Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Custom Aluminum Crank Pulley
Autor Wiadomość
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 18-07-2009, 23:46   

Ja nic takiego nie powiedziałem że tobie sie to nie uda czy nie będziesz jeździł. Zmienisz to na lekkie koło to tylko same + ;)
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 31-07-2009, 08:56   

i jak tam lekkie kółko już zamontowane?
 
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 31-07-2009, 10:16   

Poki co zbieram kase na remont zanim rozgrzebiemy wszystko :)

[ Dodano: 31-07-2009, 10:16 ]
Od razu mowie, ze ciezko bedzie porownac w zwiazku z tym, ze pokryje sie to wlasnie z generalka

[ Dodano: 24-09-2009, 17:45 ]
Dobra dorobiłem to kółko, chociaż kosztowało mnie to więcej zachodu i pieniędzy niż z początku myślałem. W porównaniu z ponad trzykilowym seryjnym kółkiem to waży około 1,2 kilograma. Co prawda kółko z 3sx jest lżejsze (870 gram), ale to jest dorobione z innego stopu (a aluminium lotniczego), który jest dużo trwalszy i twardszy niż CNC 6061, więc kółko na pewno więcej wytrzyma. Można by ściągnąć z niego jeszcze więcej masy, ale nie było już czasu (składamy silnik), poza tym kółko jest dokręcane dużym momentem, więc nie chcieliśmy zmniejszać głębokości dwóch otworów w środku w które wchodzi klucz, żeby nie poszło. Poniżej, jak ktoś chce popatrzeć, kilka fotek. Jeżeli komuś się to podoba, to niech się odzywa na PW. Tak, jak pisałem wcześniej wpływ kółka będzie mi ciężko ocenić ze względu na równoległy remont silnika. Pozdrawiam!

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.