 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: harpagan 12-10-2007, 21:23 |
Kolejny SWAP :) |
Autor |
Wiadomość |
qbartx [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 22:01 Kolejny SWAP :)
|
|
|
No wiec zarazony wszystkimi tymi postami np. swapow proponuje zrobic liste dotyczaca swapowania colta c5x. Z uwagi na to ze moj colcik to jest samochod ze tak powiem trzeci-malo uzywany, bude ma w idealnym stanie + to ze ostatnio zrobilem rzezbe i wrzucilem przednie hamulce od rovera 820si(a mala buda to nie jest ) mysle ze moze stanowic podstawe do tego zeby stal sie on przyszlym malym "przecinakiem" Informacje nt swapow sa po forum rozrzucone dosyc wiec jakby stworzyc liste w stylu
silnik np 4g92
do zmiany: to to i to to byloby to dosyc przydatne.
No i jaki silnik radzicie wrzucic do takiego colta okolo 200KM zeby nie przesadzic bo to wkoncu napeed na przod i jakie wiaza sie z tym konkretnym silnikiem zmiany mechaniczne w samej komorze silnika? O elektryce nie mowie bo moj colt jest na gazniku wiec cala instalacje zaplonowa zakladalbym z 'dawcy" silnika. Nie wspominam tez o zawieszeniu i hamulcach bo to wiadome. Dodam ze warsztat,narzedzia, doswiadczenie itp jako takie posiadam (+znajomy ma warsztat mechaniki precyzyjnej). Nie problemem jest tez zabawa z instalacja elektryczne bo podstawa to schematy i duzo czasu. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-07-2006, 22:13
|
|
|
Jak by to delikatnie powiedzieć - było na samym początku forum - komplet danych do swapa w Twoim Colcie
Ze swojej strony dodam tylko, że kopalnię wiedzy na ten temat zawiera www.4g61t.org a jak nie znasz angielskiego - pytaj.
Teraz nie wiem który temat powinien byc kontynuowany |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 22:14
|
|
|
jak juz wrzucac to silnik 4G63T od eclipse turbo, 4g92 to 1.6 sohc 113KM |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-07-2006, 22:26
|
|
|
deenbe, czytaj uwazniej qbartx, wyraźnie napisał na przykład qbartx napisał/a: | silnik np 4g92 |
|
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
qbartx [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 22:28
|
|
|
oj to tak chlapnalem liczbe np, nie smiac sie
[ Dodano: 14-07-2006, 23:06 ]
Hubeeert, sadze ze ci sie pomylily linki
No wiec tak, jak wygladala by sprawa z silnikami 4g61/63t(sa takie same pod wzgledem mocowan z tego co wyczytalem?). Tzn dotyczy to mocowan silnika, skrzyni biegow, polosi.
No i jeszcze co do instalacji elektrycznej. To bedzie juz abstrakcja kompletna tak sadze
(Nie robilem jeszcze swapa wiec jestem w tym zielony, uprzedzam) Chce poznac opinie nt. instalacji. Czy trzebaby przerzucic cala instalacje elektryczna z np eclipsa czy jest jakas mozliwosc rozgraniczenia instalacji zaplonowej i reszty elektryki? Czy np musialbym przekladac cala instalacje lacznie z puszkami bezpiecznikow, kombinowac z deska rozdzielcza itp? Przypominam ze auto to gaznik wiec nie moge wykorzystac tego co mam :/ |
|
|
|
 |
|
|