupuje tyle ile moge przelozyc w roku a po drugie musze na nie udzielac honorowej gwarancji i obce auto wprowadziloby tu tylko niesmak w razie jakiejs usterki nawet niespowodowanej wina przekladajacego.
 
 
Siwus24 
Nowy Forumowicz
Handlopex s.a.

Auto: Galant "01 GLS GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-07-2009, 23:50   

a jeszcze mi powiedz czy lepszy jest automat czy manual?? jedno i drugie ma swoje zalety ale co lepsze??
_________________
LA Lakers Rulezzz...
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 31-07-2009, 09:16   

Siwus24, zależy do czego chcesz używać nowego auta:

- szybki, dobrze skręcający i po wymianie hamulców dobrze hamujący, ale wygodny tyłkowóz, którym jazda 70 km/h, jak i 170 km/h nie robi różnicy - bierz automat

- auto do wygłupów - manual i do tego w sedanie - buda kombi jest o wiele bardziej miękka

- auto do sportowej jazdy - Evo 9-10 w manualu
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Siwus24 
Nowy Forumowicz
Handlopex s.a.

Auto: Galant "01 GLS GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-07-2009, 17:42   

lubie szalec a w szczegolnosci w zimie :D kazdy zakret moj :D

to raczej manual :D dzieki :D
_________________
LA Lakers Rulezzz...
 
 
 
TRAWOR76 
Mitsumaniak
DESTRUKTOR


Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 380
Skąd: Otwock
Wysłany: 14-08-2009, 10:33   

kontynuacja tematu ,takiego znalazłem:

http://cgi.ebay.co.uk/MIT...id=p3286.c0.m14
 
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 14-08-2009, 20:06   

TRAWOR76, wiesz że też się nad nim zastanawiałem ciągle czekam na odpowiedź od kolesia bo pytałem się go ile chciałby za niego? Dam znać jak odpisze
:)

Gość nie chce napisać :( mówił, że mam włączyć się do aukcji i jak wygram to sprzeda.
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.