 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 14-10-2009, 19:27 |
[E3x 88-92] Co warto wiedzieć kupując używanego z lat 88-92? |
Autor |
Wiadomość |
Matka_PL
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 88r. 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-07-2009, 00:20 [E3x 88-92] Co warto wiedzieć kupując używanego z lat 88-92?
|
|
|
Witam!
Mam pytanie, a mianowicie szykuję się do kupna Mitsubishi Galant 89r na gaz. Co warto wiedzieć kupując taki samochód, o co spytać, gdzie zajrzeć itd.?
Szukałem na forum, ale nie znalazłem nic z tych rzeczy, a jeśli jest już taki temat, to przepraszam i proszę o podanie linku - jestem nowy na forum.
Z góry dziekuję.
Pozdrawiam
Matka_PL |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 30-07-2009, 11:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 30-07-2009, 06:40
|
|
|
Zobacz czy ma legalizacje butli z gazem, spójrz na amortyzatory, przejedz się na gazie i na benzynie zauważ czy wchodzi na obroty, |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
pem77 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2009, 09:31
|
|
|
Na początek na 100% zimnym silniku zapal go na benzynie jeżeli będzie miał kłopoty ze ssaniem to NIE KUPUJ!!! bynajmniej wielopunkta. Przypatrz się blacharce a zwłaszcza tylnym nadkolom. Nie żałuj paru złotych i jedź do stacji diagnostycznej na trzepaczki
a dowiesz się co się dzieje w podwoziu i nie tylko. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-07-2009, 11:03
|
|
|
Kmer, chyba pomyliłeś link.
Niestety nie mamy FAQ do tej generacji galanta. Warto jednak zajrzeć do tego linku:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
Na samym końcu jest artykuł Pana Rafała Adamczaka. Jest uniwersalny i jeśli sprawdzisz wszystko co tam jest napisane to będziesz miał już dobry pogląd na stan auta. Pewnie koledzy napiszą coś o typowych usterkach. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-07-2009, 22:06
|
|
|
Przede wszystkim
1. obroty na biegu jałowym zimnego (ssanie, min.1400 obr/min i powoli spada) i ciepłego silnika (ok.800-900 obr/min) NA BENZYNIE
2. datę wymiany rozrządu i oleju
3. elektryczne odbiorniki prądu przy włączonym silniku (dmuchawa, światła, ...) - obroty powinny być stabilne
4. zagrzanie do uruchomienia wentylatora
5. przejedź się, sprawdź czy skrzynia zgrzyta lub nie wbija biegu, posłuchaj silnika i kół (łożyska)
6. poszukaj wycieków oleju, płynów, ...
7. sprawdź kolor nalotu na korku od chłodnicy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 31-07-2009, 09:43
|
|
|
Do sprawdzenia w sumie amorki, podczas jazdy zawieszenie, trzeba sprawdzić sprawność silnika jak już wyżej napisano i przede wszystkim czy podłoga nie przerdzewiała czy samochód posiada zdrowe progi i czy nie rdzewieje za bardzo |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|