[CA4A 1.6] Sportowe zawieszenie COLT 1.6 GLX 1993 |
Autor |
Wiadomość |
crazycars
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.6 GLX 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2009 Posty: 2 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 04-08-2009, 22:20 [CA4A 1.6] Sportowe zawieszenie COLT 1.6 GLX 1993
|
|
|
Proszę o poradę w kwestii wyboru sportowego zawieszenia do colta zgodnie z tytułem. Generalnie samochód nie będzie użytkowany na drogach publicznych, chciałbym skupić się na optymalizacji parametrów jezdnych pojazdu pod kątem torów asfaltowych - w moim mniemaniu powinno być maksymalnie twarde. Pod rozwagę biorę cztery opcje modyfikacji.:
1. Tylko sprężyny ( z uwagi na to, ze auto będzie przygotowywane na tor, sprężyny o pregresywnej charakterystyce nie są wskazane)
2. Tylko amortyzatory
3. Sprężyny + amortyzatory
4. Zawieszenie "gwintowane"
Proszę o wskazówki, producentów godnych polecenia.
Pozdrawiam,
Tomasz, |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 04-08-2009, 23:57
|
|
|
W kwestii zawieszen do colta :
gwint odpada z prostej przyczyny robi go 2-3 firmy i kosztuje od 4.5k w gore ( K&W, bilstein)
Browar w swoim GTI ma Koni z regulacja twardosci i sobie chwali
Co do zawiasu w misku problem jest z wyborem- bo go nie ma. jesli jest cos to jest drogie.
napisz ile masz na operacje modow zawiasu a napewno odpisza ci ludzie co mozesz miec... |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 05-08-2009, 09:21
|
|
|
Jesli samochod faktycznie tylko na tor i pod tym katem ma byc dobierany zawias to moim zdaniem ratuje Cie tylko zerkopol. Zrobią konkretnie pod Ciebie co oczekujesz i co najwazniejsze masz potem, pełen serwis z częściami zamiennymi, możliwościa zmian nastawów itd.
Nie wiem jak do CA0, ale do CeJotki widziałem kiedys Tein SS, z tym ze na 100% suchy asfalt to chyba bedzie nadal za miękkie. |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 05-08-2009, 17:51
|
|
|
ten nie ma zadnego zawiasu do ca0 sprawdzilem w oryginalnych katalogach japonskich
Ciekawe rozwiazanie to bilstein ale drogie bo prawie 6000 gwint na B6 oparty |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 06-08-2009, 08:25
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | Ciekawe rozwiazanie to bilstein ale drogie bo prawie 6000 gwint na B6 oparty |
Skad ta cena ? |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
crazycars
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.6 GLX 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2009 Posty: 2 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 10-08-2009, 20:51
|
|
|
Finalny budżet nie został jeszcze określony. Myślę żę byłbym skłonny wydać maksymalnie kwotę do 3 tys. PLN.
Nie ukrywam, że przy opcji tzw. "budżetowej", w pierwszej kolejności, zastanawiałem się nad wymianą samych sprężyn. Może jakieś propozycje odnośnie producenta i modelu. |
|
|
|
 |
|